
נכתב במקור על ידי
PlanesAndModels
מרכז כובד משחק תפקיד חשוב בכל העניין ולכן גם זווית המנוע. כך או כך מה שמעלה לך את הטיסן לגובה כאשר אתה מוריד מצערת זה בעצם הגה הגובה שבגלל כמה סיבות מקוזז למצב מעלה.
דבר ראשון שעושים בודקים מרכז כובד. נתנו פה את שיטת ה-45 מעלות כלפי מעלה, היפוך טיסן והמשך עם חצי מצערת עד שלושה רבעים.
במידה והטיסן מטפס מעלה, מרכז כובד אחורי מדי.
במידה והטיסן טס ישר, אתה בול על מרכז הכובד.
במידה והטיסן ממשיך מטה, מרכז כובד קדמי מדי.
עכשיו לאחר שפתרנו את הבעיה הזו, עבור לבדיקת זווית מנוע בציר העלרוד.
הטס את הטיסן בקו ישר ואופקי, מצערת על שלושה רבעים, כאשר צברת מספיק מהירות, הורד בבת אחת את המצערת לסרק וראה תגובת הטיסן.
ממשיך ישר ולאט יורד בגובה, זווית מנוע תקינה.
עולה מיד בגובה. זווית מנוע נמוכה מידי יש להעלות אותה כלפי מעלה.
הטיסן יורד מיד מטה, זווית מנוע גבוהה מידי יש להורידה.
עם כל זה לא עובד ואתה ממש מתוסכל ישנה שיטה נוספת והיא שיטת המיקסר הממוחשב.
עלה בגובה רב.
צלול כלפי מטה עם חצי מצערת ומיד הורד לסרק.
ראה לאן הטיסן מושך.
אם הוא מעלה אף לכיוון החופה, עליך לעשות מיקס מצערת כמאסטר הגה גובה כסלייב. כאשר המצערת יותר לסרק הגה גובה יורד.
אם הטיסן מושך לכיוון הגלגלים אז המיקס הוא בדיוק הפוך הכל מקרה המצערת היא המאסטר.
בהצלחה.