שלום רב
אני מעוניין למתקן על רחפן עם ציוד יקר מאוד. S1000 עם 8 מנועים. מערכת הטסה כפולה. 2 בקרי טיסה APM ולחברם באופן שיעבדו כיכולת גיבוי חם.
כלומר: 2 מקלטים, 2 בקרים, 2 gpsים.
כל אחד מהבקרים יעבוד באופן בלתי תלוי לחלוטין ובמקביל לשכנו.
הבקרים יכוילו באופן זהה להטסה מיטבית של הכלי.
רק אחד יהיה מחובר ביציאה לבקרי המנועים.
במידה ומערכת הניווט או בקר הטיסה מתחרבש, יהיה מעבר אוטמטי של בקרי המנועים ליציאת הבקר טיסה המגבה.
יש רעיונות איך לממש את הSwitching? כאמור עם APM?
תודה