אוקיי
1. האם הם מטיסים את הקומבו החדש ביותר עם המנוע 800MX של אליין? אם לא אז זה מסביר, אם כן אז זה מרשים, אבל ככה או ככה ה800MX יודע למשוך 110A קבוע, וספייקים הרבה יותר גבוהים אז הבקר 120 יגביל אותו. אני קראתי על כמה וכמה מקרים של קאטים/התחממות אז בשביל
השלווה האישית שלי אני מחליף בקר, מספיק קאט אחד בזמן לא טוב כדי לגרום לריסוק, וריסוק עולה יותר מבקר, זה היה החישוב שלי
2. יצא לי לראות כמה וכמה ריסוקים של 550 ושל X5, בד"כ ה-X5 יצא עם פחות נזק. כמובן שיש ריסוקים ויש ריסוקים. ראיתי טירקס 550 נחבט לתוך הריצפה בעוצמה והקיט היה טוטל-לוס, ראיתי גאווי X5 בריסוק דומה והמסוק פשוט קפץ מהריצפה, עם נזק
רגיל לגמרי מהריסוק (בום,TT,צירים,סקידים וגג"שים)
3. הפעם היחידה שהצלחתי לזנב ב-550 שלי "לברוח" מעלות 20-30 הייתה בפאנל, מול רוח צדדית כל כך חזקה שבד"כ לא הייתי מטיס, אבל בכמה שבועות שלפני התחרת האחרונה (PAMX) אלה היו התנאים ובגלל זה הטסתי בתנאים כאלה, חוץ מזה הזנב בסט אפ המקורי ישמור
על קצב פירואטים אחיד ויישמור יפה, אבל אני אוהב לשלב הרבה החלפות כיוונים בטיסה שלי, ושם עם היחס הנמוך היה לי דיליי קטן בין החלפות הכיוון וזה הפריע לי. ביחס הגבוה זה לא היה קורה, אבל הגג"שים ביחס הנמוך הם עם שיניים קטנות יותר, מה שהופך אותן ליותר חלשות.
ואכן אני מסכים איתך שבליין מסוקים האחרון של אליין ה-Value for money מאוד גבוה, אלה מסוקים טובים מאוד ביחס לעלות שלהם. והם גם טסים ממש טוב.
פשוט עם הזמן נהיה בבית אוסף של 3GX שצובר אבק בגלל שמקבלים אותן עם הקיט
