שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 26

נושא: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    488
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    כבר הרבה זמן אני מתאמן בסימולטור וגם במציאות יש לי הוריקאן שעלה לאוויר כולה פעמיים ועקב בעיה של האלקטרוניקה הוא בתיקון עכשיו ומחכה לחלקים
    הענין הוא שכבר חודש אני מצליח לרחף בלי בעיה שולט במסוק ממש בקלות מה שאני לא מצליח זה לעשות הקפות כמו שצריך המסוק תמיד בורח לי או נזרק לצדדים ולא עושה הקפות או משהו דומה לזה??
    מישהו יכול לתת לי מידע שיעזור לי כי אני מתחיל להרגיש ממש ממש דיסלקט ואני בן אדם שקולט מאוד מהר דברים מה אני עושה לא בסדר??איך אני מתקדם?!
    COPTER X450 SEV2
    4G6
    SOLO PRO V2

    hurricane425

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    ידידי היקר, כשהמסוק שלך יהיה פרפקט, ותטיס יותר מפעמיים אתה תתקדם כמו טיל
    הסר דאגה מליבך
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    הבעיה שאתה מתאר כאן מוכרת, אבל קצת קשה (יותר בכיוון הבלתי אפשרי ) לפתור אותה בדפי הפורום.
    כל העוד המסוק שלך מושבת אני ממליץ לך לחרוש כמה שיותר על הסימולטור.
    תתרגל פניות, שים לב שבמסוק, בניגוד לטיסן, פנייה בסגנון - "גלגל - משוך" (הטייה במאזנות ומשיכה בהגה גובה) - לא עובדת. מסוק חייב לפנות תוך שימוש בזנב ומעט (דגש על מעט) סייקליק. נכנסת לפנייה - תקן סייקליק ישר, כדי ליישר את המסוק ולמנוע אובדן גובה.
    בלינק הזה יש הדגמה לביצוע של שמינייה (די קרוב טכנית להקפה). עקוב אחרי מה שהמדריך עושה עם השלט.
    והכי חשוב - תתאמן הרבה בסימולטור ותיעזר בחברים בשטח. אנחנו פה יכולים לתת רק קצת תיאוריה
    בכ"מ, מקווה שעזרתי.
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    488
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    השאלה אם תיקון הסייקליק צריך להיות רק ימינה/שמאלה או גם למעלה/למטה?
    אני צריך להיכנס לפניה כשהאף למטה?
    COPTER X450 SEV2
    4G6
    SOLO PRO V2

    hurricane425

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    ציטוט נכתב במקור על ידי rtf22 צפיה בהודעה
    השאלה אם תיקון הסייקליק צריך להיות רק ימינה/שמאלה או גם למעלה/למטה?
    אני צריך להיכנס לפניה כשהאף למטה?
    אתה אכן צריך להכנס לפנייה עם האף למטה, אחרת המסוק יאבד מהירות.
    בערך ככה:
    קצת סייקליק בכיוון הפנייה (ימינה/שמאלה) וסבסוב עם הזנב. אם אתה רואה שהמסוק משנה מצב אף (אם המסוק שלך עם פלייבר, הגיוני שהוא דווקא ירים אף בפניה) - ביציאה מהפניה תדחף קצת סטיק, כדי לא לאבד מהירות. אם אתה רואה שאתה מאבד שליטה על המהירות - תמשוך סטיק קצת לפני כניסה לפנייה, כדי להאט קצת.
    תרגל את זה הרבה בסימולטור, מהר מאד תמצא את השיטה הנכונה. הרבה מזה זה נעשה אינטואיטיבית, קצת קשה לשחזר את זה לכתיבה
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לHeliDraco על הודעתו:

    Friman (05-09-2011)

