תנסה מקורי של OS או שתזמין עוד ארבע מנועים נוספים מהסיני אחד בטוח יעבוד. והאחר(אם יעבוד) תשמור לרזרבה ,
א.
תנסה מקורי של OS או שתזמין עוד ארבע מנועים נוספים מהסיני אחד בטוח יעבוד. והאחר(אם יעבוד) תשמור לרזרבה ,
א.
נערך לאחרונה על ידי eitanbin; 22-01-2015 בשעה 12:23:55.
Asaf197seven (22-01-2015),shyv88 (29-03-2015)
...תגובה מאוד לא מיותרת ומסכמת ניסיון מאוד לא קטן עם מנועים כאלה ואחרים , ולמען האמת גם מאוד פרקטית כי חלקים עפים מהמנוע הזה כמו זבובים מתים ביום שניהיה קר באופן פתאומי.
עכשיו..לא הייתי מציע משהו שלא עשיתי בעצמי. OS רחוק מלהיות מרצדס, עולה פי שלוש או פחות שווה פי 20 שעות עבודה ואמינות. ויש יותר בסקאלה הזו. אבל לדעתי לטיסן כזה חמוד שווה מנוע כזה.
לעולם לא אציע לאף אחד לקנות מרצדס.
א.
למנועים של os המיוצרים היום אין את האיכות של פעם בעידן ה abc...... ההוכחה היא שההרצה הנדרשת במנועי os יחסית קצרה "בזכות" ציפוי הצילינדר בניקל שנחשב רך בהשוואה לכרום.
שבבי מתכת במנועים מהסיני מתוצרת asp או במנועים מתוצרת inc (במקרה שלי) שיוצר בטאיוון ?
אני מעולם לא נתקלתי בכזה דבר...המנוע שקניתי יוצא דופן .. חלקים באיכות טובה ואטמים שלא נפרצים , המנוע נראה ונשמע ועובד טוב מאוד ומניע בקלות.
מנוע כזה (abc) ואחרים מסוגו צריכים הרצה ארוכה כמו פעם...רק ככה המנוע יעבוד טוב לאורך זמן....
Os יותר מקביל לסובארו לאונה מודל 87 ...לא מרצדס..במיוחד לנוכח היצירות שלהם עם מנועי abn יש לי מנועים באותה תצורה וגם 4 פעימות שנמצאים אצלי יותר מ חמש עשרה שנים ועוד עובדים חזק...וכן התערובת היתה עשירה מספיק....אבל מבדיקה שלי כרגע כנראה שעליתי על הבעיה....מיכל הדלקהיה ממוקם גבוה מדי.....נכנס יותר מדי דלק ונוצר כנראה לחץ אדיר למרות שהמנוע לא התחמם....אבל os ?????? סתם יקר ולא שוה כמו בעבר...רקבשביל שם אבל עם ייצור זול ולא טוב כמו היום ..לא אקנה....