שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 17 מתוך 17

נושא: האטת טיסן ..

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל האטת טיסן ..

    שלום לכולם,

    בהמשך להמלצתו (איומיו הברורים ) של איציק החלטתי שבתור דגם ראשון לטיסות לילה אני אקח משהו מעט יותר הגיוני מאשר טריינרים שאינם מונעים בחשמל או קאפות של מטוסי קרב.
    (איך יצאתי מזה - איציק ? האא ?? בלי מילים גסות - ***)

    בקיצור, אני רוצה לחזור לדגם נחמד מאוד של אקרו שכבר בניתי בעבר.
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=694103

    השאלה היא:
    איך אני יכול להאיט אותו עוד קצת ומה צריך בשביל זה
    הסבר למה מתכוון המשורר:
    אני יכול כמובן להוריד את המצערת או לחילופין גרף עדין יותר אבל הכוונה היא לדברים מהותיים יותר
    - פרופ אחר ? (להקטין פסיעה או גודל פרופ ?)
    - האם כנף עם פרופיל אמורה להואיל לעניין ? (יותר דאייה בפחות מהירות ?)
    .. אם כן, כל Aairfoil סטנדרטי יתאים או שיש הכרח לפרופיל מססויים ?

    התנצלותי מראש על השאלות ה-"ירוקות" אבל .. ככה זה עם פז"מ של שלושה ארבעה חודשים

    תודה לכולם....

    :-) גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    1,137
    תודה!
    2
    הודה 35 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    לצורת הפרופיל בגדלים האלה אין ממש חשיבות, ההבדל העיקרי הוא אם הפרופיל סימטרי או לא, אם הוא לא אז כל פרופיל יעשה את העבודה.
    אני מניח שאתה רוצה לשפר את כושר הדאייה/גלישה של המטוס או לחילופין להוריד את מהירות ההזדקרות של המטוס,הרי יש גבול כמה לאט אפשר לטוס....
    כשאתה עם מנוע והוא טס מהר מידי אז פשוט מורידים מצערת.
    עוד דבר זה לשמור על משקל נמוך, שזה אולי הכי משמעותי.
    דבר אחרון, מדפים יעזרו לך. אבל תיזהר שהם לא יאטו אותך יותר מידי ואתה תזדקר.
    גיא.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    שלום לכולם,

    בהמשך להמלצתו (איומיו הברורים ) של איציק החלטתי שבתור דגם ראשון לטיסות לילה אני אקח משהו מעט יותר הגיוני מאשר טריינרים שאינם מונעים בחשמל או קאפות של מטוסי קרב.
    (איך יצאתי מזה - איציק ? האא ?? בלי מילים גסות - ***)

    בקיצור, אני רוצה לחזור לדגם נחמד מאוד של אקרו שכבר בניתי בעבר.
    http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=694103

    השאלה היא:
    איך אני יכול להאיט אותו עוד קצת ומה צריך בשביל זה
    הסבר למה מתכוון המשורר:
    אני יכול כמובן להוריד את המצערת או לחילופין גרף עדין יותר אבל הכוונה היא לדברים מהותיים יותר
    - פרופ אחר ? (להקטין פסיעה או גודל פרופ ?)
    - האם כנף עם פרופיל אמורה להואיל לעניין ? (יותר דאייה בפחות מהירות ?)
    .. אם כן, כל Aairfoil סטנדרטי יתאים או שיש הכרח לפרופיל מססויים ?

    התנצלותי מראש על השאלות ה-"ירוקות" אבל .. ככה זה עם פז"מ של שלושה ארבעה חודשים

    תודה לכולם....

    :-) גיל


    ידידי היקר
    הטיסן שבחרת סביר להניח שיטוס די מהר אם תבנה אותו מקאפה
    הדרך שאני מכיר להאט טיסן זה לבנות אותו עם פרופיל בעל עקימון תחתון קעור (כמו ד2)
    הפרופילים האלו נועדו למהירויות נמוכות, וכמו שכבר אמרו לך כאן, משקל קל ככל האפשר יעזור מאד
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    תמצא בננה (תקנה/ תחרים לילד קטן בשטח) חשמל אותה אם עוד לא חישמלת, האר אותה והתחל להטיס לילה
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    הדרך הבטוחה להאט טיסן היא ע"י שיפור פרמטר שנקרא "עומס כנף"
    הוא כנף הוא היחס בין משקל הטיסן לשטח הכנף.
    מכאן אתה יכול להבין שיש לך שתי דרכים עיקריות :
    1) להוריד משקל.
    2) להגדיל שטח כנף.

    שים לב ששפת ההתקפה משוכה לאחור אם תעשה אותה ישרה שטח הכנף יגדל ותוכל לקרוא לטיסן EDGE
    אם תיישר רק את שפת הזרימה תוכל תקרוא לטיסן CAP
    אם תיישר גם את שפת הזרימה וגם את שפת ההתקפה אולי תוכל לקרוא לו U CAN DO
    בקיצור תגדיל שטח כנף.

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    2) להגדיל שטח כנף.

    שים לב ששפת ההתקפה משוכה לאחור אם תעשה אותה ישרה שטח הכנף יגדל ותוכל לקרוא לטיסן EDGE
    אם תיישר רק את שפת הזרימה תוכל תקרוא לטיסן CAP
    אם תיישר גם את שפת הזרימה וגם את שפת ההתקפה אולי תוכל לקרוא לו U CAN DO
    בקיצור תגדיל שטח כנף.
    אני לוקח את הכיוון של להגדיל את שטח הכנף
    בלבלת אותי קצת ..
    אני יכול ליישר את שפות הכנף (מה שאתה קורא U can Do), כמה זה יעזור ?
    - אני יכול להגדיל להאריך אותה קצת קדימה ואחורה. בעייתי או נכון ?

    גיל
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    אני לוקח את הכיוון של להגדיל את שטח הכנף
    בלבלת אותי קצת ..
    אני יכול ליישר את שפות הכנף (מה שאתה קורא U can Do), כמה זה יעזור ?
    - אני יכול להגדיל להאריך אותה קצת קדימה ואחורה. בעייתי או נכון ?

    גיל
    אתה יכול להגדיל את מיתר הכנף.
    גם ככה בטיסן הזה מנת המימדים לא נראית טבעית

    אני לא היתי הולך על הטיסן הזה לטיסות לילה
    נערך לאחרונה על ידי igalr; 20-07-2009 בשעה 07:08:37. סיבה: השמטתי מילה קטנה אחת :)

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    אתה יכול להגדיל את מיתר הכנף.
    גם ככה בטיסן הזה מנת המימדים לא נראית טבעית

    אני לא היתי הולך על הטיסן לטיסות לילה
    מה היית לוקח ?
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי igalr צפיה בהודעה
    אתה יכול להגדיל את מיתר הכנף.
    גם ככה בטיסן הזה מנת המימדים לא נראית טבעית

    אני לא היתי הולך על הטיסן לטיסות לילה
    כדור פורח
    אני קולט אותך....!
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    הדרך שאני מכיר להאט טיסן זה לבנות אותו עם פרופיל בעל עקימון תחתון קעור (כמו ד2)
    ז"א שקאפה כבר לא אקטואלית ...
    EPP או בלזה, נכון ?
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    636
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    החומר פחות קשור,תבנה טיסן מקאפה שהפרופורציות שלו יהיו נכונות ויתנו לך עומס כנף נמוך ואתה מסודר, אולי תסה את ה "קאפה סטאר" של עודד, הוא אמור להיות איטי ויציב וקל להטסה.
    ערן

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי eran_k צפיה בהודעה
    החומר פחות קשור,תבנה טיסן מקאפה שהפרופורציות שלו יהיו נכונות ויתנו לך עומס כנף נמוך ואתה מסודר, אולי תסה את ה "קאפה סטאר" של עודד, הוא אמור להיות איטי ויציב וקל להטסה.


    רעיון טוב
    איך לא חשבתי על זה בעצמי?
    גיל, האמת שזה הטיסן שהכי קל לבנות ולהטיס
    וגם הכי זול.....
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    למה לך טיסן אירובטי לטיסות לילה.
    כנף עילית כמו הקאפה סטאר יהיה הרבה יותר נוח להטסה.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    640
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי giluriel צפיה בהודעה
    אני לוקח את הכיוון של להגדיל את שטח הכנף
    בלבלת אותי קצת ..
    אני יכול ליישר את שפות הכנף (מה שאתה קורא U can Do), כמה זה יעזור ?
    - אני יכול להגדיל להאריך אותה קצת קדימה ואחורה. בעייתי או נכון ?

    גיל
    יש שלושה דברים חשובים לטיסה איטית - והם: משקל, משקל, ומשקל.
    שזה בתרגום לעברית : עומס כנף נמוך !!

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי dani2002 צפיה בהודעה
    יש שלושה דברים חשובים לטיסה איטית - והם: משקל, משקל, ומשקל.
    שזה בתרגום לעברית : עומס כנף נמוך !!

    דני
    שכחת עוד משהו:
    משקל
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    הודעות
    257
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    כבעליו של" הקפא סטאר" לשעבר ממליץ לך בחום על הטיסן, יציב ,איטי, ואפילו הוא דואה קצת באופן מפתיע והכי חשוב עמיד ,דרושים כמה חיזוקים בימקומות מסויימים ואתה מסודר.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    מזכרת בתיה
    הודעות
    1,525
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: האטת טיסן ..

    ציטוט נכתב במקור על ידי קובי חדד צפיה בהודעה
    כבעליו של" הקפא סטאר" לשעבר ממליץ לך בחום על הטיסן, יציב ,איטי, ואפילו הוא דואה קצת באופן מפתיע והכי חשוב עמיד ,דרושים כמה חיזוקים בימקומות מסויימים ואתה מסודר.
    יישקל בחום רב.

    (חבל שמסרתי לאימוץ אוהב את ה-קאפה סטאר גירסה 1 של עודד ... אבל הוא בבית טוב )
    השמיים אינם הגבול .. חשבון הבנק - כן

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •