שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 10 מתוך 10

נושא: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    815
    תודה!
    66
    הודה 71 פעמים ב 64 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    איך מודדים גודל ופיץ׳?
    תודה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    עם זכוכית מגדלת....

    (כתוב בקטן)
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    אני אנסה לחדד את השאלה שלו -
    הכוונה היא לפרופ שהגיע מורכב על טיסן קנוי, לא היה רשום עליו כלום משום צד.
    אם נשבר הפרופ, אפשר להשוות אותו לפרופ אחר ולזהות את הקוטר, אבל איך מודדים פסיעה?

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    May 2009
    הודעות
    815
    תודה!
    66
    הודה 71 פעמים ב 64 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    אני אנסה לחדד את השאלה שלו -
    הכוונה היא לפרופ שהגיע מורכב על טיסן קנוי, לא היה רשום עליו כלום משום צד.
    אם נשבר הפרופ, אפשר להשוות אותו לפרופ אחר ולזהות את הקוטר, אבל איך מודדים פסיעה?
    תודה אייל, זאת השאלה שלי (ואני בטוח שגם אייל ישמח לדעת את התשובה...)

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    גיא,


    כל מד-פסיעה שנועד ללהבי הרוטור של מסוק, יכול למדוד גם פסיעה של מדחף.

    הרי לך דוגמא למד פסיעה של מדחף, דווקא.



    פיץ' בעברית זו פסיעה.
    הפסיעה היא המרחק אותו יתקדם המדחף בסיבוב שלם סביב צירו.

    לפי זווית-הלהב ביחס למישור המדחף, במרחק ידוע מהציר, ניתן לחשב כמה יתקדם המדחף כשאותה נקודה סבה סיבוב שלם.

    אם ללהב זווית של 26° '34 ''12, במרחק 4 אינטש מהציר, הרי שהוא ייתקדם בסיבוב שלם מרחק של 12.56 אינטש וזו פסיעתו של המדחף.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 06-06-2011 בשעה 13:48:50. סיבה: המרת אינצ' באינטש.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    גבעת שמואל
    הודעות
    328
    תודה!
    1
    הודה 8 פעמים ב 5 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    גיא,


    כל מד-פסיעה שנועד ללהבי הרוטור של מסוק, יכול למדוד גם פסיעה של מדחף.

    הרי לך דוגמא למד פסיעה של מדחף, דווקא.



    פיץ' בעברית זו פסיעה.
    הפסיעה היא המרחק אותו ייתקדם המדחף בסיבוב שלם סביב צירו.

    לפי זווית-הלהב ביחס למישור המדחף, במרחק ידוע מהציר, ניתן לחשב כמה יתקדם המדחף כשאותה נקודה סבה סיבוב שלם.

    אם ללהב זווית של 26° '34 ''12, במרחק 4 אינצ' מהציר, הרי שהוא ייתקדם בסיבוב שלם מרחק של "12.56 וזו פסיעתו של המדחף.
    תשובה במקום
    הצילום עוד יותר

    יפה

    גבי

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    14,416
    תודה!
    56
    הודה 761 פעמים ב 594 הודעות
    הוזכר
    2 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    ל נראה לי שהמטיס הממוצע יכול בכלל להתעסק עם מדידת פסיעה.
    את הקוטר לעומת זאת קל מאד למדוד
    וממילא אף אחד לא אומר שהפרופ המוצע במקור הוא האידאלי, ולכן יותר חשוב למדוד אמפר בזמן עבודת המנוע ומזה להסיק איזה שינוי, אם בכלל, נחוץ, ומה המטרה הסופית
    רק בשביל ההבהרה, ככל שהפסיעה עולה, עולה המהירות התיאורטית, וככל שהקוטר עולה, עולה המומנט התיאורטי
    למה תיאורטי? כי במציאות לכל מנוע יש את המיגבלות כוח שלו וכו', שמשפיעים על התוצאה הסופית.
    ושוב, לא נראה לי שמישהו מכאן ירכוש מד זוית לפרופ או יחשב את הפסיעה
    בניית טיסנים והדרכת בנייה והטסה הטסה למתחילים בכל גיל.
    יעוץ טלפוני חינם
    ריכוז מידע. כאן תמצא תשובות להמון שאלות:
    http://www.efly.co.il/forums/showthr...%E9-%F2%E5%E3%
    עודד- 0525-454380 (לא לשלוח SMS, עונה רק לשיחות )
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100007080663110

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Mar 2010
    מיקום
    זכרון יעקב
    הודעות
    155
    תודה!
    8
    הודה 7 פעמים ב 4 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    תקח 2 קופסאות ג'לי תות,תכין אותם בתוך דלי,סובב את הפרופ באיטיות ועם הפעלת כוח קטן ורציף, סביבי צירו סיבוב שלם.תמדוד עם סרגל כמה הפרופלור התקדם.
    והופה קיבלת את הפסיעה.
    DX7
    איזיסטאר
    FunJet
    Phoenix 2000

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים גודל ופיץ׳ בפרופים?

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    גיא,


    כל מד-פסיעה שנועד ללהבי הרוטור של מסוק, יכול למדוד גם פסיעה של מדחף.

    הרי לך דוגמא למד פסיעה של מדחף, דווקא.




    אם ללהב זווית של 26° '34 ''12, במרחק 4 אינצ' מהציר, הרי שהוא ייתקדם בסיבוב שלם מרחק של "12.56 וזו פסיעתו של המדחף.
    אינני מוצא בהסברך את הקשר בין מרחק המדידה לקוטר הפרופלור. הרי ככל שקוטר הפרופלור גדל, מרחק המדידה מהציר, אמור לגדול.
    אני מניח שהדוגמה שנתת, "4 מהציר, מתיחסת לקוטר פרופלור מסויים בלבד.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: איך מודדים קוטר ופסיעה במדחפים?

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    אינני מוצא בהסברך את הקשר בין מרחק המדידה לקוטר הפרופלור. הרי ככל שקוטר הפרופלור גדל, מרחק המדידה מהציר, אמור לגדול.
    אני מניח שהדוגמה שנתת, "4 מהציר, מתיחסת לקוטר פרופלור מסויים בלבד.
    גדעון,


    לפחות מבחינה תאורטית, הפסיעה של מדחף היא אחידה לכל אורך הלהבים. האמריקאים קוראים לזה True helical pitch, כמושג.
    זו הסיבה שהלהבים מפותלים סביב ציר הקוטר - הזווית קהה מאוד קרוב לשורשי הלהבים; והולכת ונעשית חדה יותר ככל שמתרחקים מהם.

    אם תבחר שתי נקודות לאורך הלהב; האחת קרובה לציר המדחף והשנייה קרובה לקצהו, כל אחת מהן עושה מרחק משיקי שונה בעת שהמדחף סובב; אבל שתיהן צריכות להתקדם מרחק צירי זהה (לאורך ציר הסיבוב של המדחף).

    כדי שזה יקרה, צריכה זווית ההטייה (לא כתבתי 'זווית-התקפה') של הלהב צריכה להיות הרבה יותר גדולה קרוב לציר-סיבובו, מאשר היא לקראת קצה הלהב.

    לכן, כשמדובר במדחפים בעלי פסיעה זהה; אין זה משנה אם מדובר במדחף בקוטר 8 אינטש (8x8), או 34 אינטש (34x8). אם תבדוק בשניהם מהי זווית הלהב במרחק 4 אינטש מהציר, היא תהיה זהה מעצם היותה מוגדרת ע"י הפסיעה.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 06-06-2011 בשעה 13:46:55. סיבה: הוספת רווח.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

נושאים דומים

  1. כנראה טעות בפרופים...!
    על ידי omri1232 בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 04-03-2011, 16:27:59
  2. [שאלה] האם מישהו התנסה בפרופים מ RC timer ?
    על ידי shaharg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 17-02-2010, 23:02:59
  3. איך מודדים מהירות ראש
    על ידי New בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 18-07-2009, 16:27:52
  4. [שאלה] איך מודדים זרם באמצעות רב מודד רגיל?
    על ידי gillb בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 08-05-2009, 18:08:48
  5. [שאלה] חידה: איך מודדים סל"ד גבוה מ3200?
    על ידי nadavbarak בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 03-04-2009, 11:58:57

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •