ציטוט נכתב במקור על ידי liran צפיה בהודעה
או לפלאג של MAGNUM או ל-ENYA 3 או ל-OS A3 .
האתגר הוא בכיוון האיידל שהוא מעט לא יציב בהתחלה. אז מה שעושים זה מושכים בעדינות אלמנט אחד מהסליל של הפלאג החוצה שיבלוט. לי אישית לא היתה כל כך סבלנות להתעסק עם זה אז פשוט אני מעלה את קיזוז המצערת טיפה יותר גבוה מהרגיל וזה עוזר לי לשמור על איידל יציב במידת הצורך. חוץ מזה, בהחלט שווה את ההתעסקות הראשונית, צריך רק להשתחרר מהמחסום הפסיכולוגי.
האם תוכל להסביר את הקשר בין קיזוז המצערת לבין " איידל יציב", כאשר אתה מדבר על איידל
האם אתה מתכוון לטיסה במצב של 100% במצערת? ואם כן, איך זה מתקשר לקיזוז המצערת?
בשבת האחרונה קיבלתי המלצה מחבר( שרון, ואת שם המשפחה אני לא יודע ) לבצע את המשיכה
של הסליל של הפלג בזוית של 45 מעלות( משכנו את שני האלמנטים הראשונים של הסליל), ואני חייב
לציין שהתוצאות פשוט מצויינות! המנוע עובד בצורה חלקה יותר במצב סרק! המנוע פחות מתחמם!
ובעבודה אגרסיבית עם הפיצ' המנוע פחות דועך!
אני מאמין שה"פטנט" הזה הוא אלתור זול לפלג של מגנום , לכן השלב הבא יהיה לרוץ ולרכוש
פלג של מגנום ...
צחי