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    ציטוט נכתב במקור על ידי HeliDraco צפיה בהודעה
    אתה אכן צריך להכנס לפנייה עם האף למטה, אחרת המסוק יאבד מהירות.
    בערך ככה:
    קצת סייקליק בכיוון הפנייה (ימינה/שמאלה) וסבסוב עם הזנב. אם אתה רואה שהמסוק משנה מצב אף (אם המסוק שלך עם פלייבר, הגיוני שהוא דווקא ירים אף בפניה) - ביציאה מהפניה תדחף קצת סטיק, כדי לא לאבד מהירות. אם אתה רואה שאתה מאבד שליטה על המהירות - תמשוך סטיק קצת לפני כניסה לפנייה, כדי להאט קצת.
    תרגל את זה הרבה בסימולטור, מהר מאד תמצא את השיטה הנכונה. הרבה מזה זה נעשה אינטואיטיבית, קצת קשה לשחזר את זה לכתיבה
    תותח אתה ואדים!
    גם אני הייתי תקוע עם השמיניות, ניסיתי את זה כמעט כל יום בשבועיים האחרונים ולא הבנתי למה המסוק (בסימולטור) מייד מתרסק לי...
    עכשיו נראה לי שקלטתי את העיקרון... לא מושלם אבל סוף סוף יש שיפור.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    תותח אתה ואדים!
    גם אני הייתי תקוע עם השמיניות, ניסיתי את זה כמעט כל יום בשבועיים האחרונים ולא הבנתי למה המסוק (בסימולטור) מייד מתרסק לי...
    עכשיו נראה לי שקלטתי את העיקרון... לא מושלם אבל סוף סוף יש שיפור.
    שמח שעזרתי.
    הכי חשוב - תמשיך להתאמן, זה הופך לטבע שני בשלב מסוים.
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    1,028
    תודה!
    0
    הודה 6 פעמים ב 6 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    לירון למה אתה לא מדבר איתי שאתה הולך להטיס?
    תרים טלפון ואני אבוא אל תתביש אני אסביר לך בשטח ואעזור לך
    TreX 500 ESP
    Blade MSR
    DX7
    חבורת ברנר לנצח

  10. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2009
    הודעות
    488
    תודה!
    0
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    עוד שבוע וחצי אחי שאני יקבל את ההוריקאן אני ידבר איתך בכייף
    COPTER X450 SEV2
    4G6
    SOLO PRO V2

    hurricane425

  11. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    הודעות
    11
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    לא אחי אל תתיאש זה לא בא בקלות וגם הפחד מריסוק
    לאט לאט ואין לאן למהר
    זה יבוא בסוף אני עד היום עובד על זה ואני כבר 8 שנים בתחום
    אני יכול לנסות לתת לך טיפ
    מאזנות וזנב יחד באותו תנועה ותנועה קלה

  12. #11
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    1,550
    תודה!
    6
    הודה 21 פעמים ב 19 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    קח מדריך!!
    בברכה עמית פורת
    מבכירי מדריכי ההטסה
    שרותי תיקון,כיוון , יעוץ והדרכות הטסה מקצועיות
    0547551009

  13. #12
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    ואדים, הטיפ שלך לגבי הפנייה בהקפות ובשמיניות מאד עזר לי. תודה! עכשיו אני עושה הקפות בלי שום בעיה וגם בשמיניות אני לא רע, כל עוד אין רוח. בסימולטור אגב, כי המסוק האמיתי עדיין מקורקע בגלל בעיה זניחה של היעדר להבים.
    בכל אופן עד שיגיעו כבר הלהבים, יש במקרה עוד טיפים ככה, לואדים או לאחרים- דברים וטיפים שלמנוסים הם בטח ברורים מאליהם, ויוכלו לתרום לנו המתחילים בהטסה? למשל ראיתי שגיא המליץ על נחיתה באיידל, בעיקר כשיש רוח. ראיתי שאכן בסימולטור זה מאד עוזר. האם כדאי להתרגל מההתחלה להטיס באיידל גם אם אני לא מטיס 3D? ובכלל, אשמח לטיפים נוספים בדברים הקטנים - ריחופים, פניות, בלימת מהירות, טיפוס לגובה והנמכה ועוד מגוון מיומנויות יסוד שנדרשות בהטסה.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    השתגעת ?

    אני לא ממליץ על כלום !
    אני לא מבין בכלום ובטח לא במסוקים

    תלמד לרחף הצידה ולשמור שהזנב נישאר באותו כיוון.שמאלה .. ימינה ... הסרטונים של לימוד הטסת מסוק שלט עזרו לי הרבה.
    כשאתה מרחף עם הצד אליך .. תנסה מידי פעם להזיז את הזנב עוד קצת הצידה ועוד קצת שהפנים של המסוק יפנו אליך.
    בקטנה .. בשביל ללמוד להפוך צדדים לטובת הטסה עם nose out בעתיד.
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 06-09-2011 בשעה 07:18:44.

  15. #14
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    השתגעת ?

    אני לא ממליץ על כלום !
    אני לא מבין בכלום ובטח לא במסוקים

    תלמד לרחף הצידה ולשמור שהזנב נישאר באותו כיוון.שמאלה .. ימינה ... הסרטונים של לימוד הטסת מסוק שלט עזרו לי הרבה.
    כשאתה מרחף עם הצד אליך .. תנסה מידי פעם להזיז את הזנב עוד קצת הצידה ועוד קצת שהפנים של המסוק יפנו אליך.
    בקטנה .. בשביל ללמוד להפוך צדדים לטובת הטסה עם nose out בעתיד.
    אתה וודאי מתכוון nose in.

    לדעתי לא רצוי להתחיל לתרגל nose in לפני שאתה שולט בטיסה קדימה ממך (זנב אלייך) ואלייך (פנים אלייך).
    הרבה יותר קל לתקן איבוד אוריאנטציה בטיסה כשהפנים אליך מאשר בריחוף nose in שגם ככה מפחיד מאוד בהתחלה.
    ולסיכום סדר הדברים:
    ריחופים עם זנב אלייך
    ריחופים על הצד (90 מעלות כל כיוון, אפשר להתחיל עם 45 מעלות ולאט להגדיל זווית)
    שלב השוטטות: התרחקות (זנב אלייך) וחזרה בכל הכיוונים
    לאחר שאתה שולט בכל אלה, טיסות עם פנים אלייך, ואני מדגיש טיסות ולא ריחופים, ועדיף בגובה גבוה כדי לאפשר מספיק מרחב לעבור לtail in כשתכנס לפאניקה.
    זו דעתי האישית ...

  16. #15
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    כמובן ...

    לגמרי צודק.

    גיל@ לגבי טיסה באיידל ללא צורך ב 3D, זה דבר שאי אפשר להגיד ל ךכן או לא .. כל אחד והקטע שלו. אני נהנה מהטיסה ה"אמיתית" של מסוק .. ומבחינתי איידל זה התנהגות אמיתית של מסוק.
    מצד שני, הסרטון של אתמול כמעט כולו היה ב normal .. אין באמת טיעון לפה או לשם.

    אבל כדאי שתדע ותכיר את התנהגות המסוק.
    בכל מקרה, נחיתה ברוח עזה אני עושה רק באיידל, שליטה מוגברת במסוק היא מה שיפריד בין נחיתה ובין ריסוק.

    היה מקרה, לפני כמה חודשים טובים .. שהמסוק נחת בזוית של כמעט 45 מעלות ימינה מרוב הרוח .. רק אחרי שהמראתי הבנתי שהרוח חזקה מידי בשבילי .. ואז במשך שאר הסוללה ניסיתי לנחות ... היה מפחיד אבל ניגמר בשלום. אך ורק בזכות איידל כשהמסוק בנורמאל ניזרק לך מטר למעלה או למטה בגלל הרוח כל הזמן ...
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 06-09-2011 בשעה 08:34:47.

