והתשובה ?
והתשובה ?
לאיזה טיסן?
אופס... צודק. DLG.
לקראת הבניה של הצ'ילי אני מתלבט.
המתכננים ממליצים על pull/spring והקיט מגיע עם כל האינסטרומנטים לכך.
אני כרגע סיימתי לבנות את הגוף של הצילי שלי.
בהגה כיוון עשיתי לפי הספר שזה קפיץ של 5.5 סמ אבל הוא היה נראה לי טיפה חלש אז להגה גובה טיפה קיצרתי אותו.
בכל מקרה יצא מצויין
רגע, אתה בונה צ'ילי ? ואין תמונות ?
לכמה קיצרת ?
קיצרתי למשהו כמו 4.5 סמ.
עוד מעט יהיה לי זמן אני יעלה תמונות
אני משתמש כבר שנים בחוט וקפיץ.
יוצא מעט קל יותר מפושרוד, מדויק יותר לטעמי ועד היום לא חוויתי בעיות (אמינות)
בטיסנים האחרונים התחלתי לקפל אני מקפל את הקפיץ על עצמו וכך הוא לא מפתל את ההגה כמו קפיץ בצורת ח, אני אפרסם דוגמא תוך יום יומיים כשאעשה את זה בטיסנים של ניר ואביב.
גם לפושרוד יש יתרונות (איתן לדוגמא מעדיף פושרוד) אבל אני כאמור בונה עם חוט כבר שנים מרוצה מאד ואין לי כוונה לשנות
רועי
רועי,
אתה מתכוון שבמקום צורה כזו לציר :
|
|___________
|
|
אתה עושה צורה כזו ?
|
=========
|
(מקווה שה"איור" ברור ...)
נראה הגיוני מבחינת מניעת הפיתול אבל אין סכנה של יציאה של הציר מההגה (מהחריץ בהגה) ?
מה האורך של הציר ?
טיראן
מצורפות תמונות
כפי שהותקן בהגה הכיוון של ה-SALPETER
תמונות מהרכבת קפיץ בהגה של STREAM
טוב, אני הולך על pull/spring.
איך מאבטחים את הלולאה של הכבל (מתכת) ?
,אני מלפף עם חוט תפירה מספר ליפופים ושם טיפת דבק מהיר. מעולם לא נפצח לי תחת עומסי טיסה.
חשוב מאד לשטח את הלולאות כדי שלא ייצרו קפיציות בקצה הכבל. אני מועך באמצעות שפיץ פלייר את הלולאה.
אני מלפף עם חוט נחושת בדומה לאיך שרועי מלפף עם חוט תפירה, רק שבמקום להשתמש בדבק מהיר, אני שם קצת משחת הלחמה ומלחים את כל הליפוף.
לדעתי זה יוצר חיבור יותר חזק (באותה שיטה משתמשים בכבלים של VIT בטיסני ד-2) ויותר אסטטי
Sent from my GT-I9500 using Tapatalk 2
החוטים שאני משתמש בהם מצופים בשכבה דקה של פלסטיק לכן הלחמה היא לא ממש אופציה. החט עם דבק מהיר דווקא יותר מצועצע לדעתי![]()