שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 42

נושא: סקירה: GAUI X5

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Lightbulb סקירה: GAUI X5


    קיבלתי לידי קיט X5 של חברת GAUI לטובת בנייה וסקירה של המוצר, המסוק הינו ממשפחת מסוקי ה-550 שהולכים וצוברים להם פופולאריות בקרב מטיסים רבים ש 500 הוא קצת קטן להם - אך מאידך לא רוצים להיכנס להוצאות גדולות מידי שכרוכות בהטסת מסוקי 600/700 חשמליים (בעיקר סוללות, אם נצא מתוך נקודת ההנחה שמסוק 600 טס ברמה סבירה עם סטאפ של 8 תאים ומעלה).
    אקדים ואומר שלא צילמתי תמונות מתהליך הבנייה שלן המסוק ולכן אבסס את חלק מהתמונות בסקירה זו על סקירה מצויינת שכתב ידידנו Tommy Larson עבור האתר RCHeliresource.

    נתחיל...

    חברת GAUI, או בשמה המלא TAI SHIH HOBBY CORPORATION (בקיצור TSH GAUI), הינה חברה טאיוואנית שהוקמה בשנת 1996, והקדישה את עצמה למחקר, פיתוח וייצור של ליין שמורכב בעיקר ממסוקים - אך עם הזמן גם פותחו רכיבי אלקטרוניקה אותנטיים (בין היתר נמנים לאחת החברות הראשונות בשוק ה FBL שתופס תאוצה עם מע' ה FES שלהם), להבים, כנפיים ועוד...
    ליין המסוקים של GAUI הוא רחב והוא מכיל מסוקים פופולאריים החל מגודל דיסקה של 200mm ועד למסוק החדש ביותר שלהם ה X5 שעליו נפרט עם להבי 550mm כמו שצויין (או ליתר דיוק להבי 500mm).

    המסוק עצמו נמכר בשוק במחיר שנע סביב ה- 700$, אך המחיר כולל בתוכו חופה צבועה מדהימה, מנוע (120$~), בקר (130$~) ולהבים (60$~), כך שהמחיר האמיתי למסוק עצמו לא גבוה משמעותית מהמתחרה שלו לבית ALIGN (כ- 400$).
    הסטאפ הנבחר על ידי למסוק זה הוא כדלקמן, הרכיבים מוצגים עם מחירי השוק שלהם:
    1. שלישית סרוואים CYCLIC מדגם DS610 של חברת ALIGN (עולים כ- 60$ ליח')
    2. ג'יירו מדגם GP780 של חברת ALIGN (עולה כ- 240$ בקומבו עם סרוו זנב)
    3. סרוו זנב מדגם DS650 של חברת ALIGN (מחיר מגולם בקומבו של הג'יירו)
    4. להבי ראש 500mm מ CF של חברת GAUI (מחיר מגולם בקיט של המסוק)
    5. בקר מהירות 100A של חברת GAUI (מחיר מגולם בקיט של המסוק)
    6. מנוע 910kV של חברת Scorpion - מיוצר במיוחד עבור המסוק הזה (מחיר מגולם בקיט של המסוק)
    7. סוללת 6 תאים (22.2V) עם קיבולת של 4400mAh של חברת Aplus (קיבלתי אותה יחד עם הקיט במבצע השקה של המסוק ולכן מחירה מגולם בקיט המסוק).

    סה"כ השקעה מוערכת על קיט "קומבו" מקביל למסוק 550 של חברת ALIGN של 1120$ כולל סוללת 6 תאים שעלותה כ 70$. במחיר שנושק את ה 1000$ (לא כולל משלוח לארץ ומיסים כמובן) הוא מתחרה רציני של מסוק ה 550 של ALIGN - שנמכר אמנם כקומבו "מוכן לטיסה" במחיר שוק דומה לקיט הבסיסי של ה GAUI (כ- 700$), אך מגיע עם סרוו זנב (DS620), מנוע (מקורי ALIGN), ובקר (75A מקורי ALIGN) נחותים מאלו של ה GAUI.

    חסל סדר ניתוחי שוק ומבחני כדאיות - Let's get to the business:

    המסוק עצמו מגיע בקרטון מחולק ומסודר לקופסאות קטנות עפ"י סדר הבנייה - סטאנדרט שנראה כי כל חברות המסוקים אימצו בשנים האחרונות , ומצויין לנו כטיסנאים.






    כמו כן מגיעה עם המסוק חוברת הוראות מפורטת, שלא משאירה ספקות בתהליך הבנייה ונותנת מושג סביר גם למי שלא מתמצא מידי ברזי הבנייה.



    הפריימים הראשיים מורכבים משני חלקים (ימין/שמאל) מסיבי פחם (CF) - הפריימים עצמם מאוד שונים במראיהם כך שלא ניתן להתבלבל בינהם. הסרוואים עצמם מחוברים לפריים ומעברים תנועה באופן ישיר לצלחת ההיגוי (Swash Plate), וללא מנופים - דבר שמאפשר היגוי מאוד זריז וחד.



    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1.jpg‏ 
Views:	1280 
Size:	142.6 קילובייט 
ID:	33903   Click image for larger version. 

