המנוע החל לעשות רעש של שסתומים לא מתואמים. המנוע בחיים לא עבר כיוון שסתומים וממה שאני מבין צריך כלים מיוחדים וידע בנושא. מי יכול להסביר לי/לעזור לי בכיוון זה?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
המנוע החל לעשות רעש של שסתומים לא מתואמים. המנוע בחיים לא עבר כיוון שסתומים וממה שאני מבין צריך כלים מיוחדים וידע בנושא. מי יכול להסביר לי/לעזור לי בכיוון זה?
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
הי ניר,
אתה זקוק לדפי מדידה, הנקראים בשפה המקצועית Filler Gauge, על מנת למדוד את גובה פתיחת השסתומים
לרוב 1.0 ממ לשסתום פליטה ו0.4 ממ לשסתום יניקה, חפש לפי הוראות היצרן
יש לי את הציוד הנל, ואשמח לסייע
נערך לאחרונה על ידי asafsee; 17-01-2012 בשעה 10:30:18.
חבל שאתה מטעה בענין גודל המרווח בין הנדנד וקנה השסתום.
קבל קישור לאתר היצרן לענין כיוון מרווח השסתומים
http://saito-engines.info/maintenance.html
המנוע נקנה מורכב על טיסן במצב משומש.
בישראל נמכרו מנועי סאיטו משני מקורות .
1) המקור האמריקאי.
2) המקור היפני.
אני לא יודע אם יש הבדל ממשי בין שני המקורות אבל המידות המצויינות בהוראות שהגיעו עם המנועים הן מידות שונות.
באריזות האמריקאיות ההוראות כללו את המידות כפי שהן מצויינות באתר שגידעון צרף (זה אינו אתר יצרן אבל אתר אמין מוכר וותיק)
באריזות שהגיעו ישירות מיפן ההוראות מציינות במפורש כי צריך לכוון ללא מרווח כלל ואף מוסבר שכשגוף המנוע יתחמם ויתרחב השסתומים יקבלו את המידה הנכונה שלהם.