שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 21 מתוך 21

נושא: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    170
    תודה!
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    לא זכור לי שהעלו פה אי פעם את הנקודה הזאת, ואכן זה גם משהו שידוע לכולם אבל כנראה שלא רבים ייחסו לזה חשיבות.

    שימו לב איך יושב כפתור ההפעלה במשדר שלכם ואם וכמה הוא קל להזזה. יכול להיות שבזמן ניסיון לקזז טיסן באוויר בטעות תכבו את המשדר, וכנראה שמדובר בהנדסה לא כל כך חכמה שקיימת במשדרים רבים, ביניהם אם אני לא טועה גם ההייטק אורורה 9.

    אני חשבתי על זה רק אחרי שראיתי לא מזמן את זה:

    .

    נראה די שולי אבל עלול להסתיים באסון, כדאי ללמוד מטעויות של אחרים

    *עכשיו אני שם לב שיש פורום רדיו ואלקטרוניקה, אולי כדאי להעביר את זה לשם...
    נערך לאחרונה על ידי Enn0L; 16-05-2011 בשעה 16:15:57.
    פבל
    --------------
    Hitec Eclipse 7 with DragonLink
    Cularis FPV
    Windrider Fox
    Beaver
    Blade 400

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    675
    תודה!
    180
    הודה 61 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    יש מצב שאתה צודק.
    אבל הכי פשוט זה להדביק חתיכת סלוטייפ על מתג ההפעלה לאחר ההדלקה של השלט.
    כמדומני ישנם שלטים שיש בהם פונקציה של fail safe כלומר במצב שאין קליטה או שלט כבויי הטיסן נכנס אוטומטית למצב שהוגדר מראש-כמו למשל סיבוב במעגל,עד שהמטיס חוזר להכרה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    ציטוט נכתב במקור על ידי bna016 צפיה בהודעה
    יש מצב שאתה צודק.
    אבל הכי פשוט זה להדביק חתיכת סלוטייפ על מתג ההפעלה לאחר ההדלקה של השלט.
    כמדומני ישנם שלטים שיש בהם פונקציה של fail safe כלומר במצב שאין קליטה או שלט כבויי הטיסן נכנס אוטומטית למצב שהוגדר מראש-כמו למשל סיבוב במעגל,עד שהמטיס חוזר להכרה.
    אני לא כל כך מסכים עם זה שווה לשים לב יותר אבל אני חושב ששמים לב בין כפתור קיזוז לכפתור כיבוי והדלקה
    בכל אופן לא הייתי שם סלוטייפ
    לגבי מצב פול סייפ אתה יודע אם יש את זה ב dx7?
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    נשר
    הודעות
    2,881
    תודה!
    126
    הודה 24 פעמים ב 22 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    לא יכול לקרות בקלות ב-Futaba 7C, המתג שם חזק כמו בטון, אי אפשר להתבלבל.
    אבל נניח שכן כבה השלט, אפשר לרגע להוריד את העיניים אם זה טיסן איטי.
    בברכה,
    תומר עינבר

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    675
    תודה!
    180
    הודה 61 פעמים ב 47 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    אני לא יודע אם יש את זה ב-dx7.
    אבל זה קיים בטורניגי 9x.
    עדיין לא ניסיתי את הפונקציה הזאת.
    לעניות דעתי הפונקציה הזו פעילה אך ורק ב pcm ולא בppm.
    תן הזדמנות פה למומחים

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    צריך לעשות וואחד סלטה באויר כדי להגיע עם האצבעות עד למפסק באמצע שמכבה את השלט.

    ואין מה להשוות אף שלט נורמאלי לפלסטיק העלוב שהוא הטיס איתו.
    נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 16-05-2011 בשעה 17:07:28.

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    אולי התקנת "מייצב רצועה" יכולה להוריד את הסבירות ... בכל זאת הוא יושב מעל המתג.
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2010
    הודעות
    61
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    הכי פשוט לעשות CROSS TRIMS כלומר שהקיזוז של המצערת יהיה הקיזוז של ההגה גובה וכך ניתן לקזז מבלי להוריד את יד ימין מהסטיק. ניתן לעשות זאת בשלטים המתקדמים של פוטבה.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    צריך לעשות וואחד סלטה באויר כדי להגיע עם האצבעות עד למפסק באמצע שמכבה את השלט.

    ואין מה להשוות אף שלט נורמאלי לפלסטיק העלוב שהוא הטיס איתו.
    ברצוני לחזק את דבריך.
    אני מטיס מזה כמה עשרות שנים. היו לי שלטים שונים, סנוואה, JR ו-9X מדגמים שונים.
    אינני יודע איך זה קרה, אבל מעולם לא הגיעו האצבעות שלי בטעות למפסק של השלט. מי יודע, אולי יום אחד זה יקרה, אבל כפי שזה נראה, אין סיכוי. גם עלי מקובל שהשלט בסרטון נראה עלוב משהו. כנראה גם המטיס איננו ממש מנוסה.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    צריך לעשות וואחד סלטה באויר כדי להגיע עם האצבעות עד למפסק באמצע שמכבה את השלט.

    ואין מה להשוות אף שלט נורמאלי לפלסטיק העלוב שהוא הטיס איתו.
    ב-ד-י-ו-ק!

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    הודעות
    170
    תודה!
    1
    Thanked 2 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    השלט שאיתו הוא הטיס אכן עלוב, אך המטיס עצמו מאוד מנוסה, מדובר במישהו שמטיס כבר עשרות שנים, הטיס בעבר טיסנים לסצינות בסרטים הולווידיים והיה מבין ראשוני המפתחים של מוצרי טיסנאות רבים בארה"ב. כיום הוא פשוט מנסה מגוון רחב של מוצרים שונים החל מסינים עד לאיכותיים ביותר ומנסה ללמד אחרים מהטעויות שהוא חווה.

    נראה לי שבאמת קשה להגיע למצב שבטעות מכבים את המשדר כתוצאה מקיזוז, אך עובדה שזה יכול לקרות, ואם למישהו יש משדר בעל מאפיינים דומים כדאי שיהיה מודע לזה כדי להימנע מהסיכוי המזערי שזה יקרה.
    אגב, CROSS TRIM זה באמת פתרון מעולה והרבה יותר נוח ויעיל לדעתי כמו שציין זה שמעליי. בלי קשר לסיכון לכבות את השלט, זה היה מקל מאוד על קיזוז באוויר, חבל שזה לא תקן לכל השלטים...
    פבל
    --------------
    Hitec Eclipse 7 with DragonLink
    Cularis FPV
    Windrider Fox
    Beaver
    Blade 400

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    143
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    f/s רק ב-pcm.
    שינוי מיקום קיזוזים ניתן גם בשלטים "ענתיקות" של פוטאבה (כמו 9Z) לא רק בחדשים.
    השלט בסירטון הוא "סיזל" (סיני זול), מה כבר אפשר לצפות משלט כזה?

    מ.
    נערך לאחרונה על ידי m rochlitz; 16-05-2011 בשעה 19:17:11.

  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    טוב שאתה מכיר את המטיס ויודע עליו פרטים שאין לנו.
    עדיין זה לא מסביר סגירת שלט בטעות כמו שראינו בסרטון. או שהמפסק בשלט הזה ממש דפוק או שפשוט אין לי הסבר כיצד זה יכול לקרות למטיס מיומן.

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    4,414
    תודה!
    2
    הודה 155 פעמים ב 138 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    עם כל הכבוד לבחור שכתוב בסרטון שהוא מטיס 55 שנה
    נסיון קיזוז ביעף הראשון הוא בגדר פזיזות
    ואם הטיסן מושך כלפי מטה וצריך לקזז קצת UP אז קיזוז "עם הרוח" הוא על גבול ההתרשלות

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Oct 2009
    הודעות
    3,637
    תודה!
    1
    הודה 207 פעמים ב 169 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    יש תאונות שקורות כשמתבלבלים בין הגז לבראקס (נדיר מאוד), הסיכוי שתכבה את השלט שלך כשאתה מטיס קטן יותר..
    צריך אסופת מיקרים יוצאי דופן כדי לקיים את הסיטואציה הזו,
    זה כמעט בלתי אפשרי, בסרט זה קרה, אני לא נתקלתי במקרה כזה בשטח, איפה לעזעזל האצבעות שלו מטיילות???
    זה כישרון נדיר..

  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    אצלי כפי שכבר נכתב, המאזן לרצועה מגן על המתג כיבוי.
    לגבי הפייל סייף, מדובר בתכנות מצב כל הערוצים בזמן איבוד קשר עם השלט ולפי דעתי חובה לתכנת למקרה חירום.
    גם באורורה וגם בDX7 יש את האפשרות אבל זאת בעיה של RTFM בעיקר.

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    F/S קיים גם ב-2.4

    55 שנה מטיס.... "הבחור" כנראה כבר עבר את ה-65

    השלט מצ'וקמק חבל"ז, מה כבר אפשר לצפות

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    מיקום
    כפר ורדים
    הודעות
    2,495
    תודה!
    1
    הודה 46 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    הלקח היחיד שניתן להפיק מהסרטון הוא להשקיע ברכישת שלט רציני

  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    מיקום
    Mazkeret Batia
    הודעות
    475
    תודה!
    49
    הודה 10 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    המתג בפוטאבה 8 חזק מאוד , קשה לי להאמין שיש מישהו שהצליח בטעות לכבות אותו באמצע...
    Tx - Futaba 8FG
    Multiplex ParkMaster 3D
    Align Trex500e

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    אפשר להגיד בעדינות - צריך להיות די טמבל כדי להתבלבל בין שני המפסקים הללו, בטח אם הוא מטיס המון זמן ( מה גם שאחד מפסק והשני סליידר - ממש לא מתקרבים להיות דומים ), אבל הוא כניראה מטיס כמו שחבר שלו יודע לצלם...... בנוסף הוא גם מצליח לגרום לעצמו כוויות תוך כדי תיקון הטיסן - ממש בחור מוצלח !!!
    נערך לאחרונה על ידי umbo; 17-05-2011 בשעה 11:24:11.

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    135
    תודה!
    10
    Thanked 2 Times in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: עניין שולי שעלול להיות מסוכן

    קודם כל, רק הוא מסוגל לקזז ככה, ממתי מקזזים הגה גובה עם יד שמאל?!
    אז תעלה לגובה, ותעזוב את ההגה גובה לשנייה, מי ישמע...
    בשביל זה יש גם 5 אצבעות, לא צריך לעזוב אותו כלל.

    מה שכן, את כפתור הכיבוי יש לעשות קשה להזזה, כדי שבטיסה באמת לא ילחץ בטעות.

    בפוטאבה 8 הוא זז בלחץ, ובשלט RD6000 הישן שלי, הכפתור בכלל למטה בצד ימין.

נושאים דומים

  1. [שאלה] האם כל מקלט תומך בבטריות 6V
    על ידי aofer בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 28-06-2010, 12:04:30
  2. נראה לי שתמצאו כאן עניין...
    על ידי wind556 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 05-04-2009, 13:28:38
  3. עניין של דבק
    על ידי Up&Away בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-12-2008, 08:27:01
  4. תומך לגוברנור??
    על ידי אייל בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 28-08-2008, 20:11:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •