שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 41

נושא: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Talking FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    כבר הרבה זמן ששמתי עין על הציפור הזאת, Guyst פרסם כבר שרשום בנייה שלם לפני שנה אבל זה לא מה שיעצור בעדי גם לעשות את זה

    מדובר בגירסה 6 של הטיסן, האחרונה ביותר כרגע.
    הטיסן נקנה מהאתר PW-RC.COM - לינק לטיסן

    נתונים:
    מוטות כנף: 1450 ס"מ
    מנוע 4250 500KV
    בקר 50A (הוחלף ל 80)
    7 סרוואים ( כנפיים/מדפים/היגוי גלגל אחורי9G ) , הגה כיוון הוחלף מ9G ל MG14 , הגה גובה 16G
    Servoless Retracts בכנפיים וגם בזנב
    סוללות 4S (משתמש ב Zippy 4S 4000)

    השירות באתר של פיליפ אדיב ומהיר מאוד, 280$ לא כולל מיסים והוא אצלכם בדלת תוך שבועיים-שלושה.
    הגיעה ארוז היטב בתוך קלקר שמעוצב לצורת החלקים ולא קרטון שהכל זרוק בתוכו.







    מראש הצטיידתי בחלקים ספייר (פרופ, מתאם למנוע , ספינר וקאול)



    הפרופ ליד השלט כדי לקבל מושג של הגודל


    המפלצת שמניעה את הכל



    הבקר שהוחלף , מבדיקות ב 100% מצערת הגעתי ל51A



    מכל כנף יוצאים לא פחות מ 4 חוטים (מאזנות, מדפים , מתקפלים , תאורה )



    הגלגל כאשר הוא פתוח , הפתיחה היא במהירות סקיילית ולא צריך להגדיר מהירות בשלט



    גלגל אחורי כאשר מקופל


    מצב פתוח:


    בלאגן של חוטים:





    אחרי לא יותר מידי זמן הרכבה , וכמעט אפס הדבקה



    הכנפיים, ההגה כיוון וההגה גובה מתפרקים בקלות לצורך הובלה ומאובטחים ע"י 6 ברגים סה"כ.



    טסט
    בוצע בשבת האחרונה בשטחת טייסת 51.



    זה התחיל אופטימי - בנצי ( Boogle ) מסביר לי למה אני הולך לרסק את הטיסן אבל בכל זאת נותן לי כמה טיפים להמראה.



    גם גיא נותן כמה עצות לפני שרצים



    ויאללה טסים :


    ... לתוך השיח (ביי ביי לסט ראשון של הפרופים)
    אוקיי בנצי צדק , וכיוון שיש לו מספיק נסיון אמרנו למה שהוא לא ירס... יטיס במקומי את הטסט, כמובן לא לפני שהוא בודק ומתקן מספר ליקויים בכיוונים





    ושוב המראה, מוצלחת בהרבה וארוכה מידי בשביל הלב החלש שלי (והכנף של הFUN CUB של כרמי שחטפה..)




    לא זה לא הסמלון של Guyst , זה המוסטנג שלי!




    והסתיים בנחיתה מדהימה של בנצי.



    אחרי טיסת קיזוז בנצי העלה אותו שוב ואני הרגשתי את הטיסן למשך כמה דקות , היה מדהים , ציפור ענקית עם הרבה נוכחות בשמיים ומגיבה היטב. אילוץ טכני הוריד אותנו מוקדם מהצפוי (בנחיתה מושלמת גם כן של בנצי).

    בכל אופן ייתכן שלפחות במנחת הזה אני לא יגיע עם המוסטנג בקרוב עד שאני ילמד להמריא כמו שצריך כיוון שהכביש לא רחב מאוד ובצדדים יש שיחים ולכן לא סלחן לטעויות.

    תודה לגיא על ההשראה לטיסן ולאייל וגיא על הצילומים המדהימים , תודה ענקית לבנצי על העזרה בטסט והטיפים.
    נערך לאחרונה על ידי T_A; 23-05-2011 בשעה 16:08:47.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    תהנה. אחד הטיסנים שאני הכי אוהב.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Or Yehuda, Israel
    הודעות
    3,024
    תודה!
    21
    הודה 5 פעמים ב 3 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    תתחדש! כמה הוא שוקל?
    שי
    Futaba 10CHP
    Outrage Velocity 50, YS 56-SR
    אני לא סובל מאי שפיות, אני נהנה ממנה.

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Mar 2011
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,016
    תודה!
    76
    הודה 133 פעמים ב 102 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    וואי... יפה! תתחדש! (גם אני שמתי עליו עין לפני שבוע בערך ....)
    יוסי
    SAB Goblin 700
    Futaba 14SG

    צוות מישור אדומים

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    הודעות
    1,177
    תודה!
    18
    הודה 74 פעמים ב 58 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    שוקל בערך 2.3 קילו עם הסוללה , 1.9 בלי.
    תומר

    TBS Discovery Naza
    Multiplex Fun Cub
    VMar RV-4
    Axial SCX10 Jeep Rubicon
    Baja 5B SS
    Hitec Aurora 9 + Dragonlink UHF

    Once upon a time:
    TREX-50O ESP , TREX-600PRO EFL, Ritewing Zephyr 2 FPV , AXN, Eflite T-34 Mentor , FMS P-51D Mustang, T-33 Mini EDF

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    יפיוף אמיתי, תתחדש.
    מה היה האילוץ הטכני?

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Hagay צפיה בהודעה
    יפיוף אמיתי, תתחדש.
    מה היה האילוץ הטכני?
    הפסקת קפה...

    סתם... הספינר השתחרר.

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    מיקום
    לב השרון
    הודעות
    2,469
    תודה!
    864
    הודה 541 פעמים ב 361 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    5 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    תודה

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    פרשתי מהתחביב...
    הודעות
    8,071
    תודה!
    31
    הודה 180 פעמים ב 100 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    תומר תתחדש, מהטיסה והנחיתה של בנצי אפשר לראות שמדובר בקלקר איכותי אמיתי, הגלגלים מעולים, הוא מאסיבי ומרשים גם מבחינת הסכימה וגם מבחינת המעוף, וטוב שקנית עוד פרופ!

    איזה קטע מטורף זה...
    זה מ21 במאי 2011

    וזה מ11 בספטמבר 2010
    נערך לאחרונה על ידי אייל שפירא; 23-05-2011 בשעה 17:08:13.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Jan 2010
    הודעות
    1,868
    תודה!
    168
    הודה 167 פעמים ב 126 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    אייל הוצאת לי את התמונות מהראש (חסכת לי חיפוש), אכן באותו מיקום יחסית להר...

    נראה נהדר, תתחדש תומר!
    ושיהיה לכולנו רק טוב

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    hasaron
    הודעות
    1,416
    תודה!
    12
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    בהחלט טיסן בעל נוכחות מרשימה מאד, תהנה וכשתוכל פנק אותנו בסרטון של החבוב!

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    שמחתי לעזור , ואשמח לעזור עוד (נהניתי להטיס אותו ).
    תתחדש תומר, ואני מאמין שעוד קצת אימונים ותוכל להטיס אותו חופשי בטייסת. התנאים בהחלט מספיקים.

    אגב, שים לב שלא השתמשנו במדפים עדיין
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  13. #13
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    שאלה שמאוד מעניינת אותי - לפחות ממס' בעלי מוסטנגים ( מבלזה ויותר כבדים אצלי במנחת ) המוסטנג מתנהג מאוד לא יפה בנחיתות - הכוונה מזדקר בקלות אם לא מגיעים לנחיתה מאוד מהר ...
    איך המוסטנג מקלקר מתנהג ביחס אליהם ?
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  14. #14
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי shaharg צפיה בהודעה
    שאלה שמאוד מעניינת אותי - לפחות ממס' בעלי מוסטנגים ( מבלזה ויותר כבדים אצלי במנחת ) המוסטנג מתנהג מאוד לא יפה בנחיתות - הכוונה מזדקר בקלות אם לא מגיעים לנחיתה מאוד מהר ...
    איך המוסטנג מקלקר מתנהג ביחס אליהם ?
    הרבה יותר סלחן. ניתן להגיע לנחיתות הרבה יותר איטיות.

  15. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    שחר, המוסטנגים (כל הסקיילים כמעט ללא יוצאי דופן) נוחתים מעולה ובמהירות סבירה.

    רוב המטיסים של המוסטנגים שלא מצליחים להתמודד פשוט לא טרחו לקרוא ברשת על הדרך הנכונה להנחתת WARBIRD שכזה.

    מבנהו המיוחד דורש נוהל נחיתה קצת שונה מה"מקובל".
    אני צריך לחטט אצלי בהסטוריה ואמצא את הלינק להסבר המפורט.
    ברגע שמתרגלים אותו אזי כל נחיתה (כמעט) תהיה מושלמת.
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  16. #16
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    שחר, המוסטנגים (כל הסקיילים כמעט ללא יוצאי דופן) נוחתים מעולה ובמהירות סבירה.

    רוב המטיסים של המוסטנגים שלא מצליחים להתמודד פשוט לא טרחו לקרוא ברשת על הדרך הנכונה להנחתת WARBIRD שכזה.

    מבנהו המיוחד דורש נוהל נחיתה קצת שונה מה"מקובל".
    אני צריך לחטט אצלי בהסטוריה ואמצא את הלינק להסבר המפורט.
    ברגע שמתרגלים אותו אזי כל נחיתה (כמעט) תהיה מושלמת.
    תודה ,זה יהיה נהדר , אני כבר די הרבה זמן מתכנן על אחד כזה , אך תמיד זה הרתיע אותי ( בעיקר כשאנשים טובים ומנוסים ממני בהטסה כל הזמן מזדקרים עד שהטיסן הופך להיות שק חבטות .... )
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  17. #17
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי shaharg צפיה בהודעה
    שאלה שמאוד מעניינת אותי - לפחות ממס' בעלי מוסטנגים ( מבלזה ויותר כבדים אצלי במנחת ) המוסטנג מתנהג מאוד לא יפה בנחיתות - הכוונה מזדקר בקלות אם לא מגיעים לנחיתה מאוד מהר ...
    איך המוסטנג מקלקר מתנהג ביחס אליהם ?
    תדחדש
    קבל עצה שאני מעביר לכל מי שאני עוזר להטיס
    תרגע בזמן ההמראה, תחשב את הנחיתה אל תמהר לנחות. הטיסן לא בא טוב תבצע עוד פיינל
    תחשב את זמן הטיסה קח בחשבון את כיוון הרוח אל תפעיל מדפים אם אין לך ניסיון.
    אני חושב שיש בעיה של עומס כנף בטיסנים ההלה, קך בחשבון שהגלגלים לא יחזיקו מעמד אם נחיתות לא טובות+

    והדבר הכי חשוב זה CG

    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  18. #18
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  19. #19
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי אייל שפירא צפיה בהודעה
    תומר תתחדש, מהטיסה והנחיתה של בנצי אפשר לראות שמדובר בקלקר איכותי אמיתי, הגלגלים מעולים, הוא מאסיבי ומרשים גם מבחינת הסכימה וגם מבחינת המעוף, וטוב שקנית עוד פרופ!

    איזה קטע מטורף זה...
    זה מ21 במאי 2011

    וזה מ11 בספטמבר 2010
    עוד קטע, זה שה21 ל5 זה התאריך של היום הולדת שלי
    נערך לאחרונה על ידי ebay007; 25-05-2011 בשעה 19:12:57.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  20. #20
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    מיקום
    קריית חיים
    הודעות
    757
    מנחת הבית
    כפר גלים
    תודה!
    48
    הודה 22 פעמים ב 18 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    תודה , מדהים באיזו רמת פירוט הם מתארים את הגישה לנחיתה - אני כבר הולך להתאמן בסימולטור
    בברכה ,

    שחר ג.

    ההבדל בין מי שאתה ,
    לבין מה שאתה רוצה להיות ,
    הוא במה שאתה עושה ...

  21. #21
    תאריך הצטרפות
    Nov 2010
    מיקום
    Mazkeret Batia
    הודעות
    475
    תודה!
    49
    הודה 10 פעמים ב 9 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    WOW, אהבתי ממש , תתחדש !
    Tx - Futaba 8FG
    Multiplex ParkMaster 3D
    Align Trex500e

  22. #22
    תאריך הצטרפות
    May 2010
    מיקום
    גבעתיים
    הודעות
    738
    תודה!
    2
    Thanked 1 Time in 1 Post
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    תתחדש ניראה מעולה

  23. #23
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Boogle צפיה בהודעה
    וככ קשה לך לתרגם לנו את החלקים הרלוונטים?...

  24. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    גיא - רק בשבילך

    Теперь только обязательные маневра, посадка!

    Каждый полет закончится некоторый тип посадки, и если вы подготовить и настроить его должным образом у вас будет успешно завершен очередной полет. Эта процедура должна быть автоматической. Создание самолета на посадку не сложно, но вы должны снова понять, что вы летите Warbird. Warbirds имеют закрылки и, если ваша модель имеет их .... Используйте их. Throttle назад в прямом и горизонтального полета и падения вашего закрылками и посмотреть, что он делает, чтобы летные характеристики вашего самолета. Следует немедленно начать замедляться, и если уровень мощности более половины газа она должна начать расти. При низкой мощности он будет продолжать замедляться. Вы управляете достойного с дросселем не лифт. Это важно и необходимо убедиться, что вы понимаете его.

    Теперь давайте установим до посадки.

    Позвоните своему посадки так другие пилоты на линии полета знаю ваших намерений.

    Сделать прямая и ровная проходят перед вами и уменьшить газа примерно до половины и падение шасси. Fly другой цепи и визуально проверить шасси вниз. Вы должны быть на 100 футов, как вы включите на ногу вниз ветра. Оставьте ваши закрылками и исправить любые изменения высоты. Я набираю в около 5 градусов вниз смесь лифт с клапанами через связи можно найти в моей радио и это держит самолет, летевший уровне. Это также дает мне короткий список вещей, которые я должен сделать, как радио автоматически берет отделки изменения после удаления закрылки. Сверните на базе ногу и вы все равно должны быть примерно в 100 футов. Включите окончательным и начать свой достойный, как вы уменьшаете газ до 1/3rd. Точка самолета на приземление области в конце взлетно-посадочной полосы и контроля достойного с дросселем не лифт. Для круче достойного уменьшить газ и уменьшить достойного добавить немного больше мощности. Поворотом плоскости приземления с руля. Используйте элеронов держать крылья уровне. Весь подход должен быть около 45 градусов. Это кажется довольно крутой для некоторых пилотов, но это правильный метод. Примерно в десять футов высоты вы должны быть чуть более конце взлетно-посадочной полосы, и если все хорошо выглядит уменьшить газ на холостом ходу и на три ноги начать свой талант. Пусть плоскость оседают на сети и не заставляйте хвостом вниз до лифта. Используйте руль не элеронов держать плоскости, проходящей прямо и как скорость кровоточит от хвоста сойдет на него самого, а затем вы можете управлять с хвостовым колесом. Принуждение хвостом вниз может вызвать взлет и на этой скорости полета и малой мощности вы, безусловно, срыв, и мы знаем результат.

    Если вы не удовлетворены подход просто добавить мощности медленно и держать крылья уровне. Как власть возвращается так, будет скорость полета, и самолет начнет летать снова. Восхождение медленно и не пытаться превратить пока не убедитесь, у вас достаточно скорости полета, чтобы сделать это безопасно. Просто помните, что если вы собираетесь пропустить подход добавить мощности медленно. Вы хотите, чтобы косяк газа широко открыты, и это может привести к страшной смерти рулон, который был говорили прежде. Не паникуйте, просто добавьте власть медленно и начать нежно начальный набор высоты обратно на высоте установки посадки и попробовать все это снова. Не применяйте силу посадку больше, чем вы бы силы взлета.

    Если у вас есть самолет обратно на землю и вы дышите нормально раз проанализировать весь полет и думать о том, что вы могли бы сделать для ее улучшения. Как Вы практике эти две функции-Сними и посадку они начнут становиться автоматически. Один шаг, естественно, приводит к следующему и с небольшой практики вы освоите как и вы должны иметь ваш самолет для многих летающих сезонов. Я практиковал эти процедуры во много раз прежде, чем я когда-либо пытался фактического полета. Шаги естественный переход, и с небольшой практике они действительно работают.

    Я имел честь зная очень особенный человек, который был летчиком-инструктором и боевой ветеран более 50 миссий в Великой Отечественной войне. Он увидел меня моя первая авария Corsair, и он нашел время, чтобы сказать мне, что я сделал неправильно. Он стал большим другом, и мы разработали то, что вы видите на этих нескольких страницах. Я воспользовался, что он знал, и я стал лучше пилот, потому что он нашел время, в тот первый день, чтобы спросить меня, если я знал, что я сделал неправильно. Я был очень расстроен тем, что день, но я знал, по тону в его голосе, что он чувствовал себя так плохо, как я, увидев меня разобраться в куче сломанный самолет пытался выяснить, почему произошла авария. Он сказал мне, что ничего плохого в плоскости и, что задело немного, но в ближайшие пару часов я узнал, насколько он был прав. Он знал, Corsair, как свои пять пальцев, и он часто называют его "Bentwing сука", но он любил и уважал плоскости, и он нашел время, чтобы поделиться тем, что он знал. Поэтому я согласен с Полом, чтобы соединить эту статью, чтобы перейти к другим пилотам, что он передал мне. Это была честь знать его и называть его своим другом.

    Добро пожаловать в удивительный мир управления по радио Warbirds!!
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



  25. #25
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ממשלת מאדים התחילה לגבות עמלת EMS אז הלכתי לחפש את צדק
    הודעות
    6,599
    תודה!
    58
    הודה 80 פעמים ב 65 הודעות
    כניסות לבלוג
    6
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: FMS Mustang P-51 חדש בשכונה, הבנייה ותמונות מהטסט.

    ולמתקשים ...


    איצט די בלויז מאַנדאַטאָרי מאַנוווער, לאַנדינג!!!

    יעדער פלי וועט סוף מיט עטלעכע טיפּ פון לאַנדינג און אויב איר צוגרייטן און שטעלן אים אַרויף רעכט איר וועט האָבן הצלחה געענדיקט אנדערן אַנטלויפן. דאס רוטין דאַרף צו זייַן אָטאַמאַטיק. באַשטעטיקן אַרויף די פלאַך פֿאַר לאַנדינג איז ניט שווער אָבער איר דאַרפֿן צו פֿאַרשטיין ווידער אַז איר זענט פליענדיק אַ וואַרבירד. וואַרבירדס האָבן פלאַפּס און אויב דיין מאָדעל האט זיי .... ניצט זיי. גערגל צוריק אין גלייַך און גלייַך אַנטלויפן און פאַלן דיין פלאַפּס און זען וואָס עס טוט צו די פלי קעראַקטעריסטיקס פון דיין פלאַך. עס זאָל תיכף אָנהייבן צו פּאַמעלעך אַראָפּ און אויב די מאַכט מדרגה איז אויבן העלפט גערגל עס זאָל אָנהייבן צו קריכן. אין נידעריק מאַכט עס וועט געדויערן צו פּאַמעלעך אַראָפּ. איר פירן די לייַטיש מיט די גערגל ניט די ליפט. דאס איז וויכטיק און איר דאַרפֿן צו מאַכן זיכער איר פֿאַרשטיין דאָס.

    איצט לאָזן ס שטעלן די לאַנדינג אַרויף.

    רוף דיין לאַנדינג אַזוי די אנדערע פּיילאַץ אויף די פלי ליניע וויסן דיין ינטענטשאַנז.

    מאַכן אַ גלייַך און גלייַך פאָרן אין פאָרנט פון איר און פֿאַרקלענערן די גערגל צו וועגן האַלב און פאַלן די לאַנדינג גאַנג. פליען אנדערן קרייַז און וויזשוואַלי באַשטעטיקן אייער לאַנדינג גאַנג איז אַראָפּ. איר זאָל זייַן 100 פֿיס זיך ווי איר אומקערן אַנטו די אַראָפּ ווינט פוס. פאַלן דיין פלאַפּס און ריכטיק קיין הייך ענדערונג. איך רעדל אין וועגן 5 דיגריז פון אַראָפּ ליפט מישן מיט די פלאַפּס דורך די קאַפּלינג בנימצא אין מיין ראַדיאָ און דאָס האלט דעם פלאַך פליענדיק מדרגה. עס אויך גיט מיר אַ קירצער רשימה פון זאכן איך האָבן צו טאָן ווי דער ראַדיאָ אויטאָמאַטיש נעמט קעיר פון די טרים ענדערן נאָך דראַפּינג די פלאַפּס. קער אַנטו די באַזע פוס און איר זאָל נאָך זייַן בייַ וועגן 100 פֿיס. דרייַ לעצט און אָנהייב דיין לייַטיש ווי איר פֿאַרקלענערן גערגל צו וועגן 1/3רד. פונט די אַעראָפּלאַן בייַ די טאַטשדאַון שטח בייַ די עק פון די סטאַרטפּאַס און קאָנטראָל די לייַטיש מיט די גערגל ניט די ליפט. צו סטעעפּען די לייַטיש פֿאַרקלענערן די גערגל און צו פאַרקלענערן די לייַטיש צוגעבן אַ ביסל מער מאַכט. קערעווען די פלאַך צו טאַטשדאַון מיט דער רודער. ניצן די יילעראַנז צו האַלטן די פליגל מדרגה. דער גאנצער צוגאַנג זאָל זייַן בייַ וועגן אַ 45 דיפּלאָם ווינקל. דאס דאכט שיין אַראָפאַנג צו עטלעכע פּיילאַץ אָבער דאָס איז די רעכט אופֿן. אין וועגן צען פֿיס פון הייך איר זאָל זייַן נאָר איבער די עק פון די סטאַרטפּאַס און אויב אַלץ קוקט גוט פֿאַרקלענערן די גערגל צו ליידיק און אין וועגן דרייַ פֿיס אָנהייב דיין פלער. זאל די פלאַך פאַרענטפערן אויף די מיינז און טאָן ניט צווינגען די עק אַראָפּ מיט זיך ליפט. ניצט דעם רודער ניט די יילעראַנז צו האַלטן די פלאַך גייט גלייַך און ווי די גיכקייַט בלידז אַוועק די עק וועט קומען אַראָפּ אויף אים ס אייגן און דאַן איר קענען קערעווען מיט די עק ראָד. פאָרסינג די עק אַראָפּ קענען אָנמאַכן אַ טייקאָף און בייַ דעם ערספּיד און נידעריק מאַכט איר וועט אַוואַדע סטאָל און מיר וויסן דעם רעזולטאַט.

    אויב איר זענט ניט צופֿרידן מיט דעם צוגאַנג פשוט צוגעבן מאַכט סלאָולי און האַלטן די פליגל מדרגה. ווי דער מאַכט קומט צוריק אַרויף אַזוי וועט דער ערספּיד און די פלאַך וועט אָנהייבן פליענדיק ווידער. קריכן סלאָולי און טאָן ניט פּרווון צו ווענדן ביז איר זענט זיכער איר האָט גענוג ערספּיד צו טאָן עס בעשאָלעם. פונקט געדענקען אַז אויב איר זענען געגאנגען צו פאַרפירן דעם צוגאַנג לייגן מאַכט סלאָולי. איר וועט וועלן צו דזשאַם די גערגל ברייט עפענען און דאָס קען פאַרשאַפן די דרעדיד טויט זעמל וואָס האט שוין גערעדט וועגן פריער. צי ניט פּאַניק נאָר לייגן מאַכט סלאָולי און אָנהייבן אַ מילד קלימבאָוט צוריק צו דיין לאַנדינג סעטאַפּ הייך און פּרובירן עס אַלע איבער ווידער. צי ניט צווינגען אַ לאַנדינג קיין מער ווי איר וואָלט קראַפט אַ טייקאָף.

    אַמאָל איר האָבן דיין פלאַך צוריק אויף דער ערד און איר זענט ברידינג נאָרמאַלי ווידער פונאַנדערקלייַבן די גאנצע אַנטלויפן און טראַכטן וועגן וואָס איר קען האָבן געטאן צו פֿאַרבעסערן עס. ווי איר פיר די צוויי רוטינז-נעמט אַוועק & לאַנדינג זיי וועלן אָנהייבן צו ווערן אָטאַמאַטיק. איין שריט געוויינטלעך פירט צו דער ווייַטער און מיט אַ ביסל פיר איר וועט בעל ביידע און איר זאָל האָבן דיין פלאַך פֿאַר פילע פליענדיק סעאַסאָנס. איך פּראַקטאַסט די רוטינז פילע מאָל איידער איך אלץ געפרוווט אַ פאַקטיש אַנטלויפן. די טרעפ האָבן אַ נאטור יבערגאַנג און מיט אַ ביסל פיר זיי טאַקע אַרבעט.

    איך געהאט דעם כּבֿוד פון געוואוסט אַ זייער עקסטרע מענטש וואָס איז געווען אַן ינסטראַקטער פּילאָט און אַ קאַמבאַט וועטעראַן פון איבער 50 מישאַנז אין דער צווייטער וועלט מלחמה. ער האט געזען מיר טראַסק מיין ערשטער קאָרסער און ער האט גענומען די צייַט צו זאָגן מיר וואָס איך האט געטאן פאַלש. ער איז געווארן אַ גרויס פרייַנד און מיר דעוועלאָפּעד וואָס איר זען אין די ביסל בלעטער. איך גענומען מייַלע פון ​​וואָס ער ווייסט און איך געווארן אַ בעסער פּילאָט ווייַל ער האט גענומען די צייַט אויף אַז ערשטער טאָג צו פרעגן מיר אויב איך געוואוסט וואָס איך האבן געטאן פאַלש. איך איז געווען זייער יבערקערן אַז טאָג אָבער איך פארשטאנען דורך די טאָן אין זייַן קול אַז ער געפילט ווי שלעכט ווי איך האט געזען מיר סאָרט דורך די הויפן פון איבערגעבליבענע אַעראָפּלאַן טריינג צו געפֿינען אויס וואָס די קראַך האט פארגעקומען. ער דערציילט מיר עס איז גאָרנישט פאַלש מיט די פלאַך און אַז סטאַנג אַ ביסל אָבער אין דער ווייַטער פּאָר פון אַורז איך געפונען אויס פּונקט ווי רעכט ער איז געווען. ער האט געוואוסט די קאָרסער ווי די צוריק פון זייַן האַנט און ער אָפֿט גערופן עס די "בענטווינג ביטש" אָבער ער האט ליב געהאט און רעספּעקטעד די פלאַך און ער האט גענומען די צייַט צו טיילן וואָס ער האט געקענט. די סיבה איך מסכּים מיט פאולוס צו שטעלן צוזאַמען דעם אַרטיקל איז געווען צו פאָרן אויף צו אנדערע פּיילאַץ וואָס ער האט פּאַסט אויף צו מיר. עס איז געווען אַ כּבֿוד צו קענען אים און רופן אים מיין פרייַנד.

    ברוכים הבאים צו די ווונדערלעך וועלט פון ליין קאָנטראָל וואַרבירדס!!!!
    Boogle ולא Google קפיש?
    על טעויות- משלמים, על שגיאות - משלמים יותר ...
    צדק- זה כוכב במערכת השמש אין מה לחפש אחריו.

    בלוגים ומאמרים שימושיים: לכו חפשו תחת שם המשתמש שלי



עמוד 1 מתוך 2 12 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. טסט פליי פיילון רייסר תמונות ווידאו מהטסט
    על ידי חזי בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 11-01-2010, 10:35:56
  2. איפה הת'רד של תוכניות הבנייה?
    על ידי knfevg בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 04-09-2009, 17:50:55
  3. תמונות וסרטון מהטסט פלייט 600ESP
    על ידי sagi בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 23-08-2009, 20:45:17
  4. [שרשור בניה] LEG Guppy - הבנייה
    על ידי sharonx בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 17-01-2009, 23:20:15
  5. סרטון חמוד מהטסט פלייט של האיזי
    על ידי tzuk בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 26-09-2008, 11:34:29

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •