אני דווקא נוכחתי לדעת שהAXN מגיע בתצורה מחורבנת לכל מטיס במיוחד למתחיל !!!

הוא דורש החלפה של כל ההורנים, שימת לב בכוון הסרוואים ומהלכם ותוספות שונות ל"חיסום" וסימון לצורך טיסה.

את כל הנ"ל רק אדם שמבין יכול להסביר למתחיל ולבחון איך ביצע, ולכן להמליץ על AXN זו טעות. צריך להמליץ על מדריך!!!

לגבי נחיתות בAXN, מעטים המטיסים שראיתי אותם באמת נוחתים עמו. רוב המטיסים אצלינו בטייסת מטיחים אותו לאויר כאילו היה רימון הלם ומנחיתים אותו בריסוק כאילו היה בומרנג.

הנחיתה הנכונה בAXN קשה במיוחד למתחיל!! הוא מגיב לאפקט קרקע ומציף הרבה וקשה לתכנן איתו מסלול נחיתה נכון.
כל משב רוח מסיט אותו והתיקון קשה (בעיקר למי שלא כוון את הסרוואים כפי שציינתי למעלה).

כל מי שטוען שהוא מטיס "מעולה אותו" מתבקש בהטסה הבאה להטיס אותו ישרה ואופקית מעל המסלול תוך שמירת גובה ולאחר מכן לנסות לבצע מעל המסלול , בגובה סביר, שמיניה מבוקרת - אני שם פה הרבה שכל "המתרברבים" לא יצליחו בשלב א.


נכון, הוא עמיד בריסוקים מבוקרים (ולא מבוקרים), אם הוא קוזז סביר ועוזבים סטיקים וסוגרים מנוע הוא חוזר לדאיה, אבל מפה ועל ללימוד נכון של היסודות - ח-ח-ח!!!

עודד, פעם הבאה שאתה בשטח אני מבקש לראות אותך מטיס טיסן עם גלגלים, רק כדי לשכנע אותי שאתה אובייקטיבי ואכן יודע להטיס עם גלגלים. קצת (הרבה) מציקה לי ה"הסברה" שלך שיותר גובלת ברטוריקה של משטרים במדינות שכנות.

ואחרי שבחודשים האחרונים נאלצתי (בכייף ובשמחה) להדריך בצורה אינטנסיבית אני יכול לסכם שטריינר עם גלגלים עושה את העבודה הנכונה טוב יותר.

AXN זה לאלו שרוצים לספר "עשיתי שמונה לופים והסתחררתי והטיסן נשאר שלם" - להם אני אומר: טוב עכשיו תעשו את זה עם טריינר - ללא מדריך - בוא נראה מי גיבור