שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 54

נושא: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    מי שמכיר אותי יודע שאני לא אשם, פשוט התחילו פה שירשורי בנייה מבלזה וזה נראה כל כך מפתה
    והשירשור של איתי על ה QB היה מקצועי נקי ומרהיב עד שנשברתי ונדבקתי..
    אז אחרי ה QB ואחרי טוני הקטן ואחרי שזכיתי באחד מקופוני ינואר ואחרי שהגיעה חבילה של 3 ק"ג בלזה ודיקט
    אז הגיע הזמן למשהו חדש...

    מיג 29...

    לא מדובר בתוכניות מפורטות אלה בהוראת הרכבה לקיט נגרייה לטיסן של 4 ק"ג המותאם למנוע 0.91 (או משהו באיזור)
    האתגר זה לבנות מזה משהו שיטוס, יהיה קל יותר (קילו עד קילו וחצי) ועכשיו אנסה כן לשים דגש על עיצוב ופרטים של הטיסן בכל זאת מדובר בטיסן סייקל..

    אז שלב ראשון היה מדידות ובדיקות באיזה יחס להדפיס את התוכניות של החלקים.
    בתוכנית ישנם הרבה חלקים שהם פאזל גדול, הדפסתי יחס של 300% כך שאורך הגוף יצא בדיוק 92 סנטימטר שהם האורך של לוח בלזה.
    היו 3 דפי חלקים שכל ף הודפס על 15 דפי A4 , הפאזל הראשון היה הדבקה של 45 דפים חלקים..

    הורדתי גם שרטוט של מיג 29 מגוגל תמונות - אבל כרגע הדפסתי אותו על A4 , רואים אותו בתמונה השנייה של התוכניות.

    עכשיו מתחילים בגוף, לצורך הגוף חתכתי 2 לוחות בלזה 3 מ"מ (1/8 אינץ) ו לוח אחד של 2.5 מ"מ (3/32 אינץ),
    צלעות הגוף נחתכו מבלזה 3 מ"מ ודיקט תעופתי 3 מ"מ

    שלב ב' הינו הזנב, נחתכו מהתוכנית כל החלקים הודבקו חלקי הנייר, עכשיו אני הולך לבנות את הזנב מבלזה 5 מ"מ ( 3/16 אינץ)
    שמתי לב שאין לאמריקאים 4 מ"מ הם קופצים מ 3 מ"מ ל 5 מ"מ (טוב אולי זאת רק החנות שאני רכשתי ממנה)

    הערות (גם מתחכמות) יתקבלו בברכה ובחיוך...

    המשך יבוא.....

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_2819.jpg 
Views:	221 
Size:	207.9 קילובייט 
ID:	85051Click image for larger version. 

Name:	IMG_2820.jpg 
Views:	225 
Size:	216.4 קילובייט 
ID:	85052Click image for larger version. 

Name:	IMG_2821.jpg 
Views:	247 
Size:	234.0 קילובייט 
ID:	85053Click image for larger version. 

Name:	IMG_2825.jpg 
Views:	222 
Size:	200.5 קילובייט 
ID:	85054Click image for larger version. 

Name:	IMG_2826.jpg 
Views:	211 
Size:	238.3 קילובייט 
ID:	85055Click image for larger version. 

Name:	IMG_2828.jpg 
Views:	220 
Size:	215.0 קילובייט 
ID:	85056Click image for larger version. 

Name:	IMG_2829.jpg 
Views:	233 
Size:	233.1 קילובייט 
ID:	85057

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    בלזה 5/32 זה 4 מ"מ
    תמשיך כך ידידי, מחזיק לך אצבעות
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. המשתמשים הבאים אמרו תודה לwind556 על הודעתו:

    אננס (28-02-2013)

  4. #3
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    ציטוט נכתב במקור על ידי wind556 צפיה בהודעה
    בלזה 5/32 זה 4 מ"מ
    תמשיך כך ידידי, מחזיק לך אצבעות
    תודה עודד,

    אני ממשיך במלאכה, התמונות בחוברת שלהם לא תמיד ברורות אבל ההגיון עוזר פה הרבה.
    היתה עוד התקדמות אתמול (הגמדים הקטנים באו בלילה) ומצורפות התמונות כפי שזה נראה בבוקר שהתעוררתי..


