נניח שסט אפ מסויים טס עם סוללה 2200 שלושה תאים וטס בשיוט בזרם של 22A.
כלומר כ-6 דקות טיסה.
סט אפ זהה יכול להיות עם KV נמוך יותר אך עם סוללה 1100 מילי שישה תאים וטיסה בשיוט של 11A.
כלומר גם כ-6 דקות טיסה.
הנצילות של הסטאפ השני תהיה משמעותית טובה יותר בגלל הזרם הנמוך וסיבוב פרופ גדול (לא ולא - אותו הפרופ בלבד) יותר (יותר נצילות מהפרופ). ההפסדים יקטנו פי 4.
שמחשבים ומשווים את משקל הסוללה צריך לקחת בחשבון סוללה עם יותר תאים אך זהה בוואט\שעה לסוללה עם פחות תאים.
נ.ב.
בנצי, אני מנסה שלחזר את המסלול שלי ב-HONG KONG....
1. שחר טענתך נכונה בהשמטת החלק המודגש, עליך להשתמש באותו הפרופ (עד כדי אפסילון) במדויק בשבילך לקבל את מבוקשך.
חברת החשמל עושים את זה, עם 400KV (קילו-וולט) בקוים הראשיים שלהם , כבר הרבה שנים בהצלחה לא רעה בכלל.
2. תזדרז, השבת קרבה והולכת....
Boogle ולא Google קפיש? על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
1. שחר טענתך נכונה בהשמטת החלק המודגש, עליך להשתמש באותו הפרופ (עד כדי אפסילון) במדויק בשבילך לקבל את מבוקשך.
חברת החשמל עושים את זה, עם 400KV (קילו-וולט) בקוים הראשיים שלהם , כבר הרבה שנים בהצלחה לא רעה בכלל.
2. תזדרז, השבת קרבה והולכת....