אם אני מבין אותך נכון אז יש לך 2 אפשרויות:
1. המצב הנכוחי [בתמונה] שבו בורג האלן "מפספס" את ציר המנוע ולכן משתחרר.
2. מצב בו את הופך את הפיניון כך שהבורג תופס יותר עמוק על ציר המנוע
את המצב הזה תאר מתן.
אתה אמור לגשת לבורג האלן מצצד של תושבת המנוע, מכיוון המסילה [למטה בתמונה]
שים לב שלציר המנוע יש מעט מאוד תנועה גם על הציר של קדימה אחורה/פנימה החוצה של המנוע וכתוצעה מכך הפיניון שוחק את תושבת המנוע.
אני מתרשם שכדאי לנסות פיניון בעל מבנה שונה אך עם אותו מספר שיניים.
רן ענבר