שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 91

נושא: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Aug 2008
    הודעות
    1,711
    תודה!
    7
    הודה 216 פעמים ב 154 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    חייב לומר שמאז שפירסמתי את הלינק קראתי על הסרוו שהמשקל בפועל יותר קרוב ל-3.5 גרם (חיווט ואלקטרוניקה) בתוספת של גרם הייתי משתמש כבר בD47 של דיימונד. 4.7 גרם ונפוץ מאד בדאוני דיסקוס.
    במידה ואתה מחפש סרוו קל יותר (ליניארי) הייתי בודק את הסרוו של ספקטרום, לפי כל הדיווחים הוא יותר מוצלח.
    ממליץ להזמין אחד לבדיקה, לבנות מתקן בדיקה פשוט ולהעמיס אותו סדר גודל של 50 מחזורים. לאחר מכן ניתן להסיק מסקנה עניינית, כרגע הסרוו רק אופציה.

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל ג-2 DLG ?

    דגתי את הידיעה הזאת ברשת:

    DLG launching of F1B and F1E: in the Thermiksense report it said that the Tech. Subcom discussed the matter and agreed to outlaw it in 2012. The definition of a FF model will be changed in that it "must be released by holding the fuselage

    משמעות : טיסן ג-2 לא יוכל להיזרק מהכנף .
    להמשיך לחשוב על המחלקה...

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ג-2 DLG ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי gil43 צפיה בהודעה
    משמעות : טיסן ג-2 לא יוכל להיזרק מהכנף .
    מה האינטרס של החוק הזה?
    עצוב שככה מונעים מהמחלקה להתפתח
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Apr 2009
    הודעות
    88
    תודה!
    0
    הודה 17 פעמים ב 7 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    Smile תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    נהפוך הוא , מעולה!!!!

    ככל שרמת ומורכבות המחלקות השונות עולה כך הן נהיות פחות נגישות למתחילים!!

    לאלו מאיתנו שעוד מדריכים חניכים במטרה להביא אותם לאנשהו בספורט הזה הקדמה עוד יותר מסבכת ומצריכה מהמדריך להשקיע פי כמה וכמה זמן להביא את החניך שלו לעצמאות ושליטה במחלקה ...

    קחו לדוגמא את מחלקת הP-30...אולי המחלקה הפשוטה ביותר שדורשת ממדריך באמת מינימום השקעה ותראו את התוצאות כמות החניכים ביחס לנוער המתחרה בג2....

    אני הייתי שמח אם היינו חוזרים להטיסד2 עם וו סיבוב ולכל היותר וו נעילה...מקווה שתעצר הקדמה לפני שאאלץ לבנות פלפר...

    זו דעתי מקווה שנותרו עוד שחושבים ככה...

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
    מה האינטרס של החוק הזה?
    עצוב שככה מונעים מהמחלקה להתפתח
    כבר לפני חודש כשעלה פה הרעיון לראשונה, תהיתי איך זה שאף אחד לא מתייחס להיבט החוקתי והערכתי שאין סיכוי שזה יעבור.

    לא מדובר פה בשינוי טריויאלי כמו שטח משטחים או משקל. מדובר בשינוי מהותי שפשוט יהפוך את המחלקה למשהו אחר. אם היום מהות המחלקה היא הגומי ככוח מניע, ברגע שיתאפשר להשתמש בזריקת DLG ברור שהפוקוס יוסט לכיוון הזה וכולם יתחילו להתחרות בזריקת DLG.
    Jack of OLD trades

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    ציטוט נכתב במקור על ידי קורן בן אשר צפיה בהודעה
    מדובר בשינוי מהותי שפשוט יהפוך את המחלקה למשהו אחר. אם היום מהות המחלקה היא הגומי ככוח מניע, ברגע שיתאפשר להשתמש בזריקת DLG ברור שהפוקוס יוסט לכיוון הזה וכולם יתחילו להתחרות בזריקת DLG.
    השינוי המדובר מקביל להבדל בין ד-2 עם וו ריש, לבין ד-2 אלקטרוני פשוט (סרוו אחד).
    השינוי הוא מהותי, והמתחרים נאלצו ללמוד להטיס טיסן בסיבובים וגם ללמוד לזרוק אותו כמו שצריך (וגם לאזן את הזריקה).

    זה מצד אחד נתן יתרון של זריקות גבוהות בהרבה, ומצד שני סיבך עוד יותר את איזון הטיסן, בניית הטיסן והקשה על הטסתו - הרבה יותר קל לרסק עם באנט לאדמה מאשר טיסן עם וו ריש.

    היית מעדיף להמשיך להתחרות עם ד-2 וו ריש ולמנוע את התפתחות המחלקה לאיך שהיא נראית היום?

    ובסופו של דבר, כולנו יודעים שגובה הזריקה חשוב רק בבוקר/פלייאוף.
    כשיש תרמיקות מה שחשוב הוא האיזון והתזמון של הזריקה ולא הגובה...

    אבנר, בנוגע להגדלת הסיבוכיות - כנראה שאין הרבה מה לעשות נגד זה.
    את המחלקות לצעירים צריך להשאיר עם טיסנים פשוטים ולמחלקות הבינלאומיות צריך לתת להתפתח.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
    השינוי המדובר מקביל להבדל בין ד-2 עם וו ריש, לבין ד-2 אלקטרוני פשוט (סרוו אחד).
    השינוי הוא מהותי, והמתחרים נאלצו ללמוד להטיס טיסן בסיבובים וגם ללמוד לזרוק אותו כמו שצריך (וגם לאזן את הזריקה).
    ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
    היית מעדיף להמשיך להתחרות עם ד-2 וו ריש ולמנוע את התפתחות המחלקה לאיך שהיא נראית היום?

    אני לא מסכים. מ-וו ריש ל-וו סיבוב, באנט, טיסנים אלקטרוניים ועד טיסני פלאפים - זו אבולוציה טבעית לחלוטין - ולדעתי לא מדובר בשינוי מהותי. שינוי מהותי, לפי ההגדרה שלי - הוא שינוי בחוקי המשחק הבסיסיים. ולדעתי זה המקרה שבו אנחנו דנים.

    בכל מקרה, סתם מעניין אותי באופן כללי. אני אישית כבר שנים מחוץ למעגל התחרויות ככה שאין לי שום נגיעה אישית לעניין.
    Jack of OLD trades

  8. #8
    תאריך הצטרפות
    Sep 2008
    הודעות
    19
    תודה!
    0
    הודה 0 פעמים ב 0 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: ג-2 DLG ?

    ציטוט נכתב במקור על ידי gil43 צפיה בהודעה
    דגתי את הידיעה הזאת ברשת:

    DLG launching of F1B and F1E: in the Thermiksense report it said that the Tech. Subcom discussed the matter and agreed to outlaw it in 2012. The definition of a FF model will be changed in that it "must be released by holding the fuselage

    משמעות : טיסן ג-2 לא יוכל להיזרק מהכנף .
    להמשיך לחשוב על המחלקה...
    גיל, הציטוט הזה מוזר ביותר משני טעמים. אחד, מאחר וניסיתי למוצא את המקור בגוגל ולא מצאתי. השני, מאחר וזה איסור שקצת מקדים את זמנו. למיטב ידיעתי אין עדיין טיסן גומי DLG שטס.
    תוכל לפרסם בבקשה את הקישור או שיש על זה חסיון עיתונאי?

  9. #9
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Rishon Le Siyon, Hamerkaz, Israel, Israel
    הודעות
    639
    תודה!
    35
    הודה 60 פעמים ב 34 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    אין סודות באינטרנט...
    הציטוט שייך ל Allard van Wallene והוא נלקח מתוך תכתובת (בלתי מחייבת) ב facebook בנושא.

נושאים דומים

  1. כל מה שרצית לדעת על הלחמות והתביישת לשאול
    על ידי דניאל דקל בפורום מאמרים וסקירות
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 10:31:55
  2. [חדשות] וידאו של מחלקת IMAC בקלוב.
    על ידי TazmanianDevil בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-02-2010, 20:48:25
  3. [חדשות] פגישה שנתית של מחלקת F3A ביום שני הקרוב 21 לחודש
    על ידי עמרם בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2009, 09:55:44
  4. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום סקירות טיסנים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-02-2009, 15:54:32
  5. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-09-2008, 17:44:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •