שים לב לדוגמה שהבאת מבהובי, מדגישים 3D לסטאפ חשמלי , המשקל הסופי יהיה מופחת וכוח מתפרץ הרבה יותר טוב.
ולדעתי הטיסן הזה ממש לא ל3D. אולי סוג של ערבוב סטיקים ומצבים רגעיים שנראים כמו..
שים לב לדוגמה שהבאת מבהובי, מדגישים 3D לסטאפ חשמלי , המשקל הסופי יהיה מופחת וכוח מתפרץ הרבה יותר טוב.
ולדעתי הטיסן הזה ממש לא ל3D. אולי סוג של ערבוב סטיקים ומצבים רגעיים שנראים כמו..
כל העניין כאן הוא ניסוי מבחינתי.....מבחינת משקל לפי מה שאמרת יהיה לי סיכוי טוב....כי לי נראה שאני אפילו למשקל של הטיסן שהופיע בקישור אני לא אגיע....
זה יטוס.
השאלה איך....
כמעט מוכן.......נשאר להכין רק מאזנות.....ולהתקין מנוע ורדיו....
בעניין הזה אני מרשה לעצמי להשתחצן.....חוזק זה התחום שלי....בתוך הקורות הראשיות יש אינסרטים של עץ אלון.....כך שדבר כזה לא יקרה...
אין לי כבר כוח.......
הגאים..חוט קבלאר....
עוד קצת......מחכה למנוע.....
בהצלחה!
לא ייצא לי לבנות יותר מידיי, אבל נראת לי עבודה טובה.
3D עם כנף עילית ייתנהג קצת מוזר לדעתי... קצת כמו טריינר
דוד פלד (16-03-2015)
מה שלדעתי קובע זה יחס כוח משקל....מיקום הכנף במקרה זה זניח..
קודם כל שאפו ענקי על היוזמה וההשקעה, מטעמי עדיף אפילו טיסן הבנוי מקיפולי נייר על פני טיסן קנוי הכי טוב בעולם
בעבודה שלך ניכרת היכולת בנייה, אבל לא מעט טעויות של מבנה ותכנון
במבנה הגעת למקסימום משקל על מינימום חוזק עקב תכנון לא נכון של המבנה. יכולת בפחות משקל להגיע למבנה חזק יותר ועמיד יותר. זה לא ש"נכשלת", עשית יופי של עבודה, אבל יש לא מעט מקום לשיפור
כמו כן שימוש לא נכון ולא מקצועי בדבקים. יותר מדי CA, הרבה הסתמכות על אפוקסי, אפס שימוש בדבקי בלזה (בעיקר אצטון ולפעמים גם אליפטי). זה גורם למבנה חלש יחסית למשקל ולא יאריך ימים
כן הנסע הכי חלש שאפשר (מסתמך על ברגים) והכי כבד שאפשר ואפילו הכי פגיע. יש דרכים ושיטות אחרות לזה. ככה בונים בטיסנים קנויים בעיקר מטעמי חיסכון ועלויות ליצרן. כשבונים לבד משקיעים יותר מחשבה ומקבלים תוצאה אחרת (ראה כן נסע בנינג'ה שלי בריכוז המידע בחתימה).
יש עוד שגיאות אבל זה לא משהו שיתרום לך כרגע
אני חוזר ואומר שוב: אני מאד מעריך את מה שעשית, וכל דברי נאמרו בכוונה לעזור בביקורת בונה, וכשתחליט על בניית הטיסן הבא שלך, אתה וזמן ליצור קשר ותקבל מראש את כל הטיפים הדרושים לתכנון ובנייה מיטבית (ולא, זה לא עולה כסף).
בהצלחה בהמשך
בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
יעוץ טלפוני חינם
ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110
Asaf197seven (20-01-2015),ypython (20-01-2015)
1 כן הנסע קטן וקל ...של טיסן בגודל 25 מאלומיניום....הטיסן יצא עם חוזק מבני מצויין מבחינתי לפחות...וכן הנסע מוחזק עי" שני ברגים כדי שהם יעקרו ולא התושבת עצמה..עודפי דבק שוייפו לפני ציפוי....
