מה אני אמור לחשוב כשאני רואה תגובה כזו:
המשדר זה השלט, החלק שאתה מחזיק ביד.
על מנת שלא יגמרו לו הסוללות אז מכבים אותו ע" מפסק ON/OFF
אתה צריך להעביר את המפסק הזה ל ON
אני שואל את עצמי אם זו רמת ההסברים שאתה צריך?
לא נראה לי...
בוא ננסה שוב:
הסירטון שבקישור האחרון אינו תואם לסוג השלט שאמרת שיש לך בתגובה 2
אל תבצע פעולות של דגם אחר ממה שיש לך [למרות שברוב המקרים מדובר באותן פעולות].
כמו שכתבתי:
זה אומר שעד שלב 3 אתה לא מתכנת כלום בבקר
הנגיעה היחידה שיש לך בבקר זה להדליק את המפסק דבר שמעביר מתח למקלט לצורך הפעלתו.
אם יש לך פאק של 4 סוללות AA עם מחבר מתאים אתה יכול להשתמש בו כמקור מתח במקום הבקר.
שלב 1: BIND
לחץ והחזק רק על לחצן SET במשדר בזמן שאתה מדליק את המשדר-> נורית המשדר תהבהב באיטיות בצבע אדום-> שחרר את לחצן SET
לחץ והחזק על לחצן LINK במקלט בזמן שאתה מדליק את ההמפסק של הבקר [שמעביר מתח למקלט]-> לאחר הדלקת הבקר שחרר את הלחצן.
בסיום תהליך ה BIND שמתבצע ע"י המשדר והמקלט באופן אוטומאטי משלב זה ידלקו נוריות ירוקות הן במשדר והן במקלט.
2. שלב כיול המדשר/המקלט לרכב הספציפי שלך [העתק הדבק של תגובה 11]
משדר כבוי-> לחץ על שני הלחצנים האדומים במשדר-> הדלק משדר ->שחרר את הלחצנים-> נורת המשדר תהבהב בצבע אדום
לחץ על לחצן SET-> נורת המשדר תדלק קבוע בצבע ירוק...וזהו...
שלב ה זה אמור להסתיים עם מנורה ירוקה במשדר
אם בסיום השלב זה לא קרה אל תעבור לשלב הבא.
3. כיול המשדר והבקר:
בדיוק כמו בסירטון שהעלת:
יש חשיבות בקיום הפעולות בסדר הנוכחי ולא בכל מיני באלגנים אחרים
רן ענבר