שמות משתמשים לתיוג

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון
מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 57

נושא: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    מיקום
    השרון
    הודעות
    283
    מנחת הבית
    אשרד
    תודה!
    76
    הודה 40 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    טיסן טרינר קלאסי, אמור לאפשר למטיס המתחיל ללמוד את רזי ההטסה תוך שהטיסן יציב ומתקן חלק מטעויות המטיס.
    הטרינר גם יגיב בצורה יותר איטית/רגועה לתזוזות הסטיקים, וכן יחזור למצב אופקי בעצמו עם הסטיקים ממורכזים.

    החסרונות:
    צריך לקנות טיסן מיוחד
    כשרמת המטיס עולה, צריך לקנות ״טיסן שני״
    וכשרמת המטיס עולה שוב, אפשר לרכוש/לבנות טיסן ספורטיבי יותר שמגיב בצורה הרבה יותר חדה ומדויקת.

    אך אם נסתכל על כלי תעופה אחרים
    F16 לא יכול להיות מוטס על ידי אדם ללא מחשב
    וגם רחפן ללא מחשב בקרת יציבות לא יוטס על ידי אדם מן השורה!

    מדוע לא לקנות (אם לא היום, אז בעוד כמה שנים) את הטיסן הספורטיבי יותר?
    להרכיב עליו מחשב בקרת יציבות כגון ArduCopter AutoPilot Naza
    ולבחור מהשלט את סגנון הטיסן
    טרינר / טיסן שני / טיסן ספוטיבי

    היום זה עדין מעט יקר, אבל HK ימכרו לנו אותם ב15$ בעוד כמה שנים.

    ואז אפילו אם הטיסנאי המתחיל מאבד אוריאטציה, לחיצה על מפסק בשלט, והטיסן מתיצב לבד,
    חוזר לבד לנקודת המוצא, וחג מעל המטיס עד שהמטיס מוכן שוב.


    דעות לכן ולשם?

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Sep 2010
    הודעות
    9,606
    תודה!
    733
    הודה 551 פעמים ב 447 הודעות
    כניסות לבלוג
    7
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    co pilot מכרו כבר לפני עשור מייצב אינפרא שכתוב בהוראות שלו. שמיועד לעזור למתחילים.

    זה לא חדש.

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    הטיסן היחיד שגורם לך באמת להנות
    לא רק שהטרינר לא נעלם הוא חוזר בגדול אני התחלתי לבנות אחד כמו בסרטון הזה עם מוטת כנפיים של שני מטר שלושים




    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי saportas צפיה בהודעה
    הטיסן היחיד שגורם לך באמת להנות
    לא רק שהטרינר לא נעלם הוא חוזר בגדול אני התחלתי לבנות אחד כמו בסרטון הזה עם מוטת כנפיים של שני מטר שלושים






    אשר, אתה בונה מקיט? חשמלי
    מחפש גם טריינר בגודל כזה אבל סקיילי אם יש כזה...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Dec 2011
    מיקום
    מודיעין
    הודעות
    676
    תודה!
    62
    הודה 59 פעמים ב 43 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי saportas צפיה בהודעה
    הטיסן היחיד שגורם לך באמת להנות
    לא רק שהטרינר לא נעלם הוא חוזר בגדול אני התחלתי לבנות אחד כמו בסרטון הזה עם מוטת כנפיים של שני מטר שלושים




    *** לא האמנתי שטריינר יכול לעשות כאלו דברים

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    מיקום
    השרון
    הודעות
    283
    מנחת הבית
    אשרד
    תודה!
    76
    הודה 40 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    אני אחדד קצת את נושא הדיון.
    האם בעוד כמה שנים, כשיבוא אליכם משהוא שרוצה ללמוד להטיס.
    האם עדין נמליץ לו על טרינר, או על מטוס יותר ספוטיבי הכולל ArduCopter ב15$ ?

    עופר

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    מזכיר לי טיסן בנתונים דומים.
    שפירית
    מוטת כנף 2.25 מ'
    מנוע 120 OS
    משקל 4.0 ק"ג
    זהו טיסן מתכנון וייצור מקומי. ייעודו - טריינר מתקדם וטיסן למפגנים. בעל יכולת גרירה בלתי רגילה (דאון במוטה של 6 מ', דגל, סרט ארוך במיוחד, כרזה), מסוגל להרים מטענים מגוונים להטלה, יציב מאד, סלחני ויחד עם זאת אוירובטי בצורה מדהימה.
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות Click image for larger version. 

