הטיסה התרחשה בשעות אחר הצהריים הרוח כמעט מערבית .
התוכנית הכללית היתה להגיע למאגרי המים של שומרת.
המסלול תוכן כך שהטיסן יצבור גובה בטיסה מערבה מול השמש ואז יגלוש מזרחה עד למאגרים.
יטוס דרומה כמעט לאורך קו המים ואז יצבור גובה בטיסה מול השמש ויגלוש על ציר מסלול חזרה לנחיתה.
הרעיון שהוא שבגלישה מתקבלת זווית צילום מאוד נוחה ובנסיקה רואים בעיקר שמיים ולכן נקודות הציון והגבהים תוכננו כך שאת הנסיקה וצבירת הגובה תבוצע בעיקר בטיסות אל תוך השמש.
אחרי ההמראה ראיתי את הטיסן נעלם בשמיים ומהעצבנות/התרגשות הזזתי בטעות את מפסק הWAYPOINTS כך שהטיסן עבר לטיסה מיוצבת הבנתי מה עשיתי ומייד עברתי חזרה למצב WAYPOINTS מה שגרם לאיתחול מסלול הטיסה ניתן לראות שבשניה 49 הטיסן חוזר חזרה אל המסלול מכיוון שהנקודה הראשונה היא מעט צפונית למסלול.
הטיסה השניה עברה מקצה שיפורים של נתיבי הגישה למאגר אבל לצערי בגלל בעיית מיתקון מצלמה רוב הטיסה לא צולמה ובאמצע הדרך החלטתי לחזור כי הרגשתי את הסוללה קצת חלשה בהמראה.
הנקודה המזרחית ביותר היא 400 מטר מנקודה זו הטיסן טס עוד 300 מטר דרומה כך שסה"כ
הטיסן התרחק כ 500 מטר מנקודת ההמראה ועבר כ2 קילומטר בטיסה אוטונומית.