תגובה: סוללות עבור רחפן צילום טארוט 810

נכתב במקור על ידי
guymeg
רועי (Flying lizardׂ) - יותר מאוחר אני אעלה תמונה של רחפן שאני מטיס ומתחזק, והוא נוגד את כל מה שאמרת:
קצת נתונים יבשים:
קוטר - 1300 מ"מ
מנועים - TMOTOR 320KV
בקרים תואמים
בקר מיקרוקופטר
פרופים- 13"
גימבל 2 צירים בייצור עצמי ששוקל 600 גרם
מצלמת פנסוניק GH2
כמובן שיש על הכלי את כל ציוד ה FPV, טלמטריה, המרות HDMI ל AV וכד'.
זמן טיסה - 17-19 דקות
משקל - קצת יותר מ8 קילו.
מה יפה בו? שהוא טס על 2 סוללות מחוברות במקביל של 4 תאים(!) 5 אמפר כל אחת
איך זה סטאפ מוכח אם בECALC, אם אף ואריאציה שלו לא מתרוממת מהקרקע? גיא, עוד איזה אומלל כאן יחשוב שזה באמת סטאפ שעובד וינסה לבנות כזה. מה שאתה עושה הוא לא אחראי במקרה הטוב. אתה לומד גם פיזיקה, נכון? אז הנה חישוב פשוט - רחפן צריך 150watt/hour/kg בשביל לטוס. זה אומר שבשביל לטוס שעה עם 8 ק"ג, אתה צריך 1200 וואט של אנרגיה, ובשביל לטוס 20 דקות אתה צריך 400 וואט - כל זה בזמן שהסוללות שלך הן 140 וואט\שעה אם אתה פורק אותן ל0 (ואתה לא, אז יש לך אולי 110 וואט קיבולת אפקטיבית). לפי החישוב הזה, אם הרחפן שלך בכלל היה מתרומם לאוויר עם 8 ק"ג (ותאמין לי שהוא לא), הוא היה מרחף 5.5 דקות. לא 19 דקות, וגם לא 15. חמש וחצי דקות. במקרה הכי טוב. הויכוח שלנו הוא לא אישי, ואני מציע שגם לא תהפוך אותו לכזה.
כמו שאמרתי מקודם, הויכוח שלך הוא פחות איתי ויותר עם חוקי הטבע - ואתה תגלה שהם, לרוב, צודקים.
נערך לאחרונה על ידי flyinglizard; 26-05-2014 בשעה 09:29:22.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็