אז אם יש לי את הטורניג'י הפופולרי, זה יעבוד? (בתוספת צמת Y)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6569
אז אם יש לי את הטורניג'י הפופולרי, זה יעבוד? (בתוספת צמת Y)
http://www.hobbycity.com/hobbycity/s...idProduct=6569
אפשר ומומלץ להטעין את שתי הסוללות יחד כאשר הן אמורות לעבוד יחד מסיבה אחת מרכזית שהמטען עושה השוואה בין כל ששת התאים של שתי הסוללות יחד בזמן הטעינה ובסופה אתה מקבל 2 פקים מאוזנים בינם לבין עצמם ובינהם וזה חשוב לדעת.
במידה והמטען שלך הוא ACC-6 זמן הטעינה מעט עולה מפני שזרם הטעינה מעט ירד מאשר בטעינה של סוללה בודדת בעקבות אילוצי הספק של המטען (50W) אבל לא באופן שמפריע (מדובר בהפרש של כ 10 דקות).
אצל אחיו הגדול ACC-8 לא תרגיש שינוי בזמן הטעינה משום שהוא מתוכנן להספק 150W ושם זרם הטעינה יישמר גם כשתטען 2 פקים בו זמנית.
אין צורך להשתמש בצמת ה Y לצורך הטעינה.
ציקי
זה פשוט
א. תסתכל בדף שקיבלת עם המפצל הצהוב של GT אין פשוט מזה.
ב. אתה מחבר את הקונקטורים של הבלנסר של שתי הסוללות למחבר ה GT, את יציאת ה DEAM שלו למטען (-+) ואת יציאת הבאלנסר שלו (קונקטור 6 תאים) לבאלנסר של המטען.
ג. את חוטי ה +- של הסוללות אתה משאיר חופשי ולא מחבר לכלום.
בעצם המתאם של GT לוקח את שני הקצוות הקיצוניים של הבאלנסר הנותנים 22.2V ומחבר אותם ליציאת ה DEAM ולכן המטען רואה חיווי של שתי סוללות כסוללה אחת וכך הוא מתייחס לכל העיניין בטעינה.
בהצלחה
ציקי
גם לי יש את המפצל הזה ואתה לא צריך להשתמש בכבל ה Y הטורי בכדי להטעין 2 סוללות 3 תאים כ 6 תאים.
הדין שיוצא מהמתאם מקבל את המתח מצירוף של מחברי ה JST (אם אני לא טועה בשמם),תבדוק עם רב מודד המתח שם 22.
הצלחתי לטעון כך פעם אחת אבל מאז המטען לא מקבל את המחבר וטוען ל CONNECTION BREAK
אבל המטען שלי היה תקול לפני זה (הוא לא מראה מתח של תא שלישי ,אבל מטעין בסדר) , וחשבתי שזה לא משתלם לשלוח לסיני ,עד שראיתי את השרשור האחרון.
עמוס
נערך לאחרונה על ידי ziki; 24-10-2009 בשעה 17:14:30.