שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 8 מתוך 8

נושא: שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

    אני רוצה לנסות את זה בשביל להקל עלי את הנחיתות במשקל מלא

    האם מעבר להפעלת הפונקציה בבקר נידרשת הגדרה נוספת בשלט ?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    880
    תודה!
    77
    הודה 41 פעמים ב 27 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

    בוודאי!
    זהו תהליך מלא אשר דורש התייחסות למספר דברים ובינהם, ייתכן שתהיה חייב להחליף לפיניון עם שן אחת יותר.
    אני מציע לך לחפש את הסרטונים של מוטי שהועלו השבוע לנושא אופן התכנות וכן ממליץ לך להיעזר באנשים מנוסים בנושא.
    רון טוסמן

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

    תודה

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

    אם אתה רוצה להקל על הנחיתות אתה יכול פשוט לשים גרף מצערת שטוח סביב נקודת 0 מעלות. כך בעצם הסל"ד מתקבע לפני ואחרי נקודת ה 0. למשל אם בגרף פיצ' יש לך 0 מעלות בנק' 3
    אז שים גרף מנוע שטוח מנק' 3 ועד נק' 4 כך כשתבוא לנחות, אז בזמן שאתה מוריד סטיק מ 4 ל 3 אתה בסלד קבוע זה יקל על הנחיתה מאד.

    וכן, אם בחרת בכל זאת לעבוד עם גוברנור תצטרך לשנות גרפי מנוע.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  5. המשתמשים הבאים אמרו תודה לbartovmoti על הודעתו:

    RonTo (21-09-2011)

  6. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2009
    מיקום
    הרחק בצפון
    הודעות
    5,208
    תודה!
    38
    הודה 231 פעמים ב 189 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

    יש לך גוברנר בבקר?
    Henseleit TDR
    DX7
    --------------------
    למכירה:

    מסוק 700 TDR

  7. #6
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי wonderd צפיה בהודעה
    יש לך גוברנר בבקר?
    כן



    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti
    אם אתה רוצה להקל על הנחיתות אתה יכול פשוט לשים גרף מצערת שטוח סביב נקודת 0 מעלות. כך בעצם הסל"ד מתקבע לפני ואחרי נקודת ה 0. למשל אם בגרף פיצ' יש לך 0 מעלות בנק' 3
    אז שים גרף מנוע שטוח מנק' 3 ועד נק' 4 כך כשתבוא לנחות, אז בזמן שאתה מוריד סטיק מ 4 ל 3 אתה בסלד קבוע זה יקל על הנחיתה מאד.
    אם אני מבין נכון מה שאתה אומר, זה בעצם דומה לאיידל בנורמל ? ( לפחות על חלק מהטווח של הסטיק )
    נערך לאחרונה על ידי guy1a; 21-09-2011 בשעה 12:35:05.

  8. #7
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    ראשל"צ
    הודעות
    1,568
    תודה!
    193
    הודה 325 פעמים ב 164 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי guy1a צפיה בהודעה

    אם אני מבין נכון מה שאתה אומר, זה בעצם דומה לאיידל בנורמל ? ( לפחות על חלק מהטווח של הסטיק )
    נכון אבל בסל"ד הרבה יותר נמוך.
    אם באיידל אתה עובד על מצערת 100 95 90 95 100
    אז בנורמל זה יהיה בערך ככה : 0 60 75 75 100 ויש לך איזור שטוח בגרף לנחיתה והמראה רכה.
    מוטי ברטוב
    הסדנא של מוטי - כל סרטוני ההדרכה מרוכזים במקום אחד
    שלט פוטאבה 8FG - סקירה
    Goblin570 3 Blades
    Goblin380
    "די לי בקרן אור אחת ויחידה, שתכוון אותי למטרה"

  9. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: שאלה על הגדרת גוברנור במסוק חשמלי

    ציטוט נכתב במקור על ידי bartovmoti צפיה בהודעה
    נכון אבל בסל"ד הרבה יותר נמוך.
    אם באיידל אתה עובד על מצערת 100 95 90 95 100
    אז בנורמל זה יהיה בערך ככה : 0 60 75 75 100 ויש לך איזור שטוח בגרף לנחיתה והמראה רכה.
    זאת אומרת שאני בנורמל מוריד סטיק
    הפיטש' יורד אבל סל"ד נשאר באותו מקום ..

    הבנתי, אני אנסה את זה.
    תודה !

נושאים דומים

  1. צריכת זרם במסוק חשמלי
    על ידי david si בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 08-02-2011, 10:07:29
  2. [שאלה] שאלה לגבי כיוון גוברנור אליין
    על ידי roi011 בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 18
    הודעה אחרונה: 23-10-2010, 21:46:36
  3. שאלה על גוברנור
    על ידי ניסן וצחי בפורום פורום מסוקי דלק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 20-12-2009, 11:06:33
  4. שאלה - איך עובד גוברנור מובנה בבקר מהירות??
    על ידי RoiA בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-06-2009, 17:05:09
  5. החלפה מסוק נייטרו במסוק חשמלי
    על ידי tomshalom בפורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 27-12-2008, 20:10:24

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •