אמקד את השאל עוד יותר:
לא מדבר על טיסני ענק אלא על קיטי בלזה למינהם, טריינרים וסקיילים מבלזה.
כמו כן טיסן עם גוף פיברגלס גם יסחוב?
(מנוע russi 35 לא בטוח חגבי המידה).
אמקד את השאל עוד יותר:
לא מדבר על טיסני ענק אלא על קיטי בלזה למינהם, טריינרים וסקיילים מבלזה.
כמו כן טיסן עם גוף פיברגלס גם יסחוב?
(מנוע russi 35 לא בטוח חגבי המידה).
התשובה הגדולה היא כן
בקטן מן הסתם צריך מנוע ומערכת תומכת מנוע ( בקר / סוללות / מקלט / כבלים / ... ) מתאימה
יש אצל בוגל בבלוג מאמר על חישוב איזה מנוע חשמלי מתאים במקום איזה מנוע דלק.
אני מעריך שאם תשאל בדיוק פרטים - גם תקבל תשובות מדוייקות
הנה דוגמה : http://www.efly.co.il/forums/showthr...1%E0%E5%FA-%29
נערך לאחרונה על ידי guy1a; 07-09-2011 בשעה 10:01:44.
שלום ,
השאלה הגדולה היא לא אם אפשר... כי אפשראלא במה זה כרוך : למשל הכנת פתח לסוללה ( לא תפרק חצי טיסן בשביל לנתק סוללה נכון ? )
תתקל בסוגיית מרכז כובד , ככל שתעלה בגודל הטיסן הסט אפ החשמלי עלול להיות כבד יותר מהסטאפ ניטרו / בנזין ואז יש בעיות אחרות של עומס כנף והתנהגות טיסן ...
בקיצור אפשרי אבל צריך לחשוב טוב טוב לפני שמבצעים...
בברכה ,
שחר ג.
ההבדל בין מי שאתה ,
לבין מה שאתה רוצה להיות ,
הוא במה שאתה עושה ...
אפשרי , קח בחשבון את ההערות שניתנו לך למעלה
פתח סוללה , מהיכן , מרכז כובד בהתאם לגודל הסוללה/מנוע שתבחר .
בבחירת מנוע חשמלי תעזר בחוק פשוט לפני כל הנוסחאות 200W לקילו ,
הטיסן שוקל 2 קילו אתה צריך 400W .
גם בבחירת המדחף אתה צריך לקחת בחשבון שלא יגע בקרקע .
אם אתה מעוניין במאמר :
http://wifly.co.za/topic.aspx?topicId=43
תושבות מנוע מעולות יש בהוביסיטי .
אני יכול לומר מניסיון שלי שאין כמו המוסבים , עם כל הכבוד לקלקרים , רק עם הטיסנים הכבדים
אתה מרגיש שאתה מטיס באמת כלי טיס , שמתנהגים באוויר כמו מטוס .
בהצלחה
עדיף לקחת טיסן שהוא יעודי למנוע חשמלי ,כלומר עשוי מחומרים קלים,משקל טיסה זה המפתח בכל התחום החשמלי,מאחר וכמות אנרגיה שאתה מעלה למטוס מתורגמת למשקל טיסה (אני מדבר על משקל הסוללה).
אני מניח שאתה רוצה להסב טיסi למנוע 46 או משהוא דומה לחשמלי.
אז ככה מנוע 46 =מנוע חשמלי בקוטר mm42 בעירך ..פחות או יותר.
052-3200015
וגם ג'יינטים אפשר להסב... טיסן 150CC שהוסב לחשמלי:
"עדיף לקחת טיסן שהוא יעודי למנוע חשמלי ,כלומר עשוי מחומרים קלים"
לא יכול להתווכח ולא רוצה להשוויץ של מי יותר גדול ,
רק יכול לדבר מהתחושות שלי , אישית , תחושת המשקל "עושה לי את זה" ,
הטיסן עצלן יותר , מחליק כשלא מבצעים פנויות מתואמות (מאזנות + הגה כיוון) ועוד תופעות שגורמות לי
לתחושה של "באמת מטיס אווירון בשמיים" , ולא משהו "היי טקי" , שבשניה מבצע מה שביקשתי ומתנפנף כמו עלה ברוח.
וגם אם טעיתי וקניתי מנוע / בקר / פרופלור לא מתאים אני נהנה לפצות על הטעות עם יכולת הטסה ,
לדוגמא מוסטנג שהסבתי , לוקח לו זמן להתרומם , מין הסתם אני עוד אשדרג אותו , אבל זה כיף גם
לקחת כלי נחות ולהקשות על עצמך , משהו כמו תרגול חירומים .