Name:	2.jpg‏ 
Views:	1275 
Size:	201.8 קילובייט 
ID:	33906   Click image for larger version. 

Name:	3.jpg‏ 
Views:	1244 
Size:	227.4 קילובייט 
ID:	33907   Click image for larger version. 

Name:	4.jpg‏ 
Views:	1256 
Size:	171.0 קילובייט 
ID:	33908   Click image for larger version. 

Name:	5.jpg‏ 
Views:	1257 
Size:	105.7 קילובייט 
ID:	33909  

    Click image for larger version. 

Name:	6.jpg‏ 
Views:	1245 
Size:	217.9 קילובייט 
ID:	33910   Click image for larger version. 

Name:	7.jpg‏ 
Views:	1235 
Size:	231.8 קילובייט 
ID:	33911  

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    תתחדש ניראה מסוק לפנים
    מה הסטאפ שאתה שם עליו ?
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי edoman צפיה בהודעה
    תתחדש ניראה מסוק לפנים
    מה הסטאפ שאתה שם עליו ?
    אתה אמיתי???
    יותר מפורט מאיך שזה כתוב אין....

    לקרוא חביבי.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    אנחנו מחכים לעוד...
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ככה עוצרים באמצע???
    בלי אזהרה?

    מחכים להמשך....
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    תתנו צ'אנס....

    מבקש להתאזר בסבלנות - כדי שתהיה המשכיות לפוסטים בשירשור,

    בתודה מראש!

    הנהלת השירשור

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    נראה מעולה!
    מחכים להמשך...
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    86
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    רגע אז הוא יקר יותר מה trex 550?
    לפי איך שעודד כותב עליו פה בכמה שרשורים הדבר הזה אמור להיות מינימום מפלצת.
    מחכה שתסיים !

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    בסופו של דבר יצרת מסוק משולב אליין (אלקטרוניקה) עם גוף של GAUI
    אחלה סקירה ולפי איך שזה נראה יש פה ריח של קופון..... (הייתי חייב)
    כל-הכבוד !
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    המשך....

    החופה עצמה מאובטחת למסוק באמצעות 4 פינים, אני החלפתי את השניים העליונים בסוגרים המהירים של RCBooya שהוכיחו את עצמם כבר על המסוקים שלי.





    כמו שאר משתמשי ה X5 (וטומי בפרט), מצאתי את מגש הסוללה הקידמי גבוה מידי - מה שגורם לכל העסק להיות צפוף מאוד עם סוללת 6 תאים, ייתכן שאף בהמשך אבצע שינוי גוף קטן בצורה של שיוף המיקום המקורי של הסוללה והנמכתה למיקום חדש הנמוך ב 5 מ"מ מהמיקום הנוכחי, אמור לפתור את בעית המיקום.
    הערת העורך: תציצו בתמונות של הסוללה לאחר טיסת המבחן - החופה אכן לוחצת חזק מידי על הסוללה, עד ליצירת מגע עם המנוע (OUTRUNNER), מודיפיקציה למיקום הסוללה ו/או שימוש בסוללה קטנה יותר אכן נדרשת...
    שארא ההתקנה של ה GAUI מאוד פשוטה, החברים הטאיוואנים דאגו לחורים יעודיים להעברת חיווטי הסרוואים, שבידוד המגן שלהם הוא כבר עניין שבשגרה, (ניתן לראות כיצד לעבוד עם הבידוד בשירשור הבנייה של הטירקס 500 שלי כאן: http://www.efly.co.il/forums/showthr...hlight=trex500), דבר המאפשר התקנה פשוטה ונקייה מאין כמוה - כמעט ואין חוטים נראים במסוק, I LIKE!
    את הבקר מיקמתי בפלטה תחתונה מתחת למנוע, כשחוטי המתח למנוע עוברים תחת מגש הסוללה. הג'יירו ממוקם על בית הבום מאחור, ואילו המקלט בפלטה התחתונה בחלקו האחורי של המסוק - לא נדרש שימוש במאריכים לסרוואים, הכול מגיע ישירות למקלט בצורה מושלמת.





    צורת ההינע ב GAUI X5 היא בדומה למסוקים המודרניים הקיימים בשוק כיום - גיר ראשי בעל 120 שיניים, גיר אוטורוטציה בעל 61 שינים, ומע' הנעת זנב ישירה באמצעות טורק טיוב (מוט הינע). יחס ההעברה המקורי ב X5 עומד על 1:7.5 - אחרי טיסת המבחן לא מצאתי מקום לשינוי יחסי ההעברה, העסק עובד מצויין וחזק מאוד. המנוע שפותח ע"י חברת Scorpion במיוחד עבור ה X5 עובד עם פיניון 16T שמגיע גם הוא עם הקיט. העקרב מורכב על התושבת היעודית בצורה מושלמת ומחוזק לפריימים הראשיים באמצעות 4 ברגים - חשוב לציין חיסרון קל בשלב זה; אמנם נוהל זה אינו חובה, וניתן גם לפרק את הסרוואים במאמץ קל גם כשהמנוע מותקן, אך מומלץ וקל הרבה יותר לפרק את שני הסרוואים הקידמיים, במידת הצורך, ע"י פירוק תושבת המנוע (לא ביג דיל - 4 ברגים והעסק בחוץ, אך עדיין חיסרון ארגונומי).
    ניתן לראות במבט חטוף את הרובוסטיות של החלקים במסוק - ניכר שהחברה ב GAUI השקיעו מחשבה בתיכנון החלקים, ולא חסכו בחוזק התושבות (ניתן להתרשם מתושבת המנוע, בית מיסב חד כיווני וכו'), עם זאת עדיין המסוק מרגיש קליל מאוד (מוצהר 1.9 ק"ג ללא סוללות).





    כמו שציינתי קודם לכן, מע' הזנב מונעת ע"י מוט הינע (Toque Tube) בהינע ישיר שמשמעותו שהכוח עובר ישירות מגלגל האוטורוטציה למוט ההינע ולזנב ללא איבודים או הפחתות נוספות. הבום המקורי שמגיע עם הקיט עשוי מאלומיניום והוא נכנס לתוך בית הבום שנמצא באחורי המסוק וננעל באמצעות שני ברגים שסוגרים את כל הבית בצורה של מלחציים - פשוט ויעיל.
    יש לבצע כיוון מרווחים בין גלגלי השיניים בדיוק כמו שנהוג במנוע - והדבר מתבצע באמצעות שני הברגים שציינתי מעלה כאשי הבום נמצא בתוך הבית דמוי המלחציים.
    הגריפים המקוריים שמגיעים עם המסוק עשויים פלסטיק מרוכב (פולימרים שיוצרים מעין פלסטיק HEAVY DUTY), אמנם התרגלנו לראות גריפים עשויים אלומיניום במסוקי ALIGN למינהם - אך מסוקים מובילים בשוק הנחשבים ל HIGH END דוגמאת ה LOGO של MIKADO (על כל גדליו), או ה VIBE 90SG של JR - גם הם משתמשים בגריפים מפלסטיק מרוכב, כך שלפחות כרגע אין דאגה מרכיב זה.
    להבי הזנב המקוריים שמגיעים עם הקיט גם הם מפלסטיק, מצאתי שהלהבים מספיק קשיחים ונותנים ביצועים יפים מאוד - ניתן לראות בסרטון שבסוף הסקירה שהמסוק מחליף כיווני פירואטים ביתר קלות, כך שגם כאן, הסתפקות בברירת המחדל (שמגיעה בחינם) אינה פשרה.







    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	IMG_0489.JPG‏ 
Views:	1210 
Size:	113.7 קילובייט 
ID:	33912   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0490.JPG‏ 
Views:	1186 
Size:	100.7 קילובייט 
ID:	33913   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0491.JPG‏ 
Views:	1195 
Size:	129.4 קילובייט 
ID:	33914   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0492.JPG‏ 
Views:	1208 
Size:	170.0 קילובייט 
ID:	33915   Click image for larger version. 

Name:	8.jpg‏ 
Views:	1209 
Size:	179.3 קילובייט 
ID:	33916  

    Click image for larger version. 

Name:	9.jpg‏ 
Views:	1159 
Size:	198.7 קילובייט 
ID:	33917   Click image for larger version. 

Name:	10.jpg‏ 
Views:	1158 
Size:	78.3 קילובייט 
ID:	33918   Click image for larger version. 

Name:	11.jpg‏ 
Views:	1153 
Size:	149.7 קילובייט 
ID:	33919   Click image for larger version. 

Name:	12.jpg‏ 
Views:	1155 
Size:	99.1 קילובייט 
ID:	33920   Click image for larger version. 

Name:	13.jpg‏ 
Views:	1152 
Size:	104.4 קילובייט 
ID:	33921  


  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    בסופו של דבר יצרת מסוק משולב אליין (אלקטרוניקה) עם גוף של GAUI
    אחלה סקירה ולפי איך שזה נראה יש פה ריח של קופון..... (הייתי חייב)
    כל-הכבוד !
    אין שום דבר רע באלקטרוניקה של ALIGN, היא אמנם לא ה HIGH END בשוק - אבל עושה את העבודה בצורה סבירה +.
    פרט לכך רציתי לקבל השוואה מדוייקת ככל האפשר מבחינת סדרי גודל של עלויות אל מול ה 550, כדי לבחון כדאיות קנייה - לדעתי התשובה היא כן.

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    על זה אני חולק עליך כי כבר הגעת לעלות יתרה מול ה-550 של אליין....
    ולהלן הקישור של הקיט של אליין שמוכיח :
    http://www.flying-hobby.com/shop/tre...bo-p-6554.html
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Lightbulb תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    המשך...
    מערכת הניהוג במסוק היא כמצופה ממסוק מודרני בשיטת ה CCPM אותה אנו רגילים לראות, הסרוואים ממוקמים באופסט של 120 מע' האחד מהשני.
    גם כאן ניתן להתרשם מהרובוסטיות של הרכיבים ב X5; צלחת ההיגוי הגדולה, התושבת אנטי-סיבובית של הצלחת ובלוק הראש "הבריא" עצמו - כולם מעידים על מסוק שבנוי חזק, שנבנה בצורה שלפחות על הנייר (או השולחן) לא אמור לפתח חופשים למשך לא מעט זמן.
    כני הנסע מחוברים לתושבת תחתונה העשויה מפלטה כפולה מקארבון - דבר שצפוי להוסיף לגוף המסוק קשיחות שתתבטא בתכונות הטיסה שלו (יכולת שמירה על דיוק תחת עומס), ולעמידותו היחסית תחת נחיתות קשות (למתחילים). יחד עם זאת אציין שמגלשי המסוק מרגישים על הרצפה רכים, אולי רכים מידי מה שגורם למסוק להיצמד קצת מידי לקרקע בהתחלחת טיסה ב IDLE UP.









