ציטוט נכתב במקור על ידי איזי צפיה בהודעה
רק לחזק את מה שאתה, בנצי ואחרים אומרים. אני למדתי להטיס על אנפה, טיסן בלזה שנחיתה לא מוצלחת היתה עלולה לסיים את אותו יום הטסות. אני זוכר שעברו מספר שבועות עד שהגעתי לעצמאות מלאה אבל מה שמקבלים מטיסן כזה שווה לאורך כל "קריירת" ההטסות.
אני רואה מטיסים ש"למדו" להטיס על מוגי או כל מיני יציקות סקייל קלקר סיניים. הטיסה נראית כמו נסיון לשמור על הטיסן רחוק מהקרקע והנחיתה היא פשוט התרסקות ברדיוס ריצה סביר מהנקודה בה עומד המטיס. אני לא מתכוון למטיסים חדשים בלבד, יסודות גרועים קשה מאד להשריש ורואים את זה בשיטחי ההטסה.
"עזוב את הסטיקים ותן לכח המשיכה לעשות את השאר" (המקור שייך לברוס ויליס ) אין ממש קשר לטיסה. מתחיל שרוצה ללמוד להטיס צריך טיסן מעט מאתגר וכזה שיוערך על ידיו. אחרת הוא לא יהיה עוד אחד שנכנס לתחום אלא אחד שהתנסה והבין שזה פשוט לא זה.

זו דעתי לפחות.




גם אתה לגמרי צודק
אבל
מה רע בכל הדרך והתהליך הזה אחרי AXN ולא במקומו?
ציינת שלקח לך כמה שבועות להגיע לעצמאות, זו בדיוק הנקודה, עם הAXN מחורבן ככל שיהיה מגיעים לעצמאות ביום ההטסה הראשון (עם מדריך טוב)
וחוץ מזה, יש עוד המון מה ללמוד שאינו קשור לנחיתת גלגלים, כמו התנהגות אויר, מניעת הזדקרויות ויציאה ממצבים קשים וכו'
שלא לדבר על תיפקוד בתוך טרמיקה, שאת זה כמעט אף אחד ממטיסי הגלגלים לא מכיר בכלל (שלדעתי זו החווית הכי גדולה בהטסה- אבל זו דעתי האישית בלבד)
אחרי כיתה א' תבחר לך כל טיסן מאתגר לפי טעמך, ואז תוכל להעזר במדריך לצורך שידרוג כישוריך, אבל זה כבר יהיה נטול שיקשוקי ביצים (שזה ממילא לא שווה בלי עגבניות ובצל)

טוב , נמאס לי מההתנצחות הזאת, ממילא כל אחד יישאר בשלו, והחדשים האומללים יהיו תלויים בהימור על מי ומה ללכת.... (כמו כרמי שנכנס לדרך ללא מוצא)