היה צפוי שתיתפס על נתון ה-20%. אז התשובה הפשוטה היא - ככל שהצריכה יורדת גם אחוזי התוספת של הצריכה של הווסת יורדים (ביחס לצריכה הכללית) וכן התוספת הכללית נהיית זניחה מאוד.
מרבית המטיסים משתמשים בסוללות שיספיקו להן ל-5 ימי הטסה ללא טעינה, ובכל זאת טוענים אותם לפני כל יום הטסה.
אי לכך (וגם אם זה אינו המקרה), להטיס 20% פחות לפני טעינה חוזרת של הסוללה (שאורכת היום גם ככה זמן קצר יחסית) זה משהו שאני מוכן לקחת בשתי ידיים, בהתחשב בעובדה שהווסת הליניארי שלי לא מייצר לי הפרעות רדיו, ואני לא לוקח שום ריזיקה שבמצבים מסוימים יכולה לגרום לאובדן שליטה ואף לריסוק.
זו כל הפואנטה. מעבר לזה - איש הישר בעיניו יעשה.
ולגבי מה שכתבת:
זו טעות נפוצה (של מי שלא מבין את הפיזיקה) למדוד צריכה במא"ש (מילי אמפר שעה) - צריכה מודדים באמפרים. קיבולת מודדים באמפר שעה או מילי אמפר שעה וכ'ו. לגבי הפרפורים האחרונים לפני המוות - לא ברור לי מי מת ולמה הוא מפרפר, אך כך או כך זה לא נשמע לי כמו נושא מצחיק.
ועוד מילה לסיום: אחרי שנוכחתי לראות 2 ריסוקים שקרו בגלל ווסת ממותג מאוד ידוע בשוק, עם רדיו 2.4GHZ - ייתכן שאני יותר זהיר מאחרים.
לילה טוב גם לך.