תגובה: רעיון לגיבוי חם ברחפן

נכתב במקור על ידי
ofek-raan
שלום רב
אני מעוניין למתקן על רחפן עם ציוד יקר מאוד. S1000 עם 8 מנועים. מערכת הטסה כפולה. 2 בקרי טיסה APM ולחברם באופן שיעבדו כיכולת גיבוי חם.
כלומר: 2 מקלטים, 2 בקרים, 2 gpsים.
כל אחד מהבקרים יעבוד באופן בלתי תלוי לחלוטין ובמקביל לשכנו.
הבקרים יכוילו באופן זהה להטסה מיטבית של הכלי.
רק אחד יהיה מחובר ביציאה לבקרי המנועים.
במידה ומערכת הניווט או בקר הטיסה מתחרבש, יהיה מעבר אוטמטי של בקרי המנועים ליציאת הבקר טיסה המגבה.
יש רעיונות איך לממש את הSwitching? כאמור עם APM?
תודה
ישבת כבר עם עצמך לעלות על הכתב את כל התרחישים השונים שבהם תרצה שיתרחש מעבר אוטומטי? מהר מאוד תגלה את מורכבות הדרישה לרבות הגדרות מדוייקות של מערכת ש "התחרבשה".
קודם תכין רשימה של "התחרבשויות" אפשריות או אלה שאתה מגדיר חציית מעטפת המשימה של הרחפן (מתוך משימות רבות אפשריות) ואז ורק אז תוכל , בספק, לתכנן מערכת חצי אוטומטית עוקפת "התחרבשות"
פשטות זה שם המשחק.
Airplanes don't mind if you like to look at other airplanes