    מערכת הראש של ה X5 היא המע' המסורתית אותה אנו רגילים לראות במסוקי ה VIBE, XCELL וה OUTRAGE החדשים - היא מעט שונה בתפיסתה מהשיטה אותה התרגלנו לראות במסוקי ה ALIGN ודורשת מעט יותר תשומת לב והשקעה בשלב הכיוונים של המסוק, על מנת לקבל מסוק מכוון כראוי. עם זאת שיטה זו (שכאמור עדיין בשימוש גם אצל ה"דודים" הגדולים והמכובדים לא פחות), מאפשרת כיוון והתאמה אישית ברזולוציה גבוהה הרבה יותר מאשר מסוקי ALIGN (על דגמיהם) מאפשרים.
    אופציות הכיוון הרבות, וההתאמה האישית מתאפשרות עקב יכולת שינוי יחסי ההעברה בין ה"שילוש הקדוש" של הראש: סרוואים/פלייבר/להבים (סרוואים=צלחת ההיגוי).
    עם הקיט מגיעות שתי גומיות שיכוך או בעגה המקצועית דאמפרים; הראשונים שחורים - מתאימים להטסה רגועה יותר (עפ"י היצרן גם הטסת 3D מתון / ספורטיבי), ואילו הזוג השני אדומים - מתאימים להטסת 3D קשה, בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. כמובן שניפטרתי מהדאמפרים השחורים, אני באופן אישי לא אוהב / ממליץ ראש רך, גם במסוקים של חניכים. את תופעת הרעידה / WOBBLE שמייצר ראש קשה מידי ניתן לפתור ע"י הרמת מהירות הראש, זמן הטסה מעט קצר יותר מבחינתי תמיד יהיה עדיף על להב שפוגעת בבום...





    רשמי טיסה:
    אני אמנם עם זמן רשום של טיסה אחת עם ה X5 עקב מגבלת סוללה (זמנית יש רק אחת), אך כבר עכשיו אני יכול להגיד כי מדובר במסוק בעל יכולות טיסה גבוהות מאוד - מאוד זריז וחד בתגובותיו אך בד בבד ממושמע מאוד. מנוע העקרב שמרים את ה X5 לאוויר מתאים לו כמו כפפה ועם 1820W יש למנוע (ולמסוק) מספיק כוח עודף גם בתרגילים תובעניים - גם עם משטר קולקטיב קצת פחות קפדני. בחרתי להתחיל עם זוויות ראש של +/- 13 מע' בקולקטיב, ו +/- 9 בסייקליק, יחד עם מהירות ראש משוערת (מניסיון - לא נמדד עם מכשיר) ב IDLE של 2600 עד 2700 סל"ד (נק' אמצעית ב 90 אחוז) מתקבל מסוק חזק מאוד שיודע לטוס 4-5 דקות עם צריכה של כ- 3.5 אמפר.
    הזנב כמו שכבר ציינתי מתפקד יפה מאוד - והסינרגיה המוכחת של ה GP780 עם ה DS650, מוכיחה את עצמה שוב גם ב X5 בצורה יפה מאוד, ומתמודדת גם בטיסה מהירה.
    אני אישית מאוד מרוצה מביצועי הטיסה של המסוק ויחסית לטיסת מבחן (טיסה ראשונה של המסוק), תחושת החיבור שלי איתו טובה יחסית, והוא נותן לי את הביטחון לדחוף אותו קדימה.
    אני חוזר שוב לפיסקה שפרטה על מיקום הסוללה וחוסר המקום לסוללת 6 תאים גדולה, עקב גובהו של מגש הסוללה - אז כמו שצויין, ככל הנראה יש צורך בביצוע הסבת גוף בצורה שציינתי. בגמר הטיסה לאחר פירוק החופה לצורך הטענת הסוללה, חיכתה לי הפתעה לא כ"כ נעימה - הסוללה שנמעכה לכיוון המנוע, עקב לחץ מהחופה, השתפשפה במנוע הסובב עד למצב של חשיפת הבידוד המגן לחלוטין. למזלנו יש בקצה הסוללה חיפוי פלסטי שמגן על ההלחמות ועליו טייפ סיבים שסוגר את הכול, וכך נמנע האסון המתבקש - כמו שציינתי אין ברירה, אלא להשתמש בסוללה קטנה יותר, או לבצע את הסבת הגוף. ALIGN אגב ביצעו את אותה ההסבה במסוקי ה 500ESP שלהם ודגם המסוק החדש קיבל שינוי צורה מקדימה, כזה שמאפשר להתקין את הסוללה נמוך יותר, וכפועל יוצא להשתמש בסוללה גדולה יותר - מייל שינוי תכן כבר נשלח ל GAUI....