בניתי כמובן לפי דעתי בצורה מסויימת...הניסייון שלי הוא בעיקר בניית טיסנים מהירים עם חוזק ומאסיבייות כדי לעמוד בהתעללויות חריפת....וזה הטיסן ה"קל" הראשון שאני בונה...ככה שלדעתי בלבד אין כאן עניין של טעויות או טכנון...בפעם הבאה אשתכלל יותר....
נראה כמו הכלאה בין fun fly ל- bigstick...
הייתי ממליץ לחזק את החיבור הקדמי של הכנף לגוף. אולי מחליף לשני פיני עץ.
בהצלחה.
Asaf197seven (21-01-2015)
במבט שני הייתי מוותר על הפול פול שמסבך בזנב את העניינים, עבור מעט רווח, ומחליף לפושר בכל הגה.
אולי גם כדאי להחליף את תפקידי הסרוואים ולהניע את הגה הכיוון מצידו התחתון על ידי הסרוו הצדדי. לפי התמונות נראה אפשרי ולדעתי עדיף.
Asaf197seven (21-01-2015)
תמיד אוכל לחתוך את החוטים ולהתקין מוטות היגוי רגילים...
חיבור כנף קדמי בנוי משני לוחות דיקט ובינהם באלזה לבנה קשה ומהצדדים נקדחו חורים והוכנסו קיסמים טבולים בדבק...
היי אסף,
המוליך לחוט שעובר מעל מייצב הגובה להגה הגובה בצירוף ויברציות שהזנב תדיר חווה בטיסני ניטרו עלול לייצר בעיה ועם הגאי 3D כל בעיה היא גדולה.
אני לא בטוח שהבנתי את אופן החיבור שביצעת.
נשמע שאתה מתאר את חיבור חלקי הכנף ואני כיוונתי לחיבור הכנף לגוף, בחלק הקדמי, שנראה לפי התמונות כשני ברגים מלמעלה. ואולי יהיה חלש מדי לכוחות שיופעלו לנתק את הכנף מהגוף.
אבל, אני ידוע כפארנואיד קיצוני בהחלט ייתכן שזה רק אני...
בשורה תחתונה - עבודה יפה מאוד ולדעתי טיסן שעם מנוע מתאים בהחלט יבצע 3D.
נערך לאחרונה על ידי AvSa; 21-01-2015 בשעה 14:43:43.
Asaf197seven (21-01-2015)
המנוע הגיע !!!!
הכנף אכן מחוברת עם 3 ברגי ניילון ואומי מתכת. ...
בדקתי ולפי דעתי זה חזק מספיק....לפי צורך אחריכמה טיסות ראשונות אני אדע אם זה יעיל....אם לא....אני אחליף...
בעניין המוליך של החוט במייצב...השיקול היה לא להוסיף משקל מאחור יתר על המידה...והמסגרת של המייצב עשוייה מעץ אלון.....אחרי הטיסה הראשונה אני אהיה חכם יותר....
בהצלחה. אשמח לראות סרטון.
Asaf197seven (21-01-2015)
בעייה במנוע שתי פעימות שהגיע מהסיני בשביל הטיסן:
כבר 26 שנים אני עושה הרצות למנועים...היו מנועים של enya os. Tt rossi asp norvel. ועוד כמה
היום ניסית לבצע הרצה למנוע inc46 דמוי os fsr משנים קודמות שנחשב לאחד הטובים.
נשרפו לי שלושה פלאגים חמים os.3 !!!!!!!
פעמיים בנסייונות ההנעה במיכל הראשון ופעם נוספת אחרי המיכל השני....הסליל בכולם היה מעוות או בחלקו חסר....
אם למישהו מכם יש מושג מהי הבעיה והפתרון אשמח....
תנסה מקורי של OS או שתזמין עוד ארבע מנועים נוספים מהסיני אחד בטוח יעבוד. והאחר(אם יעבוד) תשמור לרזרבה ,
א.
נערך לאחרונה על ידי eitanbin; 22-01-2015 בשעה 12:23:55.
Asaf197seven (22-01-2015),shyv88 (29-03-2015)
אסף,
מנועים גדולים עם קומפרסיה חזקה היו עושים את זה והייתי משתמש דווקא בפלג enya שהיה מחזיק מעמד. היו גם פלאגים עם מגן.
אני מאמין שעם הנסיון שלך התערובת עשירה מספיק והמנוע נשמר קר.
נסה לא לסגור את הפלאג עד הסוף ואולי להתשתמש במספר שייבות.