שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 25 מתוך 91

נושא: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
    מה האינטרס של החוק הזה?
    עצוב שככה מונעים מהמחלקה להתפתח
    כבר לפני חודש כשעלה פה הרעיון לראשונה, תהיתי איך זה שאף אחד לא מתייחס להיבט החוקתי והערכתי שאין סיכוי שזה יעבור.

    לא מדובר פה בשינוי טריויאלי כמו שטח משטחים או משקל. מדובר בשינוי מהותי שפשוט יהפוך את המחלקה למשהו אחר. אם היום מהות המחלקה היא הגומי ככוח מניע, ברגע שיתאפשר להשתמש בזריקת DLG ברור שהפוקוס יוסט לכיוון הזה וכולם יתחילו להתחרות בזריקת DLG.
    Jack of OLD trades

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    ציטוט נכתב במקור על ידי קורן בן אשר צפיה בהודעה
    מדובר בשינוי מהותי שפשוט יהפוך את המחלקה למשהו אחר. אם היום מהות המחלקה היא הגומי ככוח מניע, ברגע שיתאפשר להשתמש בזריקת DLG ברור שהפוקוס יוסט לכיוון הזה וכולם יתחילו להתחרות בזריקת DLG.
    השינוי המדובר מקביל להבדל בין ד-2 עם וו ריש, לבין ד-2 אלקטרוני פשוט (סרוו אחד).
    השינוי הוא מהותי, והמתחרים נאלצו ללמוד להטיס טיסן בסיבובים וגם ללמוד לזרוק אותו כמו שצריך (וגם לאזן את הזריקה).

    זה מצד אחד נתן יתרון של זריקות גבוהות בהרבה, ומצד שני סיבך עוד יותר את איזון הטיסן, בניית הטיסן והקשה על הטסתו - הרבה יותר קל לרסק עם באנט לאדמה מאשר טיסן עם וו ריש.

    היית מעדיף להמשיך להתחרות עם ד-2 וו ריש ולמנוע את התפתחות המחלקה לאיך שהיא נראית היום?

    ובסופו של דבר, כולנו יודעים שגובה הזריקה חשוב רק בבוקר/פלייאוף.
    כשיש תרמיקות מה שחשוב הוא האיזון והתזמון של הזריקה ולא הגובה...

    אבנר, בנוגע להגדלת הסיבוכיות - כנראה שאין הרבה מה לעשות נגד זה.
    את המחלקות לצעירים צריך להשאיר עם טיסנים פשוטים ולמחלקות הבינלאומיות צריך לתת להתפתח.
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    חיפה
    הודעות
    246
    תודה!
    2
    הודה 3 פעמים ב 3 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
    השינוי המדובר מקביל להבדל בין ד-2 עם וו ריש, לבין ד-2 אלקטרוני פשוט (סרוו אחד).
    השינוי הוא מהותי, והמתחרים נאלצו ללמוד להטיס טיסן בסיבובים וגם ללמוד לזרוק אותו כמו שצריך (וגם לאזן את הזריקה).
    ציטוט נכתב במקור על ידי Liav צפיה בהודעה
    היית מעדיף להמשיך להתחרות עם ד-2 וו ריש ולמנוע את התפתחות המחלקה לאיך שהיא נראית היום?

    אני לא מסכים. מ-וו ריש ל-וו סיבוב, באנט, טיסנים אלקטרוניים ועד טיסני פלאפים - זו אבולוציה טבעית לחלוטין - ולדעתי לא מדובר בשינוי מהותי. שינוי מהותי, לפי ההגדרה שלי - הוא שינוי בחוקי המשחק הבסיסיים. ולדעתי זה המקרה שבו אנחנו דנים.

    בכל מקרה, סתם מעניין אותי באופן כללי. אני אישית כבר שנים מחוץ למעגל התחרויות ככה שאין לי שום נגיעה אישית לעניין.
    Jack of OLD trades

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    Tel Aviv, Israel, Israel
    הודעות
    2,241
    תודה!
    341
    הודה 171 פעמים ב 122 הודעות
    הוזכר
    1 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: כל מה שרצית לדעת על מחלקת ג-2 ולא היה לך כוח לחפש בעצמך באינטרנט

    ציטוט נכתב במקור על ידי קורן בן אשר צפיה בהודעה
    אני לא מסכים. מ-וו ריש ל-וו סיבוב, באנט, טיסנים אלקטרוניים ועד טיסני פלאפים - זו אבולוציה טבעית לחלוטין - ולדעתי לא מדובר בשינוי מהותי. שינוי מהותי, לפי ההגדרה שלי - הוא שינוי בחוקי המשחק הבסיסיים. ולדעתי זה המקרה שבו אנחנו דנים.

    בכל מקרה, סתם מעניין אותי באופן כללי. אני אישית כבר שנים מחוץ למעגל התחרויות ככה שאין לי שום נגיעה אישית לעניין.
    קודם כל, גם אני לא מתחרה בג-2 ומדבר רק מתוך עניין
    כנראה שזה נתון לפרשנות וכל אחד רואה את זה אחרת.

    יש חוק בג-2 - חובת השלכת הטיסן מהקרקע שבו היה סעיף שאוסר לקפוץ בזמן הזריקה.
    סעיף זה בוטל בסופו של דבר והיום כל גימלאי יכול לקפוץ בשמחה
    - האם זה גם שינוי מהותי? או רק אבולוציה? (נראה לי שזה משהו בין לבין...)

    לפי החוקה הטיסן אמור להיות מושלך מהיד, ולדעתי לחוקה אסור להתערב מאיפה בא למטיס להחזיק את הטיסן. אם הוא רוצה, שישליך גם את הטיסן מהפרופ

    ועכשיו אני אתחכם קצת - יש חוק שמגביל את צורת האחיזה?
    כלומר, האם אני חייב לתפוס את הגוף בעזרת היד בלבד?
    או שמותר לי לחבר מתקן הנעול על גוף הטיסן, ואותו אני אחזיק, ובזריקת הטיסן, המתקן ישתחרר מהגוף וישאר לי ביד.

    אם זה אפשרי, אולי עליתי על פרצה בחוק שתאפשר לזרוק דיסקוס כל טיסן ג-2 שקיים היום (בתקווה שהגוף האחורי לא יתפרק... )
    "אין לזה מנוע? ואין לזה שלט? אז מה כיף בזה?!"
    "אין לזה מנוע? אבל יש לזה שלט? אז איך זה טס?!"

    www.air-rishon.co.il - קלוב התעופה ראשון לציון
    הערוץ שלי ב-Youtube

נושאים דומים

  1. כל מה שרצית לדעת על הלחמות והתביישת לשאול
    על ידי דניאל דקל בפורום מאמרים וסקירות
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 07-07-2017, 10:31:55
  2. [חדשות] וידאו של מחלקת IMAC בקלוב.
    על ידי TazmanianDevil בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 11-02-2010, 20:48:25
  3. [חדשות] פגישה שנתית של מחלקת F3A ביום שני הקרוב 21 לחודש
    על ידי עמרם בפורום פורום טיסני דלק
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 17-12-2009, 09:55:44
  4. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום סקירות טיסנים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 25-02-2009, 15:54:32
  5. לבקשת חברי הפורום-חוקת מחלקת f5j
    על ידי ישראל אופק בפורום פורום דאונים וטיסנים חשמליים
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 16-09-2008, 17:44:06

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •