מצאתי הסבר שיעניין עוד חדשים בתחום
http://wiki.openpilot.org/display/Do...ardware+Manual
השחור/הכהה הוא תמיד. הנגטיב, הסיגנל הוא הלבן/ צהוב
לאחר חיבור כל הבקרים ללוח הESC כל הבקרים מצפצפים
מה עשיתי לא נכון ?
יש מלא ציפצופים ...
איזה ציפצופים יש לך ?
אולי הערוץ הפוך ? ( מצב תכנות )
אולי מצב אפס הוא לא באמת אפס ? ( טווח מצערת / טרים )
תעלה הקלטה / סרטון
הם כותבים כך :
לכל בקר יש מערכת ייצוב מתח קרי כל מערכות הייצוב השונות משגעות את הכרטיס לכן
הם רוצים לחבר את החיווי מתח + - בין הכרטיס לבקרים רק לבקר אחד לכל יתר הבקרים
אין צורך לחבר את חוטי + - אלו לא מוטים שנותנים מתח לבקר אלא מחזירים רמת מתח דגימה לכרטיס .
כלומר אתה לא מחבר אותם לכרטיס אלא רק את הסיגנל את היתר תשאיר מבודדים
בצד לצורך תיכנות עתידי .
עכשיו בדוק בקר בקר נתק את כולם חבר רק את הבקר עם שלושת החוטים וראה מה קורה אם הוא בסדר תמשיך וחבר עוד בקר בדוק שגם הוא בסדר בדוק שחיברת באמת את הסיגנל ולא חוט אחר .
ככה תבודד את הבעיות ופתור אותן בטור .לא במקביל בהצלחה .
נערך לאחרונה על ידי naty; 23-10-2011 בשעה 12:18:45.
"don't forget to write the manual"
פתגם סיני עתיק....
נתי צודק.
רק לא לשכוח לעבוד בלי הפרופים כשאתה מזין את כל הבקרים.
Some things you can only really appreciate from above
אתה צינור: http://www.youtube.com/user/IRonen
הי אורן,
כפי שנכתב, קודם כל להגדיר טווח מצערת לכל אחד מהבקרים בנפרד. בדוק אם אתה מטיס עם פוטאבה/הייטק אז להפוך את ערוץ 3 במשדר (ערוץ המצערת).
שלב הבאף חבר את המנועים ללא פרופים ובצע את ההוראות כפי שמופיעות בסרטון הבא -
תודה רבה לכולם
היה חסר לי לבצע הגדרה בלוח (דרך המחשב)
כרגע אני צריך לבצע קליבריט לסטיקים של השלט אחפש כיצד לעשות זאת תודה
כלומר הגדרות שלט HITEC מול הלוח
מצאתי הגדרות של HITEC AURORA 9
אבדוק ואעדכן
יש המלצות לקידוח ?
איך אני מבצע קידוח ישר בזרועות אם אין לי מקדחה עם סטנד לקידוח ישיר
יש המלצות ?
זה קישור של פורום OPEN PAILOT לשדן בבעיה *WANRING: This assumes you have not changed the default channel
http://forums.openpilot.org/topic/65...configuration/
assignments in your Hitec Aurora 9 TX. You can double check what is assigned in your Aurora 9 under the config menu and selecting "Channel". It will list Ch1: AILE, Ch2: PITCH... etc.
Plug the cable with power in to channel 1 and plug the next ones in order from how they come out of the connector from the copter control plug, you'll have to look close.
In the OpenPilot CGS software...
Select "Configuration" from the bottom menu
Select "Input" from the left side menu
From the top down select the following for your channels in order
Roll
Pitch
Throttle
Yaw
FlightMode
Accessory0
On your Aurora 9 TX: You'll need to assign a switch to channel 5 and 6. I suggest using a 3 position switch for channel 5, Channel 6 I don't believe is used for anything on Multi-rotors yet.
Run the calibration and continue on your way
Have you figured out the arming problem jquad? I assume you have YAW Right select for your arming option? Keep in mind when you calibrate your inputs it resets the arming option to none.
When you move the sticks around on your radio do they move around correctly in the CGS software?
You calibrated your input settings?
Your endpoints for YAW should be the default 125% in your A9 config.
Thats all I can think of that would prevent you from arming.
חוברו הכבלים הציפצופים פסקו אבל המונעים לא עובדים
דרכת את הכלי תחילה ?
סטיק שמאלי בשלט למטה וימינה
לאחר חיבור סוללה המנועים נדרכים?
דריכת הכלי זה שלב מתקדם יותר אצלי לא זז כלום בשלב הקלברט לשלט
בכל מקרה בדקתי גם את האפשרות הזו
עזרה אני כבר מתחיל לעבור את שלה האתגור ועובר לסף היאוש
בגלל שכמעט ואין חבר'ה שמשתמשים בבורד הזה בארץ, ממליץ להעלות את השאלה בפורום של OPENPILOT. לדעתי יפתרו לך את הבעיה שם במהירות. עדכן אותנו.
עודד רצתי להעלות את השאלה בפרום שם אך משום מה לא הצלחתי
העלתי הרגע את השאלה ב RC rcgroups
אתה יודע למי יש את הבורד הזה בארץ?
נראה שאין לך תקשורת בין המשדר למקלט,תחבר סרוו לאחד הערוצים החופשיים במקלט ותבדוק...דווח
אל תתייאשעולם הרחפנים מלא הפתעות,הלוח שלי בדרך
![]()
The sky is my playground
מוטי
מצאתי את הבעיה יצאתי טמבל![]()
בזמן התקנת התוכנה כחלק מההתקנה שלה נוצרת תיקיה שמכילה את ה FW שמתאים ל PWA ואותו צריך "לצרוב" ללוח ולא את הקובץ שמופיע באתר שהוא מתאים רק לPPM
"don't forget to write the manual"
פתגם סיני עתיק....