שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 13 מתוך 13

נושא: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Herzliya, Israel, Israel
    הודעות
    876
    תודה!
    94
    הודה 61 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    השאלה שלי היא טכנית...

    אם אני אקח מנוע בראשלס ואחבר אותו למנוע ניטרו , האם הוא יהפוך למחולל ? {גנראטור} ויוכל להניע שני מנועים חשמליים? כמו שני טורבינות חשמליות? מישהו ניסה כזה דבר אי פעם?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    אתה יכול להחליף את המנוע ניטרו לסוללת ליפו..כבר עשו את זה..
    צריך לבדוק כמה חשמל המנוע יכול לייצר (וכמובן צריכת דלק..ותוספת המשקל שלו..וכו'..) , אני מעריך שהרבה פחות אנרגיה\חשמל מצריכת שני מנועים חשמליים, בקיצור זה לא נשמע לי פרקטי בכלל.
    http://www.studioadi6.com/

    טיסני קומפוזיט: צביעה ותיקון מקצועי בצבע רכב.
    0528-335275, אדי.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    זה רעיון שאינו מבוסס על הבנת הפיזיקה
    בכל התמרת אנרגיה יש הפסדים, ובשיטה שלך אתה לוקח מראש מנוע בעל נצילות שהיא קטנה ממנוע חשמלי ומנסה להמיר את האנרגיה דרך מנוע חשמלי שיתפקד כגנרטור (שוב הנחתת אנרגיה) והעברת האנרגיה המונמכת להתנעת מנוע חשמלי שאילו היית שם לו סוללת ליפו היה בשיא נצילותו לעומת הדרך שאתה מציג שהיא שיא חוסר הנצילות
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Herzliya, Israel, Israel
    הודעות
    876
    תודה!
    94
    הודה 61 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    אני פשוט לא רוצה סוללה בגודל לבנה של איטונג וטעינ שנמשכת 5 שעות

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    מיקום
    חיפה עיר עם תחתית
    הודעות
    1,852
    תודה!
    392
    הודה 246 פעמים ב 191 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    מנןע ה Brushless שיעבוד כגנרטור ("אלטרנטור") ייצר מתח חילופין תלת פאזי יחסי למהירות סיבוב מנוע הניטרו.
    אי אפשר לחבר את המתח הזה ישירות למנוע Brushless אחר שיתפקד כעומס - כי חייבים בקר מהירות שמיצר מתח תלת פאזי מתואם למהירות הסיבוב של מנוע העומס.
    (בקרי ה Brushless הקיימים חיבים מתח DC בכניסה ולכן לא מתאימים למשימה)
    בקיצור - אפשר אבל זה נראה לי מסובך, ולא בטוח שיעיל, כמו שכתבו לפני, אני לא מכיר רכיבים שניתן פשוט לקנות ולחבר שיעשו את העבודה.
    http://www.youtube.com/user/rcfreakamit

    No good deed goes unpunished

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי asaf3031 צפיה בהודעה
    אני פשוט לא רוצה סוללה בגודל לבנה של איטונג וטעינ שנמשכת 5 שעות


    אתה מזכיר לי מישהו שלא רצה אוטו כי לאוטו יש בעיות חנייה אז הוא קנה סמיטריילר

    ועוד לא נתקלתי בסוללה שזמן הטעינה שלה יותר משעה +-

    אגב, אתה בדרך ליצור פרפטום מובלה...
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    אתה יכול לנסות את זה עם מנוע ברשד דו פאזי ,יעני אלטרנטור, ...לא יעיל אולי להדליק נורה
    אבל אם אתה ממש טוב באלקטרוניקה תבנה ממיר קטן , שיחליף לדוגמה מ 2V ל6V בספק עם מנוע בראשלס יעבוד .
    מנועי דו פאזי ברשד זה כן יכול לעבוד ,שווה לנסות
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    יש הגיון רב במערכת כזו , אם כי בגדלים שלנו ובכמות האנרגיה הנדרשת לצורך הנעה לא בטוח שזה מעשי מבחינת מורכבות אלקטרונית.
    בידיוק מערכת כזו עובדת ברכבות , שם יש גנרטור העובד על דלק שמניע מנועי הנעה חשמליים , שם אובדני ההמרה מתקזזים בעבודה יעילה יותר של מנוע הבעירה הפנימית בכך שהוא יכול לעבוד בסלד יעיל וקבוע ללא צורך בהאצה והאטה של הסלד כפי שקורה ברכב.

    אלטרנטורים מוטסים אפילו לתחביב שלנו קיימים כתוספת להנעה לדוגמא :
    http://www.sullivanproducts.com/GenesysContent.htm

    העניין הוא שמערכת שתייצר כמה מאות ווטים תיהיה קצת יקרה .
    הרווח יגיע כמובן מהעבודה שדלק הוא עדיף בהרבה מבחינת דחיסות אנרגיה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    מה בענין המשקל? והמקום בטיסן?
    בקטר רכבת חשיבותו משנית. בטיסן אין חשוב מזה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    משקל/נפח חשיבות עליונה
    עדיין הסוללות לא מהוות תחליף לדלק נוזלי מבחינת דחיסות אנרגיה.
    הרי לכאורה אלטרנטור של סוליבן הוא מיותר כיוון שבמקום האלטרנטור אפשר פשוט להגדיל את הסוללה ובכך להרוויח זמן פעולה ארוך יותר , ועדיין יש הגיון באלטרנטור כיוון שהתדלוק הוא מהיר יותר והגדלת קיבולת הדלק יעילה יותר מהגדלת נפח הסוללה בבנזין יש בערך פי 10 יותר אנרגיה מסוללות ליטיום למיניהם

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    Herzliya, Israel, Israel
    הודעות
    876
    תודה!
    94
    הודה 61 פעמים ב 51 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    מחיפוש ברשת מצאתי את זה :: קבעתם עובדה מהר מדי..
    https://youtu.be/r8TTkPu1Jns

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    ציטוט נכתב במקור על ידי asaf3031 צפיה בהודעה
    מחיפוש ברשת מצאתי את זה :: קבעתם עובדה מהר מדי..
    https://youtu.be/r8TTkPu1Jns



    הכל אפשר לעשות, אבל אתה עדיין מחפש חנייה עם סמיטריילר
    זאת לא מערכת יעילה, והדרישות שלך אינן רחפן אלא טיסן, וגם לרחפן שבסרט זו לא מערכת מתאימה
    כמו כן בסרט הנ"ל לא רואים ביצועים ויכולת, בקושי ריחוף עדין. אתה לא רואה בסרט את הפסדי האנרגיה העצומים
    ואינך רואה את האפשרות לשלוט בסיבובי מנוע הדלק כדי להתאים אותו לצריכת החשמל המשתנה בכל רגע נתון
    כמו שאמרו ברכבת הRPM קבוע כי אין בעיות משקל ונשיאת דלק עודף, לא ככה המצב באויר
    יש אתגרים חכמים יותר אם אתה חובב אתגרים, כאן אתה מנסה לבנות משהו שמראש נידון להיות פחות יעיל ופחות איכותי מכל מערכת סטנדרטית שקיימת בשוק. לא ממציאים משהו רע יותר מהקיים, ממציאים משהו טוב יותר.
    ולמרות כל זאת, אני מאד מעריך את הנסיון ואת החשיבה היצירתית. את זה אין לכל אחד, ולעומת זאת את הידע החסר לך (וחסר לך הרבה) תמיד תוכל ללמוד
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Kadimah, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    982
    תודה!
    95
    הודה 56 פעמים ב 31 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: יש לי פרוייקט סילוני שאני כבר מתכנן תקופה לא קצרה...

    "מענין לענין באותו ענין"
    http://www.israeldefense.co.il/he/co...A8%D7%95%D7%9D

נושאים דומים

  1. [שאלה] צריך ייעוץ לגבי קיט שאני מתכנן לקנות.
    על ידי AdieLL בפורום רחפנים מרובי להבים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 01-10-2012, 19:50:13
  2. מישהו מתכנן הזמנה מהסיני?;
    על ידי assafm25 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 04-05-2011, 22:06:45
  3. מתכנן להזמין טירקס 450 פרו - האם כדאי לשדרג ?
    על ידי sharonx בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 04-10-2010, 14:33:51
  4. מתכנן ליקנות t rex 500 esp שאלות
    על ידי שם טוב בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 16-09-2010, 21:39:15
  5. מתכנן על פאנג'ט
    על ידי nadav_B בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 27-08-2010, 21:39:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •