שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 61

נושא: תכנון פלטפורמה חדשה - הוספתי שרטוטים ראשוניים - ועכשיו תמונות

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זקוק לעצות בתכנון פלטפורמה חדשה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvikaf צפיה בהודעה
    עכשיו אתה מבין למה לא עושים אהבה ברחוב ?

    60 דקות טיסה או דאייה ?
    אני מבין שאתה הולך לכיוון טיסני דלק (חשמלי ל 60 דקות זו משימה קשה)

    יש סיבה לתכנון מנור כפול ? (מלבד זה שהמזלטים/מלטים של תע"א בנויים ככה ?)

    "חצי זהבן" הכוונה לשליו ? זה קצת גרוטאה של טיסן ועם מנור בודד...

    Click image for larger version. 

Name:	24-07-06_0851.jpg 
Views:	266 
Size:	65.1 קילובייט 
ID:	1873

    זהו, החלטת לשנות כיוון ולהצטרף לתעשית המזלטים הישראלית ?
    אני רוצה ללכת לכיוון של טיסה לא דאייה. היום אני מטיס (לא דואה) כלי של 2.6 מטר במשקל של 2.4 ק"ג במהירות קבועה אני עומד היום על 7 אמפר. יש לי שלוש סוללות של 4400 מיליאמפר, זה אמור לתת לי 13.2 אמפר שעה, נכון? משקל הסוללות מגיע לקילו, בגלל זה עליתי בדרישות ל 3.5 קילו. חשבתי שזה יכול לתת לי כשעה טיסה לא?
    בתחילת השרשור ציינתי את פלטפורמות הfpv שהיו לי בשלוש שנים האחרונות. לא הייתי מרוצה מאף אחת. הדרישות הן מאוד פשוטות, לפי סדר עדיפויות: מצלמה בחזית, יציבות טבעית, יכולת המראה ונחיתה בכל מקום, משקל טיסה של 3.5 ק"ג עם מוטת כנפיים של לא יותר מ 2.2מטר, ושהייה של כשעה. הדרישות הנ"ל מכוונות אותי לכיוון טיסן עם מנוע דוחף. הסיבה למנור כפול טמונה בעובדה שאפשר להשתמש במדחף גדול מזה של מנוע דוחף במנור בודד. מסכים עד כאן?
    הכי חשוב, התצורה הנ"ל יפה בעיני. יש גם את ה"נורד" והפיתוח הישראלי הדומה לו (שכחתי את שמו, הוא היה עכשיו בעיתון). שבאה בחשבון, אבל חשבתי ששני מנועים זה יהיה פחות נציל.
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נתניה
    הודעות
    5,045
    תודה!
    89
    הודה 302 פעמים ב 270 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    7 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זקוק לעצות בתכנון פלטפורמה חדשה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי איציק רונן צפיה בהודעה
    אני רוצה ללכת לכיוון של טיסה לא דאייה. היום אני מטיס (לא דואה) כלי של 2.6 מטר במשקל של 2.4 ק"ג במהירות קבועה אני עומד היום על 7 אמפר. יש לי שלוש סוללות של 4400 מיליאמפר, זה אמור לתת לי 13.2 אמפר שעה, נכון? משקל הסוללות מגיע לקילו, בגלל זה עליתי בדרישות ל 3.5 קילו. חשבתי שזה יכול לתת לי כשעה טיסה לא?
    בתחילת השרשור ציינתי את פלטפורמות הfpv שהיו לי בשלוש שנים האחרונות. לא הייתי מרוצה מאף אחת. הדרישות הן מאוד פשוטות, לפי סדר עדיפויות: מצלמה בחזית, יציבות טבעית, יכולת המראה ונחיתה בכל מקום, משקל טיסה של 3.5 ק"ג עם מוטת כנפיים של לא יותר מ 2.2מטר, ושהייה של כשעה. הדרישות הנ"ל מכוונות אותי לכיוון טיסן עם מנוע דוחף. הסיבה למנור כפול טמונה בעובדה שאפשר להשתמש במדחף גדול מזה של מנוע דוחף במנור בודד. מסכים עד כאן?
    הכי חשוב, התצורה הנ"ל יפה בעיני. יש גם את ה"נורד" והפיתוח הישראלי הדומה לו (שכחתי את שמו, הוא היה עכשיו בעיתון). שבאה בחשבון, אבל חשבתי ששני מנועים זה יהיה פחות נציל.
    לא נראה לי שתרצה ללכת בדרכה של הערבה שהתחילה כמטוס פשוט וזול עם יכולת המראה נחיתה קצרים וגמרה כמשהו שונה לגמרי.... תשאל את ארנס..

    תוספת של 50% במשקל תשנה את הנתונים שאתה נשען עליהם - זה לא אלגברה לינארית....
    תצטרך יותר אנרגיה כדי להשאר באויר.
    האם במאזן האנרגיה של הזוללות יש גם דרישת מערכת הוידאו והשידור ?
    טווח המהירות שנתת די גדול וככול שמהירות השיוט תגדל, הגרר יעלה ואיתו דרישת האנרגיה.

    כדי לפשט את המערכת צריך ללכת על דאון עם דיהדרל/פוליהדרל וניהוג 2 ערוצים בלבד
    מה המטרה ? שהייה / טווח / מהירות / גובה ?
    צביקה

    If you can't make it fly, try harder, else RTFM

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זקוק לעצות בתכנון פלטפורמה חדשה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvikaf צפיה בהודעה
    לא נראה לי שתרצה ללכת בדרכה של הערבה שהתחילה כמטוס פשוט וזול עם יכולת המראה נחיתה קצרים וגמרה כמשהו שונה לגמרי.... תשאל את ארנס..

    תוספת של 50% במשקל תשנה את הנתונים שאתה נשען עליהם - זה לא אלגברה לינארית....
    תצטרך יותר אנרגיה כדי להשאר באויר.
    האם במאזן האנרגיה של הזוללות יש גם דרישת מערכת הוידאו והשידור ?
    טווח המהירות שנתת די גדול וככול שמהירות השיוט תגדל, הגרר יעלה ואיתו דרישת האנרגיה.

    כדי לפשט את המערכת צריך ללכת על דאון עם דיהדרל/פוליהדרל וניהוג 2 ערוצים בלבד
    מה המטרה ? שהייה / טווח / מהירות / גובה ?
    זה ברור שזה לא לינארי, בגלל זה הסוללות ההן פי 3 ולא פי 2.
    המטרה שהייה וטווח. אני יכול ללכת על כנפי דאון אבל אני חייב אף נקי.....פושר
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זקוק לעצות בתכנון פלטפורמה חדשה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי zvikaf צפיה בהודעה
    לא נראה לי שתרצה ללכת בדרכה של הערבה שהתחילה כמטוס פשוט וזול עם יכולת המראה נחיתה קצרים וגמרה כמשהו שונה לגמרי.... תשאל את ארנס..

    תוספת של 50% במשקל תשנה את הנתונים שאתה נשען עליהם - זה לא אלגברה לינארית....
    תצטרך יותר אנרגיה כדי להשאר באויר.
    האם במאזן האנרגיה של הזוללות יש גם דרישת מערכת הוידאו והשידור ?
    טווח המהירות שנתת די גדול וככול שמהירות השיוט תגדל, הגרר יעלה ואיתו דרישת האנרגיה.

    כדי לפשט את המערכת צריך ללכת על דאון עם דיהדרל/פוליהדרל וניהוג 2 ערוצים בלבד
    מה המטרה ? שהייה / טווח / מהירות / גובה ?
    צביקה, מה אתה אומר לגבי הבחירה הכללית של המנור הכפול, שכנעתי אותך או שיש לך מחשבות אחרות עדיין?
    אני
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זקוק לעצות בתכנון פלטפורמה חדשה.

    יש לי רעיון פצצתי בשבילך:

    למה לא קנארד?

    זה מספק את דרישת המנוע האחורי (למען ראות בלתי מופרעת), מצד שני זה שונה ומקורי. ולא מאוד מסובך לתכנן ולבנות. יש חסרון מסויים ביכולת שהייה מירבית אבל לא משהו קטסטרופלי.

    בכל מקרה, מנור כפול נשמע סביר. אני אישית מאוד לא אוהב תצורות מנוע-בתחת סטייל פרדטור.

    (אני מקווה שאתה לא מחשיב תגובה זו במסגרת "למה בישראל אסור לקיים יחסי מין ברחוב" וכו')

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    שרון
    הודעות
    2,675
    מנחת הבית
    אלישמע: מנחת שאישרתי ברת"א.
    תודה!
    124
    הודה 150 פעמים ב 98 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זקוק לעצות בתכנון פלטפורמה חדשה.

    ציטוט נכתב במקור על ידי קורן בן אשר צפיה בהודעה
    יש לי רעיון פצצתי בשבילך:

    למה לא קנארד?

    זה מספק את דרישת המנוע האחורי (למען ראות בלתי מופרעת), מצד שני זה שונה ומקורי. ולא מאוד מסובך לתכנן ולבנות. יש חסרון מסויים ביכולת שהייה מירבית אבל לא משהו קטסטרופלי.

    בכל מקרה, מנור כפול נשמע סביר. אני אישית מאוד לא אוהב תצורות מנוע-בתחת סטייל פרדטור.

    (אני מקווה שאתה לא מחשיב תגובה זו במסגרת "למה בישראל אסור לקיים יחסי מין ברחוב" וכו')
    ההפך...אין כמו סקס.. אני מאוד מודה על התגובות.
    הבעיה בקנארד היא חוסר היציבות המובנה בתצורה זו. יש אומרים שזה מה שהציל את האחים רייט.
    כפי שכתבתי באפיון, אני רוצה ללכת על כלי עם יציבות בסיסית גבוה. אמנם יש לי מערכת שעוזרת בייצוב, אבל התכנון שלי מביא בחשבון את היתירות (Redundancy ) שאני רוצה. במקרה של כשל במערכת הייצוב, אני רוצה שהכלי ישאר ייציב באופן סביר (כמובן לא בכל תנאי מ"א).
    ברור לי שהדרישות מובילות לתכנון בנאלי ורגיל.... אבל כזה אני. (מעיין תיזהר, אמרתי בנאלי לא אנלי...אל תתחיל להתלהב..)
    מנוריציק
    Some things you can only really appreciate from above
    אתה צינור : http://www.youtube.com/user/IRonen

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: זקוק לעצות בתכנון פלטפורמה חדשה.

    רות, קיבלתי.

    רק הערה קטנה לעניין הקנארד: אין שום חוסר-יציבות-מובנה בתצורה זו. אין שום בעיה לתכנן מטוס-ברווז שיהיה יציב בדיוק כמו מטוס רגיל.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •