בסרטונים ברחבי האינטרנט, אני רואה שכשהרכב במצב "סטוק", יש לו נטייה מוגזמת (לדעתי) להרמות גלגלים.
המלצת לי להחליף את השמן בדיפ' המרכזי ל10,000.
אך פה התחלתי להתבלבל..
ככל שהמספר גבוה יותר, השמן סמיך יותר?
משמע ככל שהסמיכות עולה, כך הדיפ' יותר נעול?
ז"א אם המרכזי "נעול" חלוקת הכוח היא 50/50 בין הצירים? ואם הוא "פתוח" הכוח מחולק בין הצירים ביחס לעומס המופעל?
להבנתי, במידה ואני מעוניין בנטייה להיגוי יתר, אז גם בדיפ' האחורי צריך שמן סמיך יחסית?
על איזו סמיכות היית ממליץ בשביל לקבל רכב עם כמה שפחות הרמות גלגל וזנב "חופשי"?