    מצורף צילום וידאו (מה IPhone שלי - סליחה על האיכות) של טיסת המבחן - המסוק עוד לא בהגבר סופי מבחינת הג'יירו, וניתן לראות רגעים של רגישות יתר פה ושם (האנטינג), אך היה חשוב לי להמחיש את יכולתו הגבוהה של המסוק ולכן המשכתי לטוס כך.
    מקווה שנהניתם מהסקירה, תודה לטומי לארסון על תמונותיו היפות (אלו שהשתמשתי).
    נתראה בסקירה הבאה....

    GAUI X5
    אורך כולל עם חופה: 1000 מ"מ
    להבי רוטור ראשי: 500-520 מ"מ
    גובה כולל: 343 מ"מ
    רוחב כללי: 165 מ"מ
    להב רוטור זנב: 82 מ"מ
    זמן טיסה: 4-5 דקות לסגנון 3D חזק, 2-3 דקות נוספות לסגנון רגוע יותר
    משקל "יבש": 1900 גרם עם [כל הציוד - ללא סוללה
    יחס גיר עם פיניון מקורי 16 שיניים: 4.07 : 1 : 7.5

    סרטון טיסת המבחן:



    ותמונות שלו לצד אחיו הקטן מבית GAUI, ה HURRICANE 425 - אחד ממסוקי המתחילים בגודל 500 הזולים והמוצלחים בשוק:





    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	14.jpg‏ 
Views:	1135 
Size:	208.7 קילובייט 
ID:	33922   Click image for larger version. 

Name:	15.jpg‏ 
Views:	1164 
Size:	153.1 קילובייט 
ID:	33923   Click image for larger version. 

Name:	16.jpg‏ 
Views:	1149 
Size:	133.7 קילובייט 
ID:	33924   Click image for larger version. 

Name:	17.jpg‏ 
Views:	1146 
Size:	89.6 קילובייט 
ID:	33925   Click image for larger version. 

Name:	18.jpg‏ 
Views:	1133 
Size:	186.1 קילובייט 
ID:	33926  

    Click image for larger version. 

Name:	19.jpg‏ 
Views:	1128 
Size:	217.7 קילובייט 
ID:	33927   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0493.JPG‏ 
Views:	1128 
Size:	159.8 קילובייט 
ID:	33928   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0494.JPG‏ 
Views:	1125 
Size:	163.5 קילובייט 
ID:	33929   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0495.JPG‏ 
Views:	1154 
Size:	195.4 קילובייט 
ID:	33930   Click image for larger version. 

Name:	IMG_0496.JPG‏ 
Views:	1116 
Size:	208.2 קילובייט 
ID:	33931  


  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    אין שום דבר רע באלקטרוניקה של ALIGN, היא אמנם לא ה HIGH END בשוק - אבל עושה את העבודה בצורה סבירה +.
    פרט לכך רציתי לקבל השוואה מדוייקת ככל האפשר מבחינת סדרי גודל של עלויות אל מול ה 550, כדי לבחון כדאיות קנייה - לדעתי התשובה היא כן.



    ההשוואה מול אלק' של אליין אינה עושה צדק עם המסוק הזה
    אחד היתרונות שלו הוא שאתה קונה אותו עם מנוע ובקר יעודיים ומשובחים ביותר, אבל את כל השאר אתה בוחר לבד ולא נאלץ להתפשר על האלק' של אליין שבמסוקים שלהם כופים אותה עליך.

    וחוץ מזה, אחלה סקירה. אותי מעניינת ההשוואה הטכנולוגית בין המסוקים כמוצר מוגמר ללא כל קשר לעלויות, מסוק מול מסוק, במה היית בוחר? האם יש נקודות בהם הX5 נראה לך נחות מהטי רקס או ההיפך?
    האם שניהם בדיוק באותה רמה?
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    לכל מסוק יש את החוזקות ובאופן צפוי גם את החולשות שלו אל מול המתחרה.
    ALIGN כמו ALIGN מייצרת בקו של MASS PRODUCTION ומוכרת בכמויות שאף חברה אחרת לא מוכרת מסיבה מסויימת (ולא רק המחיר המפתה).
    מבחינת הנדסת חומרים אני לא חושב שלאחד יש עליונות על האחר - טכנולוגית הם די שונים, מבנה הראש של שני המסוקים שונה, ולכל אחד הקונספט שלו. מי יותר טוב? אני לא חושב שיש כזה, אני חושב שיש יותר מתאים לך בתור מטיס (הרגשת חיבור) - מה שכן ה GAUI מאפשר התאמה סופית טובה יותר PER מטיס, אך הוא לחלוטין דורש ידע יותר מעמיק בכיוונים כדי להגיע לכיוון האידיאלי אליך ושהמסוק יטוס בצורה טובה, לעומת טירקס ששם העסק יותר קל...