    Click image for larger version. 

Name:	IMG_2840.jpg 
Views:	193 
Size:	197.3 קילובייט 
ID:	85081Click image for larger version. 

Name:	IMG_2841.jpg 
Views:	218 
Size:	213.1 קילובייט 
ID:	85082Click image for larger version. 

Name:	IMG_2842.jpg 
Views:	239 
Size:	223.6 קילובייט 
ID:	85083Click image for larger version. 

Name:	IMG_2843.jpg 
Views:	224 
Size:	215.9 קילובייט 
ID:	85084
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 28-02-2013 בשעה 09:07:06.

  5. #4
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    Click image for larger version. 

Name:	mig29s_1_3v1111.jpg 
Views:	156 
Size:	120.5 קילובייט 
ID:	85088Click image for larger version. 

Name:	mig29s_1_3v.jpg 
Views:	173 
Size:	180.8 קילובייט 
ID:	85089הוא יוצא לי די גדול... האורך כרגע 120 ס"מ ורוחב הזנב 66 ס"מ..

    בסה"כ לפי התוכנית של גוגל תמונות זה בסדר - כלומר אורך לעומת רוחב זנב.

    אבל האם בטיסנים שומרים על הפרופורציות של התוכנית המקורית? או שיש צורך להגדיל טיפה את הכנפיים?
    אם אני הולך לפי הפרופוציות של התמונה אז מוטת הכנפיים תהיה 96 ס"מ ויש 9 צלעות לכל כנף כלומר 5 ס"מ בין כל צלע, האם זה בסדר?
    בתוכנית המקורית מוטת הכנף היתה 140 ס"מ כלומר 7 ס"מ בין כל צלע..

    נראה לי להגדיל ל6 ולקבל מוטה של 120, הטיסן יהיה יותר יציב? מה דעתכם?
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 28-02-2013 בשעה 13:30:44.

  6. המשתמשים הבאים אמרו תודה לאננס על הודעתו:

    nadavgolan (28-02-2013)

  7. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    1,694
    תודה!
    28
    הודה 163 פעמים ב 125 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    ציטוט נכתב במקור על ידי אננס צפיה בהודעה

    .......אבל האם בטיסנים שומרים על הפרופורציות של התוכנית המקורית? או שיש צורך להגדיל טיפה את הכנפיים?
    אם אני הולך לפי הפרופוציות של התמונה אז מוטת הכנפיים תהיה 96 ס"מ ויש 9 צלעות לכל כנף כלומר 5 ס"מ בין כל צלע, האם זה בסדר?
    בתוכנית המקורית מוטת הכנף היתה 140 ס"מ כלומר 7 ס"מ בין כל צלע......

    ?
    בעיקרון למטוסים יש מיצבים\הגהים שהם לא מספיקים לצורך היציבות של טיסנים. בטיסני scale (לדוגמה, בכל הטיסנים של מטוסי מלחמת העולם השניה) נהוג להגדיל את המיצבים, בעיקר מיצב הגובה, לעומת המטוס האמיתי.
    אני לא יודע להגיד לך בקשר לטיסן שלך, כי גם כך ההגהים ניראים גדולים למדי.
    בכל אופן בהצלחה לך, זה טיסן בהחלט לא פשוט לבניה.

  8. המשתמשים הבאים אמרו תודה לumbo על הודעתו:

    אננס (01-03-2013)

  9. #6
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    ציטוט נכתב במקור על ידי umbo צפיה בהודעה
    בעיקרון למטוסים יש מיצבים\הגהים שהם לא מספיקים לצורך היציבות של טיסנים. בטיסני scale (לדוגמה, בכל הטיסנים של מטוסי מלחמת העולם השניה) נהוג להגדיל את המיצבים, בעיקר מיצב הגובה, לעומת המטוס האמיתי.
    אני לא יודע להגיד לך בקשר לטיסן שלך, כי גם כך ההגהים ניראים גדולים למדי.
    בכל אופן בהצלחה לך, זה טיסן בהחלט לא פשוט לבניה.
    תודה,
    באמת שמתי לב שהפרופורציות לא תמיד נשמרות, אנסה לבנות כנף בשטח של 40 דצימטר מעוקב כך שמשקל טיסה של 1.2 עד 1.6 יתאים לי.
    אכן הטיסן לא פשוט לבנייה ויש בו הרבה פרטים והרבה חלקים שנוצרו עקב שיקולי שיווק ולא בהכרח תורמים לחוזק הטיסן אבל מוסיפים משקל,
    אנסה לתמרן בין יצירת טיסן יפה לבין שמירה על משקל הגיוני.

  10. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    מה שהכי חשוב, זו סימטריה ודיוק, ופחות הנאמנות לצורה החיצונית, למעט פרמטרים אוירודינמיים
    ככל שתגדיל יהיה לך טיסן יותר סלחן ופחות עצבני, יותר קל להטיס

    קבל טיפ חשוב:
    כשמדביקים בלזה מצד הגדע (הגדע זה הצד שבו הסיבים ניצבים למישור החיתוך)מומלץ לבצע את התהליך כך:
    לטפטף על הגדע מעט אצטון או טינר ניטרו (21) ולהרטיב כך את הבלזה
    לאחר מכן לצפות את הגדע בדבק אצטון, כאשר הבלזה עדיין רטובה מאצטון, ולתת לזה להתייבש
    רק לאחר התהליך הזה לבצע הדבקה רגילה.
    למה זה טוב?
    הבלזה היא מאד קפילרית מכיוון הגדע ו"שואבת" לתוכה את רוב הדבק, וכך אתה נשאר עם הדבקה חלשה
    אבל כשאתה מבצע את התהליך, אתה בעצם מרווה את הבלזה, וכשמגיע התור של ההדבקה, הבלזה רוויה ולא שואבת לתוכה את הדבק באותה מידה, והדבק ששמת להדבקה מתחבר אל הדבק שהספגת קודם בבלזה
    כמובן שהתהליך הזה תקף אך ורק בדבק אצטון (ניטרו), שזה הדבק היחיד שאני משתמש בו לבלזה כבר עשרות שנים
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  11. המשתמשים 2 הודו ל wind556 על הודעתו:

    אננס (28-02-2013),mochiler (28-02-2013)

  12. #8
    תאריך הצטרפות
    Jun 2012
    הודעות
    15
    תודה!
    4
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    אחח...תאווה לעניים, כל הכבוד לך!

  13. המשתמשים הבאים אמרו תודה לmochiler על הודעתו:

    אננס (28-02-2013)

  14. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    הודעות
    111
    תודה!
    2
    הודה 9 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    חשבת לעשות אותו על בסיס מניפה? לדעתי אי אפשר לפספס בנייה כזאת על מנוע מנוע פושר או הנעה קידמית.. בנתיים נראה יפייפה, בהצלחה!

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לapache על הודעתו:

    אננס (28-02-2013)

  16. #10
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    ציטוט נכתב במקור על ידי apache צפיה בהודעה
    חשבת לעשות אותו על בסיס מניפה? לדעתי אי אפשר לפספס בנייה כזאת על מנוע מנוע פושר או הנעה קידמית.. בנתיים נראה יפייפה, בהצלחה!
    תודה על הרעיון..

    התוכנית לא מתאימה למניפה וכרגע אני בקטע של הנעה קידמית...
    אני נהנה מאוד מהבנייה ואם יצא טוב (וגם אם לא) אז יהיה עוד אחד ועוד אחד ובאיזה נקודה (אולי) נעבור למניפות....

  17. #11
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    מרכז הארץ
    הודעות
    229
    תודה!
    23
    הודה 13 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    אני נהנה מהעשייה שלך , יש לך מרץ ותשוקה אדירה לתחביב , כל הכבוד .
    רן , זהו שמי .

  18. #12
    תאריך הצטרפות
    Aug 2010
    הודעות
    290
    תודה!
    28
    הודה 52 פעמים ב 31 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    שאפו ענק,
    טיסן כזה?רק מניפה..

  19. המשתמשים הבאים אמרו תודה לציקליד על הודעתו:

    אננס (28-02-2013)

  20. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    באמת שאפו אודי!
    אנחנו רק מדברים ואתה עושה!

  21. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguyst על הודעתו:

    אננס (28-02-2013)

  22. #14
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_192840.jpg 
Views:	222 
Size:	394.6 קילובייט 
ID:	85198Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_192851.jpg 
Views:	192 
Size:	435.4 קילובייט 
ID:	85199Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_192917.jpg 
Views:	177 
Size:	326.4 קילובייט 
ID:	85200Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_192937.jpg 
Views:	193 
Size:	324.4 קילובייט 
ID:	85201Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_192957.jpg 
Views:	181 
Size:	388.6 קילובייט 
ID:	85202Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_193006.jpg 
Views:	169 
Size:	324.6 קילובייט 
ID:	85203Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_193014.jpg 
Views:	188 
Size:	345.5 קילובייט 
ID:	85204Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_193023.jpg 
Views:	187 
Size:	338.8 קילובייט 
ID:	85205Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_193144.jpg 
Views:	177 
Size:	449.6 קילובייט 
ID:	85206Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_193201.jpg 
Views:	178 
Size:	460.3 קילובייט 
ID:	85207Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_193218.jpg 
Views:	176 
Size:	463.5 קילובייט 
ID:	85208

    התקדמתי בבניית הגוף, רצ"ב תמונות
    על מנת להמשיך עם הגוף אני צריך להחליט איפה למקם את הסרוואים והסוללה - תלוי במיקום מרכז הכובד...
    משקל הגוף כעת (לא כולל האטבים) בערך 360 גרם.

    הסטאפ המיועד :
    מנוע 450W 1300KV משקל 100 גרם
    בקר 50 או 60 אמפר - 50 גרם
    מקלט - 20 גרם
    סוללה 3 תאים 2200 - 190 גרם
    6 סרוואים 13 גרם גיר מתכת - 90 גרם

    סה"כ סטאפ 450 גרם

    נראה שאני עומד ביעד של 1.2 עד 1.6 קילו...

    אבל בשביל לבחון את המצב אני צריך כנפיים...

    וזה בדיוק השלב הבא... היום (עוד כמה שעות) אני מתחיל לחתוך את הפרופילים, אני מתלבט באיזה עובי לעשות אותם..
    מצד אחד חלק מהפרופילים ממש ענקיים (4 סנטימטר על 30 סמנטימטר) ומצד שני אני רוצה לחסוך במשקל... השאלה האם בפרופילים צריך לחסוך....

    ההתלבטות היא בין 1.6 מ"מ לבין 2.4 מ"מ או אולי אפילו 3.2 מ"מ לגדולים ולהקטין ככל שמתרחקים מהמרכז...
    אשמח לעצת המומחים לפני שאני ממשיך...

    שאלת מרכז הכובד... לא מופיע בתוכניות איפה מרכז הכובד..
    האם ניתן להניח שהוא דומה למיקום מרכז הכובד של המיג 29 בתוכניות של הקאפה? כלומר 4 סנטימטר משפת ההתקפה?
    נערך לאחרונה על ידי אננס; 02-03-2013 בשעה 19:08:16.

  23. #15
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    לפי התמונות האלה אני רואה גם שהראדרים לא יושבים טוב והאף של הטיסן עקום כאשר הקורה הימינית ישרה והקורה השמאלית מעוגלת.לפי געתי המחיצות לא שוות ולכן נוצר בטן במרכז החיםוי הקידמי.
    קל לתקן את כל זה שווה להשקיע עוד קצת זמן.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  24. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    אננס (02-03-2013)

  25. #16
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    קודם כל עבודה יפה,אבל יש לי תחושה שההגה גובה יצא עקום.כדאי ליבדוק לפי העין או בעזרת מטר.הבלזה האמצעית שיושבת בתוך ההגה גובה לא ממורכזת ונראה בתמונה שהיא עקומה.עם עקום כדאי לשחרר ולהדביק מחדש אחרת זה יוצר ים בעיות באוויר.תמונות מס 7 ו 8 מימין.
    הבלזה במרכז באמת יושבת עקום, ובכלל הקורות שהוספתי להגה גובה לא הוספו בצורה סימטרית, אבל הגה הגובה עצמו (המעטפת) סימטרי ויושב בדיוק במרכז, נבדקו האלכסונים לכל מיני מקומות לפני ואחרי ההדבקה.


    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    לפי התמונות האלה אני רואה גם שהראדרים לא יושבים טוב והאף של הטיסן עקום כאשר הקורה הימינית ישרה והקורה השמאלית מעוגלת.לפי געתי המחיצות לא שוות ולכן נוצר בטן במרכז החיםוי הקידמי.
    קל לתקן את כל זה שווה להשקיע עוד קצת זמן.
    כן האף יצא עקום מכיוון שניסית לייצר את זוית המנוע ימינה ולכן זה יצא ככה, אני אבדוק מה לפרק כדי ליישר קצת את האף.
    לדעתי הראדרים בסדר אבל שהכל יתייבש אני אבדוק אותום שוב...
    אני מחבר להם לוחות בלזה של 92 ס"מ ומסתכל ששני הלוחות מקבילים בינהם ומקביליים לגוף, כמעט עד האף.

  26. #17
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    קודם כל עבודה יפה,אבל יש לי תחושה שההגה גובה יצא עקום.כדאי ליבדוק לפי העין או בעזרת מטר.הבלזה האמצעית שיושבת בתוך ההגה גובה לא ממורכזת ונראה בתמונה שהיא עקומה.עם עקום כדאי לשחרר ולהדביק מחדש אחרת זה יוצר ים בעיות באוויר.תמונות מס 7 ו 8 מימין.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  27. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    אננס (02-03-2013)

  28. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2011
    מיקום
    פ"ת
    הודעות
    1,585
    תודה!
    69
    הודה 102 פעמים ב 87 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    אחי נראה מדהים
    רחפן F450 כולל ציוד FPV מלא למכירה!


    שלט - flysky fs-gt3b

    מכוניות:
    Kyosho Inferno ST NITRO
    kyosho Inferno st-rr electric

    mugen mbx5 NITRO

  29. המשתמשים הבאים אמרו תודה לnadavz על הודעתו:

    אננס (02-03-2013)

  30. #19
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    מדליק אבל משהו עקום בזנב.. ובאוויר זה יסתחרר כמו ביסלי

  31. #20
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    ציטוט נכתב במקור על ידי edgarfov צפיה בהודעה
    מדליק אבל משהו עקום בזנב.. ובאוויר זה יסתחרר כמו ביסלי
    אתה רציני...
    הניסיון שלי אומר שכדי שטיסן יסתחרר כמו ביסלי צריך הטייה הגונה במאזנות... לא?

  32. #21
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    בקשר לאף אתה לא חייב לפרק,פשוט תחתוך באמצע את המחיצה הבעייתית ואז ירד לך קרוב למילימטר ותחזק עם קורת בלזה בחיבור וזהו.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  33. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    אננס (02-03-2013)

  34. #22
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    ציטוט נכתב במקור על ידי haimgil צפיה בהודעה
    בקשר לאף אתה לא חייב לפרק,פשוט תחתוך באמצע את המחיצה הבעייתית ואז ירד לך קרוב למילימטר ותחזק עם קורת בלזה בחיבור וזהו.
    שתי המחיצות הראשונות זה דיקט תעופתי 3 מ"מ, הראשונה למנוע והשניה לגלגל האף,
    נראה לי שאני אפרק את 2 המחיצות ואבנה את התאים באף קצת אחרת, במצב הזה אין לי מקום לשחק עם מיקום הסוללה,
    את המחיצה הבעייתית (זאת של גלגל האף) אני אחצה לשניים (מימין לשמאל) על מנת שאקבל תא גדול לסוללה שוכבת שיכולה לנוע לכל הארוך.
    מהפיירוול עד המחיצה אוסיף דיקט תעופתי 1.5 שוכב, אבל זה אחרי חיבור גלגל האף...

    תודה על האבחנה, ללא ההערה שלך לא הייתי עושה שם כלום...

  35. #23
    תאריך הצטרפות
    Aug 2011
    הודעות
    2,093
    תודה!
    665
    הודה 442 פעמים ב 327 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_214259.jpg 
Views:	184 
Size:	315.6 קילובייט 
ID:	85217Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_214333.jpg 
Views:	180 
Size:	448.5 קילובייט 
ID:	85218Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_214355.jpg 
Views:	187 
Size:	469.0 קילובייט 
ID:	85219Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_215002.jpg 
Views:	170 
Size:	476.2 קילובייט 
ID:	85220Click image for larger version. 

Name:	IMG_20130302_215013.jpg 
Views:	184 
Size:	471.4 קילובייט 
ID:	85221

    חיים תודה, אבל עכשיו זה רישמי, הזנב ישר..
    חיברתי 2 לוחות בלזה למייצבי הכיוון, שניהם מקביליים ובמקביל לגוף
    בנוסף הצמדתי את הלוחות למייצבי הגובה ושניהם בקו ישר עם גוף הטיסן.
    נבדקו שוב אלכסוניים מנקודות שונות בטיסן לנקודות שונות במייצב בגובה וכל המדידות תקינות.

    האף עקום... אולי נקרא לו "מיג 29 אף עקום", את זה נסדר בהמשך אחרי שנדע קצת נתונים על מרכז הכובד ומיקום הסוללה...

    אבל חברים אני צריך עצה בנוגע לפרופילים של הכנף...
    כרגע הכיוון שלי זה פרופילים עבים (2.4 מ"מ או 3.2 מ"מ) בתחילה ולרדת בעובי ככל שהפרופיל נהיה קטן יותר.. הגיוני?

  36. #24
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    אחי אני עדיין חושב שיש לך בעיה קשה עם ההגה גובה. שים לב שהקורות בהגה גובה במרכזם איפה שהחיבור בניהם הוא לא במרכז הגוף וזה חוץ מהפלטת בלזה שתומכת את הקורות.אחי תיבדוק שוב ותוודא שההדבקות שלך באמת מתחברות הייטב והם ממורכזות לגוף.אם אתה שלם עם זה בהצלחה .אתה תראה את הבעיה ברגע שתרכיב את ההגאים בהגה גובה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  37. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    אננס (02-03-2013)

  38. #25
    תאריך הצטרפות
    Feb 2010
    הודעות
    2,763
    תודה!
    70
    הודה 131 פעמים ב 108 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: הטיסן השלישי שלי בבנייה עצמית - מיג 29

    הפייר וול שלך לא מספיק חזק לטעמי.שים עוד קורת חיזוק בחלק התחתון גם.ראיתי שיש בצדדים .אני מקווה שהסיבים הם בכיוון הנכון ולא לאורך אחרת יש לזה נטייה להפתח.לגבי תיקון העיוות של האף ,אתה יכול לשחרר את המחיצה האמצעית מהבלזה התחתונה עם סכין יפני ולהזיז את המחיצה טיפה ימינה ואז זה יתיישר ותוכל להדביק אותה חזרה לבלזה התחתונה.וזה כמובן בלי לפרק אותה מהצדדים,הכוונה בלי לשחרר את ההדבקות בקורות הצד.רק מלמטה.
    חיים גיל תעשה תרגיל

  39. המשתמשים הבאים אמרו תודה לhaimgil על הודעתו:

    אננס (02-03-2013)

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [מדליק] אופנוע חשמלי בבנייה עצמית והכל כחול לבן!
    על ידי גיא חנוך בפורום לא להבים ולא כנפיים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 29-11-2012, 18:34:14
  2. [מדליק] ה mb 339 השלישי והמשופר
    על ידי gal בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 32
    הודעה אחרונה: 05-12-2011, 08:52:25
  3. [מדליק] הרגע בערוץ אגו - "סקאי פאפ" מטוס בבנייה עצמית עם כנף עילית שנתפסת בעזרת גומי
    על ידי Flying_student בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 19-04-2011, 13:56:36
  4. [עזרה!] עזרה בבנייה
    על ידי Geostant בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 04-11-2010, 18:20:32
  5. התחדשתי באקסטרה 300 חדש בבנייה עצמית
    על ידי alexk בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 08-06-2010, 12:15:32

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •