ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
אני מסכים שכל התסריטים הנ"ל אפשריים, אבל מציע להתחיל ללכת מהקל אל הכבד, כלומר קודם כל לשלול מצב של סרוו תקול, הגדרת FS לא נכונה ואח"כ להמשיך לבדוק את יתר הרכיבים. לגבי הבחור מדנמרק שכתב ב-RCGROUPS, עם כל הכבוד, עדיין לא הגענו כאן לתנאים של חורף אירופאי...
כיצד תשלול סרוו תקול אחרי הריסוק? הוא אמר שהלכו 2 סרווים בריסוק. איך תדע אם הלך לפני או אחרי הריסוק? דווקא במקרה הזה לסדוק FS זה 2 שניות וזה הדבר הקל.