אפשר לראות אותו בסרטון ב 0:15
רוצה לומר , אין פה שחור ולבן , אין פה נכון ולא נכון , כל אחד ומה שעושה לו את זה .
200 וואט לקילו זה יחס מצויין לטריינר, לאווירובטי עדיף בערך 300 וואט לקילו וטיסני 3D וכל מה שצריך לטוס גם אנכית הם מעל 400 לקילו. בכל מקרה, אין שום בעיה כיום להשיג זמן טיסה סביר וכמה כוח שאתה רוצה מסטאפ חשמלי. הבעיה היחידה היא של מרכז כובד. לטיסן 46 יש בערך 650 גרם על האף (מנוע + אגזוז + תושבת והמהדרין מוסיפים גם סרבו מצערת שיכול להיות מקדימה). סטאפ חשמלי, מטבעו, הוא לא קל יותר אבל מפוזר לאורך שטח גדול בהרבה של הטיסן (המנוע מקדימה, הESC מאחוריו, הסוללה - החלק הכבד ביותר - כבר נמצאת בחצי הדרך בין החרטום למרכז הכובד, ברוב המקרים). מנוע חשמלי של 120 גרם ירים טריינר לאוויר כמו כלום; לא יטפס ורטיקלית אבל יטוס מספיק חזק לכל דבר ועניין. הבעיה היא שעכשיו חסרים לך חצי קילו ממש באף ותצטרך לשים סוללה של קילו + בשביל לאזן, או משקולות מקדימה, או לדחוף את הסוללה כך שתהיה ממש ליד המנוע (לרוב גורם להתקנה מכוערת ומסוכן בהתרסקות, סוללות יכולות להתחיל לבעור). לכן אני ממליץ לקחת מנוע כבד יותר ממה שבאמת צריך, ששוקל בערך חצי ממנוע הניטרו המוחלף (כלומר בשביל להחליף מנוע 46, קח מנוע של 300 גרם). יתר המשקל יגיע מהESC והסוללה. זה בטוח עדיף מלשים משקולות.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
וואו בילבלתם אותי לגמרי.
אני מכיר מנועי דלק. חשמליים לא יודע להתעסק עדיין. מה הכוונה לדוג' "200 וואט לקילו" מה מייצג הוואט? היכן יש מעט יותר חומר להבנת עניין החשמל?
הוואט מייצג את האנרגיה שהמנוע צורך. זה לא לגמרי מדוייק, כי הוא מחשב את צריכת האנרגיה בכניסה ולא את תנועת הפרופ ביציאה ולא מתחשב בכלמיני הפסדים בדרך, אבל זה יחסית סביר. זה רק קצת יותר טוב מלחשב את הביצועים של המכונית לפי המשקל שלה וצריכת הדלק... אבל בזה משתמשים.
הוואטים הם מכפלה של זרם במתח, כלומר בשביל להגיע ל400 וואט עם סוללת 4 תאים (כל תא 3.7 וולט) תצטרך למשוך 27 אמפר.
ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็
הפניתי אותך כבר למאמר של בוגל ...
אצלי יש משקולת בפרונט . .
ואט זה ערך של הספק, מנוע חשמלי מכיל כמה וכמה פרמטרים כמו משקל / מידות / וערכים חשמליים .. מנוע שכתוב עליו שיכול למשוך 200 ואט יספיק למטוס ששוקל קילו.
אם אתה מראש יודע שהמטוס שלך שוקל 2 קילו אז חפש מנוע שיכול למשוך 400 ואט ..
בכל מקרה, בשרשור שנתתי לך בהתחלה יש בניה של מטוס שמיועד למנוע ניטרו 46 כחשמלי .. הכל שם.
אל תשאל את כל השאלות שוב ושוב .. פשוט תקרא את מה שקבלת.
זה לא נעים לענות ולהשקיע בתשובה למישהו שלא מוכן להשקיע בלקרוא מה שעונים לו.
ציטוט
מה הכוונה לדוג' "200 וואט לקילו" מה מייצג הוואט? היכן יש מעט יותר חומר להבנת עניין החשמל?
מציע לך , תפגש פה עם מישהו / קח מדריך / קפוץ למנחת פעיל , תתייעץ , אחרת זה יעלה לך ביוקר ,
גם אם אין לך חשק לשבת לקרוא , אתה יכול לבקש ממשהו שיכין לך רשימת קניות בהתאם לטיסן שלך .
קראתי ואני אקרא שוב.
אני מתכנן ללכת לבקר את המנחתים באזורי לקבל פידבק ומבט כללי לרשימת קניות.