ציטוט נכתב במקור על ידי רן ענבר צפיה בהודעה
ברור שתחזוקה וניקיון זה חלק בילתי נפרד מהסעה
כתבתי את זה במדריך הזה [קישור] שבטח כבר קראת

אחת הבעיות של סאמיט וריבו של טראקסס זו מערכת המתים/בולמים שלהן
זו מערכת מורכבת מאוד שבה הפלסטיק הזול יחד עם ריבוי חלקים נעים יוצרת בלאי וחופשים רבים
עם זאת המערכת מאפשרת מהלך מתלה גבוהה וזה הייתרון והסיבה לשימוש בה

רן ענבר
הבנתי שגם אם מחליפים את החלקי פלסטיק ( הם לא מרגישים זולים בכלל דרך אגב ) לאפטרמרקט מאלומיניום של הוטרייסינג או חברות אחרות זה עדיין קורה, כלומר אין סיבה להשקיע בבולמים או תושבות שלהם.
פשוט להיות עירני לתחזוקה נכונה, רוב הזמן אני ממש מסיע בריכוז ולאט אין מצבים

לגבי בראשלס:
ללא ספק זה שידרוג
זמן ההסעה תלוי בהרבה גורמים
אם אתה מסיע את הרכב כמאנסטר, הוא ייסע מהר ויצרוך הרבה אנרגיה שתגמור את הסוללה מהר יחסית
כזחלן, יהיה פחות מדוייק אבל עדיין יהיה רכב טוב
על זמן ההסעה אין לי בעיה להתפשר.
לא מסיע כמאנסטר, זחלן נטו, מראש כיוונתי רק לזחילה.
זה מה שהזמנתי : http://www.castlecreations.com/en/ma...bo-010-0155-06

קראתי המון בפורומים לפני שהזמנתי ( גם התייעצתי איתך פה אם אתה זוכר).
רוב האנשים שעשו את ההמרה הלכו על משהו יותר מהיר עם מנוע מסדרת 1515 על 2200KV, היו כאלה שהלכו על דברים שמותאמים לבאשינג וכאסח ( אני לא שם ).

עדכונים בהמשך :-)