Name:	DSC00024.jpg‏ 
Views:	242 
Size:	152.3 קילובייט 
ID:	86525   Click image for larger version. 

Name:	DSC00025.jpg‏ 
Views:	208 
Size:	148.5 קילובייט 
ID:	86526   Click image for larger version. 

Name:	DSC00026.jpg‏ 
Views:	213 
Size:	151.6 קילובייט 
ID:	86527   Click image for larger version. 

Name:	DSC00027.jpg‏ 
Views:	224 
Size:	143.7 קילובייט 
ID:	86528  

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    עופר
    מגוון האפשרויות רב, השוק מציע עזרים שונים ואין מניעה להתקינם בטיסנים.
    אלא מה? הנושא שהעלית איננו נוגע כלל ביכולות הטסה. על מנת לדעת להטיס, נכון ובבטיחות, יש ללמוד, להכיל ולהתנסות בהטסה ללא עזרים מכל סוג שהוא. להרים טיסן לאויר, הנהוג באמצעות מיכשור, מוציא את העוקץ מהתחביב.

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jun 2010
    מיקום
    SOMEWHERE IN THE צפון.
    הודעות
    2,909
    תודה!
    290
    הודה 230 פעמים ב 209 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    מה גם שכל הג'יירואים למניהם לא מספיק פשוטים להתקנה בשביל שמתחיל ידע לשים ולכוון אותם.
    מתן.

    שלושה טיסנים, קוואד, Tekno eb48.2, Schumacher k1 aero, Team associated b4.2, Venom creeper.

  10. #10
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    אם אני צריך ללמד מישהו חדש לתחום איך להטיס, אין לי בכלל מה להסתכל על טריינר. אני לוקח טיסן 3D מEPP, שם אותו עם RATE נמוך עם טונה אקספו ויאללה לשמיים. זה מלמד את הסטיקים ואת האוריינטציות יותר בקלות ובטיסה יותר איטית מכל טריינר.
    טריינר טוב רק ללימוד נחיתות, מה שאי אפשר ללמוד כמו שצריך עם טיסן בעל עומס כנף נמוך.

    וכן, הטריינר הקלאסי מת. היחידים שעוד יטיסו כאלו הם ילדים שמתוודעים לתחביב דרך ארגונים אנכרוניסטיים ורצים לקנות בננה. מי שמכיר את האינטרנט ואת הפורומים כבר ממזמן הבין שזו לא הדרך הכי טובה ללמוד.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  11. #11
    תאריך הצטרפות
    May 2011
    הודעות
    5,350
    תודה!
    462
    הודה 569 פעמים ב 442 הודעות
    כניסות לבלוג
    1
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    כמו שגיא אמר מייצבי טיסה נמצאים בשוק כבר היום, ויש גם קרובים למחירים שציינת.
    יחד עם זאת אני בדעה שקודל כל חייבים ללמוד להטיס ללא מייצבי הטיסה כיוון שבמקרה של כשל, כיוונים לא נכונים או כל בעיה אחרת, צריך לדעת לתפעל את הטיסן.
    Gil Friman

    -------------------------------
    T-rex 600esp FBL
    רחפן f450 fpv
    MS Composite Swift II
    Mountain Models EVA Sport
    Hitec Aurora 9

  12. #12
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    אם אני צריך ללמד מישהו חדש לתחום איך להטיס, אין לי בכלל מה להסתכל על טריינר. אני לוקח טיסן 3D מEPP, שם אותו עם RATE נמוך עם טונה אקספו ויאללה לשמיים. זה מלמד את הסטיקים ואת האוריינטציות יותר בקלות ובטיסה יותר איטית מכל טריינר.
    טריינר טוב רק ללימוד נחיתות, מה שאי אפשר ללמוד כמו שצריך עם טיסן בעל עומס כנף נמוך.

    וכן, הטריינר הקלאסי מת. היחידים שעוד יטיסו כאלו הם ילדים שמתוודעים לתחביב דרך ארגונים אנכרוניסטיים ורצים לקנות בננה. מי שמכיר את האינטרנט ואת הפורומים כבר ממזמן הבין שזו לא הדרך הכי טובה ללמוד.
    אהבתי את הנחרצות שבדבריך. אני מאמין שאכן זו דעתך. אבל זו דעתך בלבד. אינך יכול (אולי כן ?) להשליך את דעתך זו על כל הסובב אותך. יתכן שלאחרים יש גם דעות משלהם, שאינן חופפות בדיוק את דעותיך ?
    לידיעתך, הבנתי בטיסנאות נרחבת הרבה יותר מאשר אתה משער. לא סתם הבעתי את דעתי (כן, דעתי שלי בלבד) בענין לימוד ההטסה. להחזיק סטיק ביד ולהוריד טיסן EPP לקרקע עדיין לא נקרא לדעת להטיס. אלא אם כן רמת הטסה זו מספקת אותך.

  13. המשתמשים 5 הודו ל flatspin על הודעתו:

    בוואז (15-03-2013),eyalmt (26-03-2013),guy1a (15-03-2013),guyst (14-03-2013),oshram (15-03-2013)

  14. #13
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי offer צפיה בהודעה
    אני אחדד קצת את נושא הדיון.
    האם בעוד כמה שנים, כשיבוא אליכם משהוא שרוצה ללמוד להטיס.
    האם עדין נמליץ לו על טרינר, או על מטוס יותר ספוטיבי הכולל ArduCopter ב15$ ?

    עופר

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
    לדעתי ,אני כן ממליץ על טריינר וחשוב שיהיה מבלזה (רצוי ניטרו. חשמלי למתקדמים) וחשוב לא פחות אל תקנה את הטריינרים מקלקר כי הם טסים בצורה שונה
    נערך לאחרונה על ידי saportas; 15-03-2013 בשעה 11:19:27.
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  15. המשתמשים הבאים אמרו תודה לsaportas על הודעתו:

    guyst (15-03-2013)

  16. #14
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    אשר, אתה בונה מקיט? חשמלי
    מחפש גם טריינר בגודל כזה אבל סקיילי אם יש כזה...
    אני בונה מאפס.. עם מנוע בנזין שרשור בניה בקרוב בפורום המתאים
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  17. המשתמשים הבאים אמרו תודה לsaportas על הודעתו:

    guyst (15-03-2013)

  18. #15
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    מיקום
    השרון
    הודעות
    283
    מנחת הבית
    אשרד
    תודה!
    76
    הודה 40 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ."ממליץ על טרינר" יפה
    אבל מאילו סיבות?

  19. #16
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי flatspin צפיה בהודעה
    אהבתי את הנחרצות שבדבריך. אני מאמין שאכן זו דעתך. אבל זו דעתך בלבד. אינך יכול (אולי כן ?) להשליך את דעתך זו על כל הסובב אותך. יתכן שלאחרים יש גם דעות משלהם, שאינן חופפות בדיוק את דעותיך ?
    לידיעתך, הבנתי בטיסנאות נרחבת הרבה יותר מאשר אתה משער. לא סתם הבעתי את דעתי (כן, דעתי שלי בלבד) בענין לימוד ההטסה. להחזיק סטיק ביד ולהוריד טיסן EPP לקרקע עדיין לא נקרא לדעת להטיס. אלא אם כן רמת הטסה זו מספקת אותך.
    אין שום סיבה לתת למישהו שמתחיל בתחביב טיסן של 2.5 ק"ג פלוס שמפיל כנף בכל פעם שאתה מסתכל עליו עקום, לרוב עם סרבואים בשקל שבקושי מגיבים ורמת דיוק של אוניית מכולות בשביל ללמוד איך להטיס. אם הטיסן הזה מתרסק חלילה, ממה שנשאר אפשר לעשות רק מדורה (בEPP רק תוציא דבק ותחזור לאוויר אחרי 5 דקות). התחלתי ממסוקים ומתישהו לקחתי טריינר בשביל ללמד את עצמי את הצד השני של התחביב, זו הייתה התנסות מאוד אומללה עד שעברתי לטיסנים שטסים טוב. מאז בכל פעם שאני רואה מישהו מגיע עם טריינר למנחת i pity the fool.

    שים לב שמתוך 79 מילים בהודעה שלך, 67 מתייחסות לרמת ההבנה שלי בטיסנאות ועוד 12 הן מלל ריק - ולנושא עצמו לא נשאר דבר. אכן דיון במיטבו. העולם השתנה, כבר לא מטיסים טיסני ניטרו עם רדיו 72MHZ. בתור אחד שמתיימר להבין בכל תחומי הטיסנאות, כדאי שתשמור עצמך מעודכן.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  20. #17
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    אגב, מעבר לסכסוך האישי בינינו על רמת ההטסה הירודה שלי, בכלל לא התייחסנו לעניין הכלכלי - אפשר להצטייד בקלקר חשמלי חדש בפחות מ1000 שקל. מה המחיר של טריינר?
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  21. #18
    תאריך הצטרפות
    Oct 2008
    הודעות
    2,014
    תודה!
    8
    הודה 526 פעמים ב 412 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי offer צפיה בהודעה
    ."ממליץ על טרינר" יפה
    אבל מאילו סיבות?
    יציבות בהמראה ונחיתה , סלחנות בפניות חזקות ועד
    יכול להיות שאני מזדקן, אבל אני מסרב להתבגר" מורה בינוני אומר. מורה טוב מסביר. מורה מעולה מדגים. מורה גדול מעורר השראה"

    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=86234


    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=88485



    http://www.efly.co.il/forums/showthread.php?t=19948




    https://www.facebook.com/asher.saportas.9

  22. #19
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    מיקום
    השרון
    הודעות
    283
    מנחת הבית
    אשרד
    תודה!
    76
    הודה 40 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    או, לזה חתרתי בדיון.
    אם הטרינר ליציבות במראות או נחיתות, ואלקרוניקה עם תוכנה מושקעת (עוד שנתיים ב 15$)
    נותנות את זה כולל בחירת רמת הציבות (דרך השלט) ברגע שהתוכנות יתבגרו.
    אז במקרה כזה, לא יהיה עדיף לדלג על הטרינר, ולקנות את הטיסן הבא עם המיצב?

    ראה מה קורה במסוקים, אלקטרוניקה מחליפה את מוט היצוב המכאני וכולם מרוצים!

  23. #20
    תאריך הצטרפות
    Nov 2009
    מיקום
    t̺̠̝̪͇̘̳͎̘̲͇̲̦̪̤̱&#
    הודעות
    1,413
    תודה!
    17
    הודה 111 פעמים ב 86 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    האלקטרוניקה במסוק לא מיועדת להקל על מתחילים, אלא דווקא מרחיבה את מעטפת הביצועים של הכלי. אישית אני לא רואה צורך במייצב בטיסנים, אלא דווקא שימוש בטיסנים קלים וסלחנים (וגם זולים - זו נקודה מנטלית חשובה מאוד) יותר.
    ส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็(ಠ益ಠส็็็็็็็็็็็็็็็็็็็

  24. #21
    תאריך הצטרפות
    Dec 2008
    מיקום
    כרמיאל
    הודעות
    3,249
    מנחת הבית
    שומרת
    תודה!
    2
    הודה 291 פעמים ב 241 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי flyinglizard צפיה בהודעה
    אין שום סיבה לתת למישהו שמתחיל בתחביב טיסן של 2.5 ק"ג פלוס שמפיל כנף בכל פעם שאתה מסתכל עליו עקום, לרוב עם סרבואים בשקל שבקושי מגיבים ורמת דיוק של אוניית מכולות בשביל ללמוד איך להטיס. אם הטיסן הזה מתרסק חלילה, ממה שנשאר אפשר לעשות רק מדורה (בEPP רק תוציא דבק ותחזור לאוויר אחרי 5 דקות). התחלתי ממסוקים ומתישהו לקחתי טריינר בשביל ללמד את עצמי את הצד השני של התחביב, זו הייתה התנסות מאוד אומללה עד שעברתי לטיסנים שטסים טוב. מאז בכל פעם שאני רואה מישהו מגיע עם טריינר למנחת i pity the fool.

    שים לב שמתוך 79 מילים בהודעה שלך, 67 מתייחסות לרמת ההבנה שלי בטיסנאות ועוד 12 הן מלל ריק - ולנושא עצמו לא נשאר דבר. אכן דיון במיטבו. העולם השתנה, כבר לא מטיסים טיסני ניטרו עם רדיו 72MHZ. בתור אחד שמתיימר להבין בכל תחומי הטיסנאות, כדאי שתשמור עצמך מעודכן.
    במחשבה שניה, אני חושב שאתה צודק בכל מילה שכתבת ואני מכבד את דעתך.
    בהזדמנות, אם ייצא לך, כדאי לך להכיר אותי אישית. נזק לא יהיה לך מזה.

  25. המשתמשים 3 הודו ל flatspin על הודעתו:

    eyalmt (26-03-2013),guy1a (16-03-2013),guyst (15-03-2013)

  26. #22
    תאריך הצטרפות
    Jun 2009
    הודעות
    10,945
    מנחת הבית
    ארסוף
    תודה!
    907
    הודה 1,001 פעמים ב 648 הודעות
    כניסות לבלוג
    41
    הוזכר
    6 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    מסכים עם גדעון, לקבל את הבסיס, הכי טוב עם טריינר.
    טיסנים קלים יותר ו\או "הקלות" של מייצבים לא ילמדו אותך התמודדות עם מצבים אמיתיים. ואז, שתתקדם לטיסן מתקדם תמצא שחסרים לך כלים בסיסיים שיעזרו לך להתמודד עם טיסנים פחות סלחניים.
    לדוגמה, ריצת המראה ארוכה או נחיתה מהירה וארוכה - התמודדות עם שמירת קו מסלול, התמודדות עם אפקט קרקע, תכנון נחיתה ארוכה שהטיסן יעצר במסלול, שימוש בהגה כיוון והמנעות מהזדקרות.

    טיסן 3D מאוד סלחן. המראה ונחיתה על מטר מסלול.
    טיסה עם מייצבים תפצה על כל התנהגות חריגה אבל נורמאלית של כלי הטייס, מגניב, אבל שתטוס בלי, תגדיל את סיכון הריסוק.
    שימוש במייצבים היום בטיסני 3D או F3A זה טרנד שנועד לעזור לך לבצע תרגילים בצורה יפה ומדוייקת יותר אבל ממש לא ללמוד להטיס. ההפך הוא הנכון.
    בנוסף, שימוש במייצבי טיסה, או bailout בעיקר במסוקים, נועד להציל אותך ממצבי קיצון או חשש לריסוק ולהחזיר אותך לטיסה יציבה או מצב טיסה מיוצב.

    "חיסכון בטיסנים"? שטיסן אחד יעשה את הכול? הלוואי שהיה משו כזה ... זה יותר תרופה שתחסוך מאיתנו לקנות עוד ועוד ולמנוע ממנהל הבנק טלפונים מיותרים
    בכול מקרה, מה אתה מדמיין? לקנות מוסטנג סקיילי יפייפה, לשים עליו מייצב טיסה ולתת למתחילים להטיס? מוסטנג גם עם מייצבים לעולם לא יהיה טריינר - לא קל להטסה ולא נכון ללימוד בסיסי.
    ועוד משו, כל הכיף זה מגוון טיסנים, אנשים נהנים מהקנייה , בנייה , ה"לוק" של הטיסנים השונים, לכן גם בהיבט הפסיכולוגי (אם אפשר לתאר זאת כך, גיל? ) זה לא יתפוס.
    נערך לאחרונה על ידי guyst; 15-03-2013 בשעה 18:01:22.

  27. המשתמשים הבאים אמרו תודה לguyst על הודעתו:

    eyalmt (26-03-2013)

  28. #23
    תאריך הצטרפות
    Sep 2012
    מיקום
    תל-אביב
    הודעות
    466
    תודה!
    84
    הודה 90 פעמים ב 78 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    גם אלקטרוניקה טובה לא יכולה לשנות מאפיינים אוירודינאמיים כמו מהירות הזדקרות, מהירות גישה, טיסה יציבה במהירות נמוכה וכן הלאה.

    גם מאפיינים כמו יכולת זיהוי שמהניסיון שלי זה הדבר שהכי קשה ללמוד נוחים יותר בטיסן כנף עילית, גדול, עם גלגלים ומאפיינים ויזואיליים בולטים ששונים מאוד מטיסנים מתקדמים שבנויים לטוס טוב גם הפוכים.

    ולא פחות חשוב - כן נחיתה גדול, מוצק, עמיד ומטבע הדברים גם כבד.

    אני מחפש טריינר טוב - גדול, איטי, מזוהה בנקל, כנף עילית, דיאדרל, כן נסע בריא וחשמלי, אם יש למישהו למכור.

  29. המשתמשים הבאים אמרו תודה לAvSa על הודעתו:

    guyst (15-03-2013)

  30. #24
    תאריך הצטרפות
    Jul 2011
    מיקום
    השרון
    הודעות
    283
    מנחת הבית
    אשרד
    תודה!
    76
    הודה 40 פעמים ב 35 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    תודה
    אלה התשובות שחיפשתי כנראה.
    הרגשתי שפיספסתי משהו
    תודה.

  31. #25
    תאריך הצטרפות
    Jan 2011
    הודעות
    1,296
    תודה!
    37
    הודה 155 פעמים ב 130 הודעות
    כניסות לבלוג
    2
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה: האם טיסני טרינר הולכים להיעלם?

    ציטוט נכתב במקור על ידי guyst צפיה בהודעה
    מסכים עם גדעון, לקבל את הבסיס, הכי טוב עם טריינר.
    טיסנים קלים יותר ו\או "הקלות" של מייצבים לא ילמדו אותך התמודדות עם מצבים אמיתיים. ואז, שתתקדם לטיסן מתקדם תמצא שחסרים לך כלים בסיסיים שיעזרו לך להתמודד עם טיסנים פחות סלחניים.
    לדוגמה, ריצת המראה ארוכה או נחיתה מהירה וארוכה - התמודדות עם שמירת קו מסלול, התמודדות עם אפקט קרקע, תכנון נחיתה ארוכה שהטיסן יעצר במסלול, שימוש בהגה כיוון והמנעות מהזדקרות.

    טיסן 3D מאוד סלחן. המראה ונחיתה על מטר מסלול.
    טיסה עם מייצבים תפצה על כל התנהגות חריגה אבל נורמאלית של כלי הטייס, מגניב, אבל שתטוס בלי, תגדיל את סיכון הריסוק.
    שימוש במייצבים היום בטיסני 3D או F3A זה טרנד שנועד לעזור לך לבצע תרגילים בצורה יפה ומדוייקת יותר אבל ממש לא ללמוד להטיס. ההפך הוא הנכון.
    בנוסף, שימוש במייצבי טיסה, או bailout בעיקר במסוקים, נועד להציל אותך ממצבי קיצון או חשש לריסוק ולהחזיר אותך לטיסה יציבה או מצב טיסה מיוצב.

    "חיסכון בטיסנים"? שטיסן אחד יעשה את הכול? הלוואי שהיה משו כזה ... זה יותר תרופה שתחסוך מאיתנו לקנות עוד ועוד ולמנוע ממנהל הבנק טלפונים מיותרים
    בכול מקרה, מה אתה מדמיין? לקנות מוסטנג סקיילי יפייפה, לשים עליו מייצב טיסה ולתת למתחילים להטיס? מוסטנג גם עם מייצבים לעולם לא יהיה טריינר - לא קל להטסה ולא נכון ללימוד בסיסי.
    ועוד משו, כל הכיף זה מגוון טיסנים, אנשים נהנים מהקנייה , בנייה , ה"לוק" של הטיסנים השונים, לכן גם בהיבט הפסיכולוגי (אם אפשר לתאר זאת כך, גיל? ) זה לא יתפוס.

    אבל ממש לא.
    טיסן 3D לא סולח ולא שוכח, המראה על מטר ונחיתה על קצת יותר, זה קורה רק כשאתה מאוד מיומן בתמרונים שמצריכים נחיתה או טיסה בזווית התקפה גבוהה.
    וגם זה לא שיטה לנחיתה, טיסן כזה יתרסק במיצמוץ השני שלך.
    ואני מתכוון לטיסני 3D שנראים סקיילים לאקסטרא או אדג' ובעלי משטחי כנף מדפים מאוד נדיבים

עמוד 1 מתוך 3 123 אחרוןאחרון

נושאים דומים

  1. [שאלה] נשברתי אני חייב לשאול באיזה DLG אתם הולכים להתחדש ???
    על ידי חזי בפורום פורום אלפא
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-02-2013, 20:50:20
  2. [אוף!] מחירי הסוללות הולכים לעלות....
    על ידי sabi בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 23-02-2012, 12:57:57
  3. [שאלה] על איזה מקלט הייתם הולכים JR 9303 או Spektrum DX7
    על ידי איתי73 בפורום פורום מסוקים חשמליים
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 29-01-2011, 18:30:45
  4. [חדשות] מתי הולכים להשיט סירות?
    על ידי Tornadon בפורום פורום סירות ומפרשיות
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 30-12-2009, 00:05:35

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •