הי זהר
אני שמח שאתה נהנה מהרכב, מההתעסקות והלמידה.
לצערי, הניסיון הראשון שלי עם ניטרו לא היה כיף...ורק בהמשך השתפר.
בעבר [לפני 25 שנה] לא היה 1/4 מאפשרויות התמיכה והתקשורת הקיימים כיום
אפילו לחבור לקבוצה של מסיעים ובכלל לדעת שיש קבוצה שמסיעה 2-3 ק"מ ממך היה קשה בלי ווצאפ ופורומים באינטרנט
היום יש מספר מסלולים ולא מעט קבוצות גם בפורומים השונים גם בווצאפ וגם בפיסבוק...ולא בעיה להתיעץ בכל שעה ביום
יחד עם כל אפשרויות העזרה, מספר המשתנים והאפשרויות לתקלות במנוע ניטרו ורכב ניטרו הוא יותר גדול מרכב חשמלי.
כך או כך, שוב אני שמח לשמוע שאתה מסתדר ומתקדם.
יפה שעשית מחקר ברשת לפי שפתחת דיון.
להבנתי, סט אפ לרכב הוא לא רק לרכב הוא גם לנהג ולמסלול
לדוגמה אם 2 אנשים יסיעו רכב אחד על אותו מסלול בהחלט ייתכן שהרכב יתאים לנהיגה של נהג אחד יותר מאשר לשני
אחד ייתן לרכב/נסיעה ציון 9 והשני, לאותו רכב ייתן 5
מה שאני מנסה לומר הוא שהסט אפ יכול להתבסס על המלצות מהרשת כבסיס להתחלה אך צריך להשתנות ע"פ הרגשה שלך בשטח
למעשה סט אפ הוא דבר דינמי מאוד אשר משתנה ע"פ התנאים במהלך יום מרוץ.
ככל שהנהג ייטיב לשכלל את כל הנתונים לסט אפ כך ייקל עליו לקצר את זמן ההקפה.
המלצה שלי: תתחיל מסט אפ שבו מגיע הרכב [אם תרצה אחפש מידע על כך] ותשנה כל פעם פרמטר אחד ע"מ להחליט או יש שיפור או הרעה בתגובות הרכב במצבים שונים
יש לציין כי גם הסביבה צריכה להיות מבוקרת לדוגמה מסלול מסויים.
אין דין מסלול א' כדין מסלול ב'
לכל מסלול סט אפ טיפה שונה.
לגבי הקלאצ'
קלאצ' 3-4 רפידות נחשב לטוב יותר מאשר 2 רפידות המגיע עם רכב מהחברה
לגבי חומר הרפידה, אין לי ניסיון ולכן אשאיר את הנושא למענה של אחרים
לגבי מיסבים:
אני לא קונה AVID ב 36 דולר לכל הרכב...
במשפט קצר: When you pay peanuts you get monkeys
כשאתה משלם מעט אתה מקבל מעט...
אמרתי את זה לחבר...הוא החליט לנסות...יחד עם המיסב החדש הלך לו גם המנוע...
אני?
אני אורח לרגע בעולם המיסבים
כשאני רוצה מיסב אני הולך לבעל מקצוע בתחום מסביר לו מה אני צריך,איזה מידות ולאיזה שימוש...מקבל הצעת מחיר...ואם המחיר סביר אני קונה
בפעם האחרונה שקניתי עלה לי 240 ש"ח לכל הרכב
אני קנית בחנות הזו: http://www.b144.co.il/B144_sip/membe...E4C160311.aspx
קיבלתי שרות מקצועי ומיסבים מצויינים
בגדול, כתבתי את דעתי בנידון במאמר הזה:תחזוקת רכב חשמלי
אני מחליף את כול המיסבים בטיפול גדול פעם ב 1/2 שנה או יותר אם הרכב לא נסע הרבה
זמן בין טיפול לטיפול תלוי מאוד כמה אתה מסיע ובאיזה שטח
בכל מקרה בטיפול הזה גם ככה מפרקים 1/2 רכב אז אם כבר מחליפים שמנים בדיפ אפשר גם להחליף מיסבים.
אני מחליף את כל המיסבים יחד
זה נותן לי ראש שקט שהכול תקין.
אחרי הכול, קשה מאוד לדעת מה מצבו הפנימי של המיסב מעבר להרגשה ביד של הסיבסוב.
רן ענבר