ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
לקחתם את זה קצת לכיוון לא נכון, אני לא מדבר על זמן ההטסה, את זה כבר הבנתי והפנמתי - אני עושה זאת עם הטיימר שבשלט.
אני מדבר על כך שאני רואה פה הרבה פוסטים שמדברים על סיום הטסה עם סוללה קרה ומקלט קר ואני תוהה מה זאת ההגדרה ל'קר', אצלי הסוללה והמקלט אף פעם לא יורדים קרים, אלא חמימים. השאלה שלי היא האם בסט-אפ שכתבתי העניין נורמלי?

תודה,
אלעד.
הסוללה מתחממת בעיקר לקראת הסוף, כי אז ההתנגדות הפנמית שלה עולה, זרם ברבוע כפול ההתנגדות הפנימית, נותן את הפסדי ההספק(חום) על הסוללה. זו עוד סיבה להפסיק את הטיסה לפני שהסוללה קרובה להתרוקנות, הסיבה הראשונה היא כמובן להשאר עם מנוע ולהנחית בשלום.