    אמנם הטסתי את שני הכלים - אך ניסיון רב אין לי על אף אחד מהם ולכן קשה לי לגבש החלטה איתנה לגבי הבחירה שלי. אני אישית מאסתי בכלים זולים, שמאכילים אותי לא מעט מרורים (אגב למען הסר בילבול, קופטר X לא נכנס אפילו למשפט הזה - כן?), ואני מוכן להשקיע מעט יותר כדי לקבל הרבה (וזה הרבה) יותר. האם ה X5 עומד במשוואה שהרגע הצגתי? אני מבטיח לך שאדע בקרוב מאוד....
    כרגע הוא מספק את הסחורה ואני מאוד מרוצה מהביצועים שלו - לאורך זמן כרגע מההיכרות שלי עם ALIGN והמראה הרובוסטי של ה X5 לעומת ה 550E, אני מעריך שה 550E יהיה פחות עמיד, ויפתח חופשים גדולים יותר מה X5. אך שוב אני מדגיש, זוהי רק ספקולציה, שכל הבסיס שלה הוא מראה עיניים (שיכול להטעות לפעמים).

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    תודה על התגובה, היא מאד מובנת לי.
    נושא הרובסטיות חשוב ומוכר לי מהגישה ומהבניה של הההוריקאן 550 שלי (שה425 הוא בעצם הקטנה שלו)
    אגב, בתמונה של ה425 שלך אני רואה את הגירסה בעלת הTT?
    (לפחות לפי החופה)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    שלילי - גרסאת רצועה, עובד מצויין.

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה
    שלילי - גרסאת רצועה, עובד מצויין.
    אני יודע שגירסת הרצועה עובד מצויין,גם בניתי כמה וגם יש לי קופסה אחת סגורה מחכה...
    אבל החופה שלך אינה זו שבאה עם גירסת הרצועה, זאת החופה שבאה עם ה TT ולכן השאלה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    השאלה במקום - זו אכן לא החופה המקורית של המסוק.
    ויחד עם זאת זה הוריקאן 425 גרסת רצועה

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,100
    תודה!
    92
    הודה 45 פעמים ב 37 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    אחלה סקירה , תודה רבה
    מהקטן לגדול

    Blade MCPX
    TREX 500 ESP
    TREX 550
    TREX 700 NITRO FLYBARLESS

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ליאור, הסקירה שלך בוודאות תעשה משהו לתפיסה המקומית .
    אתה מכניס לודעת הציבור כך את העובדה שלא רק אליין קיימים....
    וכיוון שרוב רוכשי GAUI הטריים הם בעלי ה425 (ומיום ליום נוספים חדשים), נראה לי שהציבור היה מפיק תועלת רבה מכמה מילים גם על הדגם הזה מול ה500 של אליין.
    ערכת אחלה סקירה ואחלה שירשור....
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    על זה אני חולק עליך כי כבר הגעת לעלות יתרה מול ה-550 של אליין....
    ולהלן הקישור של הקיט של אליין שמוכיח :
    http://www.flying-hobby.com/shop/tre...bo-p-6554.html


    שים לב שגיא,
    הטירקס אמנם נמכר בעלות של 725$ לעומת ה- X5 שמגיע ל- 1100$, ז"א 275$ יותר - האמנם?
    הסרוו זנב שמגיע עם ה- 550E הוא DS620 - סרוו שיועד במקור ל CYCLIC, לא לזנב. לעומת זאת במחיר שציינתי ל- X5 אתה מקבל DS650, שהוא ה TOP END של ALIGN לזנב.
    בקר המהירות שמגיע עם ה- 550E מתאים לזרמים של עד 75A, במידה ותרצה לשדרג מנוע בהמשך - כמו שכולם עושים עם כל המסוקים של ALIGN (החל מ- 250 וכלה ב- 700), תהיה חייב לשדרג בקר. (עלות נוספת של 130$ לבקר "זול" של GAUI, או יותר לבקר "יקר" יותר של החברות המובילות - דוגמאת CC, KONTRONIK וכו')
    המנוע שמגיע עם ה- 550E הוא מקורי ALIGN (כן ההוא מהסעיף הקודם שלרוב מחליפים - בד"כ לעקרב, השקעה של עוד 120$), לא ניחן ביעילות גבוהה, וגם מייצר 20W פחות (מוצהר) בהספק המתמשך שלו. ה- GAUI לעומתו מגיע עם SCORPION מקורי וללא צורך בשידרוג כלשהו.

    עלות הרכיבים שציינתי בשירשור הם מחירי MAP, ז"א המחירים המוצהרים / מומלצים ע"י היצרנים לשוק, כאלו שכל מטיס יכול לראות באתרים השונים - סביר להניח שניתן לחסוך עלויות אפילו יותר על אותם הרכיבים ע"י פיזור הקנייה מאתרים שונים, ומציאת דילים טובים יותר.