  17. #16
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    התחלתי לשקול לשים גוברנור על המסוק. לפחות בסימולטור אני רואה הבדל מהותי בין הטסה עם גוברנור לבין בלי (ההגדרה הראשונית אצלי הייתה עם גוברנור, רק לאחרונה שמתי לב לזה והורדתי את זה והמסוק הרבה פחוץ יציב, בעיקר בנחיתה).
    האם זה כדאי? אשמח לרשמים ממי שהתנסה בכך בTrex 500 (אלעד?). האם זה לא מפחית משמעותית את זמן הטיסה במצב Normal?*
    לגבי הטיפים בהטסה, אני יודע את סדר התרגולים המומלץ ומסתדר באופן סביר + עם כל התירגולות שצויינו; חוץ מריחוף בnose in שיותר קשה לי אבל אני מצליח בכל זאת באופן סביר למדי. בטיסה nose in אין לי כל כך בעיה, אני גם מצליח (בדרך כלל) להנחית את המסוק ברדיוס דיוק של מטר או שניים בnose in, וזה מספיק לי לנתוני שטח ההטסה המציאותי, לכרגע. ריחוף וטיסה על הצד - גם, אני מסתדר לא רע. שוב כל זה בסימולטור כי רק היום כנראה הגיעו בדואר הלהבים החדשים אז השבוע אחזור לתרגל עם מסוק אמיתי ולא רק וירטואלי. בכל אופן, הבקשה לטיפים היא לא לגבי שלבי התרגול אלא לגבי דברים קטנים שגיליתם מנסיון שעוזרים לכם בהטסה: בזיהוי מצב המסוק, הנמכה / הגבהה, פניות, בלימה, התמודדות עם רוחות, תקלות שמתרחשות בזמן טיסה וכו׳ וכו׳. אלו הרעיונות שעלו לי בראש אבל אשמח כמובן גם לכל טיפ אחר בסגנון הזה.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  18. #17
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    471
    תודה!
    6
    הודה 25 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    @FRIMAN

    איזה מנוע יש לך על ה500?
    מנוע טוב ישמור סל"ד בסוג הטיסה שאתה עושה,
    מנוע גמור לא ישמור והמסוק יתבדר

    אחרי ששידרגתי לסקורפיון(3026) גיליתי כמה זה נכון
    אגב, הMX500 של אליין מעולה גם

    עד שאתה עושה 3D רצחני לא צריך גוברנר
    TREX 500 ESP
    FUTABA 7C
    AXN
    FMS P51 Mustang V6

  19. #18
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    הבן אדם ריחף 5 דקות ...

    גיל, גוברנור זה מבחינתך כאילו אתה טס באיידל.
    כל עוד גוברנור לא מוגדר, יש לך בחירה ... רוצה או לא רוצה תוכל לבחור.
    אם זה פועל אז אין לך בחירה. אתה תמיד באיידל

    ** לפחות לפי מה שהבנתי בנושא.

  20. #19
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    הודעות
    957
    תודה!
    3
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה
    הבן אדם ריחף 5 דקות ...

    תעשה לעצמך טובה ותתחיל בנורמל, יש הבדל בין סימולטור למציאות כמו ששמת לב.
    אחרת תצטרך להתחיל להזמין להבים בחבילות של 5.

  21. #20
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    סבבה. בקיצור אנסה ואראה עם נטייה להשאר בנורמל.
    יש טיפים נוספים?
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  22. #21
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    דעתי בכמה דברים

    1. לדעתי גוברנור זה מהלך נכון עם ובלי קשר ל-3D. הוא מייצב את מהירות הראש ומונע התנהגות מסוק מוזרה בגלל הגדרה טיפה לא טובה של גרף מצערת בשלט - שזה משהו שמתחילים עושים לפעמים (נחשו איך אני יודע ). צריך רק לראות שהגוברנור מכוון נכון.
    2. טיסה באיידל - נכון רק אם אתה עברת לטיסה הפוכה או במצב של רוח קיצונית. בטח לא מומלץ להשתמש בו בנחיתה, אם אתה מתחיל. הסיבה פשוטה - תגובות המסוק מוחרפות במצב הזה והמסוק גם ככה לא יציב במיוחד בנחיתות, בגלל אפקט הקרקע. נחיתה באיידל יכולה בכיף להפוך ל"מלחמה עם המסוק" בגובה נמוך - שתוביל לתיקון יתר וריסוק סתמי. חבל. אני אישית מכבה איידל לפני גישה לנחיתה, בגובה.
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  23. #22
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    אולי במסוק גדול ... אבל במסוק קטן
    נחיתה ברוח עם נורמל לא יכולה להפוך למלחמה .. זאת מלחמה אבודה מראש.
    כל משב חולף מרים את המסוק עוד מטר באויר ...

