אם לכך התכוונת, אז השינוי היחידי שיכול להתקיים בהגדרת FS במערכת שכזו מותקנת על מסוק הוא רק בסטיק המצערת (אם בכלל), כי לרוב מגדירים את סטיק המצערת במינימום ואת הסטיק הימני ששולט על ה-SWASHPLATE במרכז כדי ליישר את המסוק באויר ככל הניתן בהפרעה כזו.
קשה לי להאמין שמישהו בזמן BIND עם המקלט יחזיק את הסטיק הימני פול ימינה מה שיגדיר כך את ה-FS ויפיל את המסוק על צידו בזמן הפרעה. יותר נראה לי שהבעייה כאן היא בסרוו תקול. אבל שווה לדמות FS כדי לראות אם אכן הוגדר גלגול ימינה בטעות ל-FS בזמן ה-BIND.