הסיבה שזה קורה היא בגלל שיש עדיין חלקי מתכת במנוע כתוצאה מהעיבוד השבבי או שפשוט המנוע שלך תפוס בגלל עיבוד שבבי לא מדוייק מה שגורם לחלקי מתכת להגיע לתא השריפה ולעוות את סליל הפלאג.
חלק מזה גם יכול להיות בגלל שגל הארכובה בחלקו האחורי נוגע במכסה האחורי של המנוע בגלל מיסב קידמי חופשי.
הדרך לבדוק זאת כי זאת עדיין השערה היא על ידי העברת אצבע על השמן שנפלט מהאגזוז ולראות מה צבעו אל מול שמש או מקור אור אחר.
אם צבעו מטאלי מנצנץ באור בימן שיש לך שאריות מתכת במנוע אם לא אז יש סיבה אחרת.
דבר נוסף, הסר את המכסה האחורי וראה אם יש עליו סימני שחיקה עגולים מהגל ארכובה.
אם יש וגם יש צבע מטאלי אז זו הבעיה.
הדרך לפתור זאת היא לקדם את גל הארכובה קדימה על ידי החלפת מיסב.