מניסיוני, טמבור פוליאור עומד יפה בפני מתנול ו- 5% ניטרו, אולי אפילו עד 10% ניטרו, במיוחד אם מנקים טוב את הטיסן בסוף היום, אבל באזור המנוע והמיכל אני מיישם שכבת אפוקסי מדולל עם טיפת אלכוהול בשביל עמידות מוחלטת.
אני גם מעדיף את הגימור מט-סאטן על פני המבריק. מעט מאד מטוסים אמיתיים ממש מבריקים, ובקנ״מ מוקטן זה יכול להיראות מעט מצועצע אם הברק רב מדי.
מהאגזוז נפלט גם דלק כי השריפה במנועים האלה לא מושלמת.
יש גם ׳תקלות תדלוק׳ לפעמים ככה שהדלק מוצא דרכו לאן שלא צריך... לפחות בטיסנים שלי![]()