    בכל מקרה על הפרש שעומד על 50$~ של סטאפ מול סטאפ, אני חושב שבסופו של יום אין פה מסוק שהוא כדאי יותר לרכישה, גם לא מבחינת עלות/תועלת - למרות החיבה היתרה שלך לטירקס
    לגבי מי יותר טוב? כמו שאמרתי לעודד, תאלץ להמתין ולקבל את חוות הדעת שלי בעוד כ 20-30 טיסות...
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	1.jpg‏ 
Views:	1208 
Size:	95.1 קילובייט 
ID:	33952  

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי lior_bar_ami צפיה בהודעה


    שים לב שגיא,
    הטירקס אמנם נמכר בעלות של 725$ לעומת ה- X5 שמגיע ל- 1100$, ז"א 275$ יותר - האמנם?
    הסרוו זנב שמגיע עם ה- 550E הוא DS620 - סרוו שיועד במקור ל CYCLIC, לא לזנב. לעומת זאת במחיר שציינתי ל- X5 אתה מקבל DS650, שהוא ה TOP END של ALIGN לזנב.
    בקר המהירות שמגיע עם ה- 550E מתאים לזרמים של עד 75A, במידה ותרצה לשדרג מנוע בהמשך - כמו שכולם עושים עם כל המסוקים של ALIGN (החל מ- 250 וכלה ב- 700), תהיה חייב לשדרג בקר. (עלות נוספת של 130$ לבקר "זול" של GAUI, או יותר לבקר "יקר" יותר של החברות המובילות - דוגמאת CC, KONTRONIK וכו')
    המנוע שמגיע עם ה- 550E הוא מקורי ALIGN (כן ההוא מהסעיף הקודם שלרוב מחליפים - בד"כ לעקרב, השקעה של עוד 120$), לא ניחן ביעילות גבוהה, וגם מייצר 20W פחות (מוצהר) בהספק המתמשך שלו. ה- GAUI לעומתו מגיע עם SCORPION מקורי וללא צורך בשידרוג כלשהו.

    עלות הרכיבים שציינתי בשירשור הם מחירי MAP, ז"א המחירים המוצהרים / מומלצים ע"י היצרנים לשוק, כאלו שכל מטיס יכול לראות באתרים השונים - סביר להניח שניתן לחסוך עלויות אפילו יותר על אותם הרכיבים ע"י פיזור הקנייה מאתרים שונים, ומציאת דילים טובים יותר.

    בכל מקרה על הפרש שעומד על 50$~ של סטאפ מול סטאפ, אני חושב שבסופו של יום אין פה מסוק שהוא כדאי יותר לרכישה, גם לא מבחינת עלות/תועלת - למרות החיבה היתרה שלך לטירקס
    לגבי מי יותר טוב? כמו שאמרתי לעודד, תאלץ להמתין ולקבל את חוות הדעת שלי בעוד כ 20-30 טיסות...
    את הוויכוח הזה ניתן להמשיך ללא סוף .....
    המחירים שלך אולי תואמים לאתר של הליידירקט (helidriect.com)
    כי אם תסתכל באתר של פליינג הובי המחירים קצת פחות ממה שציינת.
    ואני מדבר על בקר כגון קאסטל ומנוע של סקורפיון.... ואם תחפש טוב תמצא
    גם בהרבה פחות ממה שצינת כמו שאני מצאתי מנוע אליין 91H ב-160$
    והתמונת מסך נכונה ללקוחות לא רשומים כי לקוח רשום מקבל עוד הנחה......
    שלא נדבר על המחירים שאני מקבל שם......
    אין ספק שה-X5 עורר בי התענינות אבל לצערי אני אוהד מושבע של אליין
    ללא אינטרס עיסקי כזה או אחר..... כי בסופו של יום בשבילי הוא הוכיח את עצמו
    בעלותו ובביצועיו..... למרות שכמו שאתה יודע אני אוהב למתוח את הגבולות של המסוקים
    שלי לכן אני תמיד משדרג את המנועים במידת הצורך ומוסיף שידרוגים למיניהם.
    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    3,708
    תודה!
    188
    הודה 186 פעמים ב 131 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    את הוויכוח הזה ניתן להמשיך ללא סוף .....
    המחירים שלך אולי תואמים לאתר של הליידירקט (helidriect.com)
    כי אם תסתכל באתר של פליינג הובי המחירים קצת פחות ממה שציינת.
    ואני מדבר על בקר כגון קאסטל ומנוע של סקורפיון.... ואם תחפש טוב תמצא
    גם בהרבה פחות ממה שצינת כמו שאני מצאתי מנוע אליין 91H ב-160$
    והתמונת מסך נכונה ללקוחות לא רשומים כי לקוח רשום מקבל עוד הנחה......
    שלא נדבר על המחירים שאני מקבל שם......
    אין ספק שה-X5 עורר בי התענינות אבל לצערי אני אוהד מושבע של אליין
    ללא אינטרס עיסקי כזה או אחר..... כי בסופו של יום בשבילי הוא הוכיח את עצמו
    בעלותו ובביצועיו..... למרות שכמו שאתה יודע אני אוהב למתוח את הגבולות של המסוקים
    שלי לכן אני תמיד משדרג את המנועים במידת הצורך ומוסיף שידרוגים למיניהם.
    אתה רק מחזק את הטענה שלי, ונוגד את שלך שגיא...

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    המחירים שלך אולי תואמים לאתר של הליידירקט (helidriect.com)
    כי אם תסתכל באתר של פליינג הובי המחירים קצת פחות ממה שציינת.
    לגבי מחיר הקיט של ה 550E - אתה הבאת את הקישור ככה שזה לא רלוונטי (הוא גם ככה נמכר סביב ה 700$). לגבי מחירי האלקטרוניקה של ה- X5, אם המחירים יותר זולים ממה שציינתי הרי שהפרש המחירים בין ה REX ל GAUI אפילו קטן, מה שהופך את קניית ה X5 אפילו לכדאית יותר.

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    אני אוהד מושבע של אליין
    ללא אינטרס עיסקי כזה או אחר
    גם לי כרגע אין שום אינטרס עיסקי - שים לב שכל הסקירה היא עניינית, והמחירים של שני המסוקים מוצגים כמחירי MAP, ז"א מחירים שכל צרכן (בלי קשר להנחות כאלו או אחרות) יכול לקנות; לכן ההשוואה מקבלת משנה תוקף ורלוונטית ללא העדפות אישיות כאלו או אחרות (שאתה מעיד בעצמך שמניעות אותך).

    ציטוט נכתב במקור על ידי sagi צפיה בהודעה
    בסופו של יום בשבילי הוא הוכיח את עצמו
    בעלותו ובביצועיו
    ..... למרות שכמו שאתה יודע אני אוהב למתוח את הגבולות של המסוקים
    שלי לכן אני תמיד משדרג את המנועים במידת הצורך ומוסיף שידרוגים למיניהם.
    שוב אתה מחזק את הטענה שלי: הדברים שסימנתי באדום הם אוקסימורון מוחלט (ניב ניגודים / אמירה פרדוקסאלית), אתה טוען שהטירקס מבחינתך הוכיח את עצמו בביצועים שלו, ואתה אוהב למתוח את הגבולות של המסוקים שלך - אך מאידך כדי להגיע לזה עם הטירקס (לא היה לך משהו אחר) אתה תמיד משדרג את המנוע (ופועל יוצא גם את הבקר), ואם זה לא מספיק אתה גם מוסיף שידרוגים "למינהם" .
    אתה טוען שהטירקס הוכיח את עצמו בעלות שלו אך שוב כדי להגיע לקצה גבול המעטפת של הפלטפורמה (אני מזכיר לך את הבקר החדש השרוף שלך), אתה נדרש להשקעה כספית נוספת (מנוע/בקר/שידרוגים למינהם) - בסופו של יום העלות הסופית שלו לא רחוקה ממסוק אחר (ולפעמים גם עוברת אותו).

    אין פה ויכוח ידידי - העדפות אישיות זה בסדר שיש ותמיד יהיו, ולכן לא קבעתי קביעה חד משמעית על אי אילו מהמסוקים. מאידך, יתרון הכלכליות שהיתה נחלתו הבלעדית של הטירקס - לא קיימת במקרה זה, ויחס העלות/תועלת של שני המסוקים דומה מאוד (אם לא זהה).
    להזכירך שאני מחזיק בבעלותי הפרטית 3 מסוקי ALIGN שונים - כשמסוק ה 500 שלי הוא מהמשודרגים בעולם אם לא הכי משודרג, אך כדי שהוא יטוס בצורה שהוא טס אני מושקע עליו מעל 8000 ש"ח (אני לא אתחיל בכלל לדבר על ה 700E), כך שאובייקטיביות במקרה הזה היא בדיוק שמי השני.

    למי שמסתפק (וזו פשרה מ-ו-ח-ל-ט-ת, בדיוק כמו לקנות קופטר X לצורך העניין) באלקטרוניקה הבסיסית (בקר/מנוע) של הטירקס, ורמת ההטסה שלו עומדת בסינרגיה מלאה עם מנוע חלש מהמתחרים על כל השלכותיו - אין לי שום ספק שהוא ימצא את הטירקס (על כל דגמיו 250-700) כחבילה המשתלמת ביותר הקיימת בשוק כיום. למי שיודע מראש שישדרג א' ב' ג' קיימת עוד אופציה, חדשה, בדמות מסוק 550 שנכנס למשוואה - נכנס(!), לא מנצח אותה בצורה חד משמעית.
    נערך לאחרונה על ידי lior_bar_ami; 28-10-2010 בשעה 14:57:23.

  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jan 2009
    מיקום
    אילת
    הודעות
    3,457
    תודה!
    49
    הודה 38 פעמים ב 29 הודעות
    כניסות לבלוג
    11
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: סקירה: GAUI X5

    בכבוד רב,
    שגיא אדיר



    T-Rex 700N LE
    V-Bar SL Pro
    Ys 120 3D
    DX8


    תלמד מאתמול, תחיה את היום, תקווה למחר והכי חשוב תהנה מהחיים !
    Fly Hard Fly Low Fly 3D All The Way

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. מערכת FBL של GAUI
    על ידי sharonx בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 18-09-2010, 20:09:09
  2. תל אביב והסביבה GAUI Hurricane 550
    על ידי אייל שפירא בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 28-05-2010, 13:55:15
  3. [מוצר חדש] מסוק 500 של Gaui?
    על ידי HeliDraco בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-10-2009, 18:59:39
  4. למכירה 200 gaui
    על ידי bigmik בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 23-08-2009, 12:41:30
  5. למכירה Gaui 200
    על ידי nirgo בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 02-02-2009, 15:14:26

תגיות בנושא זה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •