לא מומחה ולא בן של מומחה, אוירונאוטיקה בשבילי מסתכמת בזיהוי כיוון הרוח כדי לא להשתין מול הרוח.....
בכ"א האינטואיציה שלי אומרת שהרגישות נובעת משתי סיבות עיקריות : האחת בגלל שזו כנף, ציר ההיגוי קצר מאוד (לא ממש יכול להסביר למה אני מתכוון) והסיבה השניה שהגה הגובה גדול מאוד ביחס לכנף בהשוואה לכל טיסן אחר.
בכל אופן לא חושב שיש כלל אצבע בנושא כיוון ההגאים, תקטין תנועת הגה גובה ל- 30% עם אקספו 50-70% ותעלה בהדרגה את טווח התנועה בהתאם לתחושה, כפי שנאמר קודם תתחיל עם מרכד כובד קידמי יותר וקיזוז UP קבוע (כנפיים אוהבות מעט UP קבוע - כך הוסבר לי בזמנו ע"ע רבי דרימר/צביקה לא ממש מבין מדוע אך זה עובד לא רע).
מאזנות אפשר להשאיר רגיל, רק קח בחשבון שכנפיים נוטות להפיל כנף ולהסתחרר מהר מאוד (לפחות אלו שאני התנסיתי בהן)
גדול.....![]()