שלום,
שמח לראות שכן יש פה אנשים עם רצון לעזור לאחרים. תודה.
בהקשר לנושא: אני מעדיף להימנע ממערכות פסיעה משתנה. כמו שרשמתי מעל-הכוח הדרוש לשמור על הרכב במסלול גדול פי 100 ממסת הרכב. משקל הוא פרמטר קריטי בתכנון ולכן חלקים גדולים מהמרכב נבנו מקרבון למשל.
מערכות פסיעה משתנה מצריכות שימוש בסרוו נוסף שזה אומר משקל נוסף במערכת.
בגדול ממה שהבנתי מערכת לייצור דחף כזה תשקול הרבה יותר ממה שאני יכול להרשות לעצמי.
נכון לעכשיו הוחלט לשנות כיוון, ולנסות ליישם את המערכת באמצעות שימוש בג'ירו ושימור תנע זוויתי.
בכול מקרה תודה לעוזרים וכמובן שאשמח לשמוע הערות נוספות במידה ויש למישהו.
עמית פריגוז'ין