    בלי איידל הנחיתה הופכת להימור .. וגם אז אני ממליץ לנחות תו"כ התקדמות
    המסוק יותר יציב בתנועה קדימה.

  24. #23
    תאריך הצטרפות
    Apr 2010
    מיקום
    לפלנד
    הודעות
    1,143
    תודה!
    121
    הודה 128 פעמים ב 96 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    [QUOTE=guy1a;294441]אולי במסוק גדול ... אבל במסוק קטן
    נחיתה ברוח עם נורמל לא יכולה להפוך למלחמה .. זאת מלחמה אבודה מראש.
    כל משב חולף מרים את המסוק עוד מטר באויר ...

    בלי איידל הנחיתה הופכת להימור .. וגם אז אני ממליץ לנחות תו"כ התקדמות
    המסוק יותר יציב בתנועה קדימה.[/QU

    יש מצב שהגרף פי'ץ שלך בנורמל לא תקין אולי אין לך מספיק שלילי בחלק התחתון בנורמל וגם גרף המצערת מאוד נמוך בנקודה השניה בגרף מצערת בנורמל אם תתקן את שני אלו אני מאמין שזה יסתדר ללא קשר לאידל .

    בקשר לגוברנר קודם כל הגוברנר בבקר אליין גרוע ולא יעיל ומצד שני אני לא רואה הצדקה לקצר זמני טיסה בוודאות כאשר מתחיל אשר מטיס ברמת ריחופים פלוס משתמש בגוברנר .
    גוברנר נועד לפצות במצב דעיכת מנוע עקב עומס כזה או אחר בתרגילים שונים ב3D ולכן אין טעם להשתמש בפונקציה זו ללא צורך ,מה כבר הבחור הנחמד מעמיס על המסוק בריחופים?
    TREX 450 PRO FBL
    TREX 600 N FBL
    TREX 700N FBL
    TREX 700E V2 FBL
    שלט DX7

  25. #24
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    היי,
    קודם כל המסוק שלי די חדש-דנדש ככה שהאופציה שהמנוע שחוק לא ממש סבירה. המנוע הוא 500mx החדש של אליין אגב.
    המסוק טס מצויין. השאלה על הגוברנור הייתה בגלל התנסות חיובית יותר בהטסה איתו דווקא בסימולטור - המסוק בסימולטור הרגיש יותר יציב בנחיתות ובכלל בטיסה עם גוברנור, ולכן שאלתי. אני לא הולך מחר לשים גוברנור על מסוק שנכון לכרגע טס מצויין, אל דאגה. רק שוקל אם יש בזה יתרון.
    ולעניינינו- יש למישהו עוד טיפים בסגנון מה שואדים היקר (כולכם יקרים, לא להעלב) כתב קודם בנושא פניות והקפות? למשל, מצאתי שנושא הבלימה מטיסה מהירה הוא קצת טריקי.. לא שאני מטיס כל כך מהר, אבל שוב- בסימולטור כשהמסוק מפתח מהירות, ראיתי שאם אני מטה אותו אחורה באותו סל״ד הוא מתרומם מאד למעלה וגם לוקח לפעמים הרבה אחורה (פיצוי יתר שלי כנראה), ואם אני מוריד סל״ד בזמן בלימה הוא פחות עולה למעלה אבל גם הבלימה יותר איטית. אגב לסוגייה הזו שמתי לב גם בריחוף וחצי שעשיתי בשטח. מה המינון הנכון מבחינת הטיה אחורה מול שינוי סל״ד, או אולי משהו אחר או נוסף?
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  26. #25
    תאריך הצטרפות
    Feb 2009
    מיקום
    Modi`in, Israel
    הודעות
    998
    תודה!
    47
    הודה 57 פעמים ב 42 הודעות
    כניסות לבלוג
    21
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: לא מצליח להתקדם...ולעשות הקפות...אוףףף

    ציטוט נכתב במקור על ידי Friman צפיה בהודעה
    היי,
    קודם כל המסוק שלי די חדש-דנדש ככה שהאופציה שהמנוע שחוק לא ממש סבירה. המנוע הוא 500mx החדש של אליין אגב.
    המסוק טס מצויין. השאלה על הגוברנור הייתה בגלל התנסות חיובית יותר בהטסה איתו דווקא בסימולטור - המסוק בסימולטור הרגיש יותר יציב בנחיתות ובכלל בטיסה עם גוברנור, ולכן שאלתי. אני לא הולך מחר לשים גוברנור על מסוק שנכון לכרגע טס מצויין, אל דאגה. רק שוקל אם יש בזה יתרון.
    ולעניינינו- יש למישהו עוד טיפים בסגנון מה שואדים היקר (כולכם יקרים, לא להעלב) כתב קודם בנושא פניות והקפות? למשל, מצאתי שנושא הבלימה מטיסה מהירה הוא קצת טריקי.. לא שאני מטיס כל כך מהר, אבל שוב- בסימולטור כשהמסוק מפתח מהירות, ראיתי שאם אני מטה אותו אחורה באותו סל״ד הוא מתרומם מאד למעלה וגם לוקח לפעמים הרבה אחורה (פיצוי יתר שלי כנראה), ואם אני מוריד סל״ד בזמן בלימה הוא פחות עולה למעלה אבל גם הבלימה יותר איטית. אגב לסוגייה הזו שמתי לב גם בריחוף וחצי שעשיתי בשטח. מה המינון הנכון מבחינת הטיה אחורה מול שינוי סל״ד, או אולי משהו אחר או נוסף?
    התופעה שאתה מתאר לגמרי הגיונית, אם לחשוב קצת על הכוחות שפועלים על מסוק
    נניח שאתה בטיסה קדימה בגובה קבוע. אף המסוק מוטה מטה מן הסתם - כך חלק מעילוי הרוטור מושך את המסוק קדימה ומתגבר על התנגדות האויר. אם תמשוך את הסטיק אחורה מעט (עד שאף המסוק יתיישר), פחות כוח יופנה למשיכת המסוק קדימה והוא יעצור בשלב מסוים. מצד שני, אם לא תעשה דבר עם המצערת, יותר עילוי יופנה כלפי מעלה והמסוק יטפס. אם תמשיך להרים אף, חלק מכוח העילוי יופנה קדימה והמסוק יבלום מהר יותר.
    עכשיו, אחרי התיאוריה:
    כדי לבלום מסוק, אני אישית עושה את שתי הפעולות במקביל - מושך מעט סטיק ומוריד קולקטיב. הדגש בעניין, כמו בכל תחום אחר בהטסת מסוקים - לאט ובזהירות, תנועות סטיק קטנטנות ותיקונים באותו רגע. כדי לעצור מסוק מספיק מעט מאד הטיית סטיק וממש קצת להוריד פסיעה.
    החדשות הרעות הן שאת המידה הנכונה - אין סיכוי ללמוד מפורום. סימולטור, סימולטור וסימולטור
    הרוטור הוא רק מאוורר ענק - עצור אותו ותראה איך הטייס מזיע...

    ואדים

    Mikado Logo500 3D-FBL "Mjollnir" ;R617FS;3XBLS451;Microbeast+BLS251;CC Phoenix Ice 100A+Scorpion 1100KV; WR Mini Hercules BEC
    Great Planes Super Sportster EP
    Futaba 7C 2.4GHz

  27. המשתמשים הבאים אמרו תודה לHeliDraco על הודעתו:

    Friman (09-09-2011)

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [עזרה!] לא מצליח להעלות תמונות
    על ידי yar בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 15-05-2011, 16:45:04
  2. לא מצליח להזמין מהיפני ...
    על ידי guy1a בפורום פורום משלוחים, מכס וחנויות מחו"ל
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 11-01-2011, 20:37:11
  3. [עזרה!] מנסה להתניע ולא מצליח
    על ידי arnonzamir בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 16-10-2010, 10:49:44
  4. למה אני לא מצליח לשים תמונה?
    על ידי nlior בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 04-07-2010, 20:16:49
  5. [עזרה!] אני לא מצליח להבין
    על ידי doodi111 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 30-06-2009, 18:16:01

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •