הי
יש לי בקר ומנוע של טיסן שברגע שמחברים אותם לסוללה יש קצר.
איך אני יודע אם הבקר או המנוע שרופים או שתיהם ?
עמוס
הי
יש לי בקר ומנוע של טיסן שברגע שמחברים אותם לסוללה יש קצר.
איך אני יודע אם הבקר או המנוע שרופים או שתיהם ?
עמוס
מחברים את הבקר בלי המנוע לסוללה ורואים אם יש קצר.
אבל... אם יש קצר יש סכנה שהסוללה תתלקח ... איך היא לא התלקחה לך עד עתה?
אולי אתה רואה רק ניצוץ קטן עקב חיבור עומס גבוה לסוללה?
Boogle ולא Google קפיש?
על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.
בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי
הקצר ארע בעקבות חיבור סוללת 2 תאים במקום 3 ופריקתה בפול גז.
חיברתי סוללה אחרת 3 תאים והיא התחילה להתנפח.
אם הבנתי טוב , אני מקצר 2 חוטים של המנוע ובודק בין 2 החוטים לחוט השלישי התנגדות כאשר אני מסובב מנוע.
אם ההתנגדות משתנה אזי המנוע תקין אחרת לבח.
עמוס
יש פה ערבוב של בילבול...
חיבור סוללה קטנה מהסוללה הרגילה לא יכול לעשות שום נזק לבקר או למנוע, המקסימום נזק לסוללה עצמה, וגם זה לא נזק נזק...
אני לא יודע מה קרה בין ניתוק סוללת ה2 תאים לבין חיבור ה3 תאים, אבל נשמע כאילו באמת קרה איזשהו נזק והבקר מקצר, אם הוא היה מקצר כשסוללת ה2 תאים היתה מחוברת גם היא היתה מתנפחת כמו הסוללה השניה.
מנוע מקצר לא יעשה שום נזק, לא לסוללה ולא לבקר, הוא פשוט לא יסתובב כשתיתן גז, אלא ירעד תוך כדי סיבוב מצד לצד, אם הקצר מינורי אז הוא יעבוד רגיל עד תחום מסויים במצערת (חצי בדרך כלל) ומעבר לזה יתחיל "לזייף" ולרעוד\יעצור\...
קצר במנוע בודקים לפי השוואת ההתנגדות כאשר 3 הפאזות לא נוגעות אחת בשניה או בכל עצם מתכתי אחר, ואז משווים מצב זה למצב שבו לפחות 2 מתוך 3 הפאזות נוגעות אחת בשניה באותו מבחן