שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 12 מתוך 12

נושא: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    ציטוט נכתב במקור על ידי עמיתפורת צפיה בהודעה
    יריב שלום
    סלח לי על האיחור בתגובה.
    E.POINT הינו תחום התנועה בו הזנב יזוזבזמן תיקון הג'ירו - הסבר קצת מסובך כי זה קשור לתגובה והתיקון של הג'ירו אבל בגדול זה מה ששולט במהירות הסיבוב של הזנב.
    AVC- הוא המצב בו המסוק נמצא בשמר כיוון.
    הנדנודים שהרגשת העידות כנראה על רגישות גבוהה מידיי מה שגרם לג'ירו לתיקון יתר ואז היית צריך להוריד ב-ATV של הג'ירו את האחוזים ל"ריכוח" הרגישות.
    מקווה שעזרתי
    עמית
    ממש לא קשה ולא מסובך להסביר את נושא ה EPA/ATV:
    אין קשר בין פיקוד הסטיק לסרוו הזנב, זווית הלהבים בזנב לתנועת סטיק נתונה - נקבעת אך ורק ע"י הג'יירו. לכשהבנו את הנקודה הזו (גם לזה יש הסבר פשוט), נסביר למה דווקא ערוץ הסרוו זנב (RUDDER) שולט על קצב הסיבסוב.
    פיקוד הסטיק ב RATE ג'יירו שווה ערך לקצב סיבסוב ביח' זמן, לדוגמא: ואגדיר את זה שרירותית לטובת הדיון, סטיק מלא לימין יהיה שווה ערך ל 4 סיבובים לשנייה. במצב הנתון חצי סטיק לימין יהיה שווה ערך ל... ניחשתם נכון - 2 סיבובים לשנייה, עד לפה מובן נכון?
    ה (EPA (END POINT ADJUSTMENT או בשמו האחר ATV, קובע כמה סטיק זה יהיה סטיק מלא וכפועל יוצא כמה סטיק זה יהיה חצי, רבע או כל תחום אחר.
    הקשר עכשיו מובן? הגבלת ערוץ ה RUDDER ל 50% במקום 100% שוות ערך לטיסה עם סטיק עם מגבלה מיכאנית שלא מאפשרת לא לעבור את טווח החצי בצדדיו, ז"א מגבלה אלקטרונית במקום מיכאנית.

    לגבי הקביעה השנייה, כמו שנוכחת היום בשטח גם היא היתה לא נכונה - נידנודים בפתיחת מנוע, במיוחד כאלו איטיים (כמו אצלך), מרמזים על חוסר רגישות ו/או נעילה חלשה מידי של הג'יירו.
    במצב כזה, כמו שראינו היום בשטח - העלאת ההגבר (GAIN) של הג'יירו פתרה את הבעיה כליל.

    שמחתי להכיר היום יריב, רק צר לי שהנסיעה עלתה לך איזה 300 שקל דלק
    לפחות עכשיו אתה יודע איפה אנחנו - ואתה מוזמן תמיד!!

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    331
    תודה!
    0
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: מידע לגבי פונקציות לכיול ג'ירו בשלט

    הי ליאור.

    קודם כל גם אני שמחתי להכירך !!!
    תודה רבה על העזרה ... ועל הסבלנות להסביר לי איך להגיע ...

    שאני אבין : ה- GAIN הוא בעצם הרגישות, שאצלי בשלט נקרא בתפריט AVC נכון ?
    לגבי מה שעמית ענה : לפני מס' שבועות אכן הזנב היה ממש רועד בפתיחת מצערת ולכן כנראה שהרגישות הייתה גבוהה מדי ולכן היה צריך להפחית ב- AVC.
    כיום שבאתי אליך הזנב רעד, אך במקצת, ולכן במקרה שלנו באמת העלינו את ה- AVC במקצת והכל הסתדר ...

    דרך אגב : כשחזרתי עם הרכב גם נהיה לי קצר באיתות וגם המזגן כבר לא עבד (בנוסף ל- 300 ש"ח )

    יריב.

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •