האם תוכל להסביר את הקשר בין קיזוז המצערת לבין " איידל יציב", כאשר אתה מדבר על איידל
האם אתה מתכוון לטיסה במצב של 100% במצערת? ואם כן, איך זה מתקשר לקיזוז המצערת?
בשבת האחרונה קיבלתי המלצה מחבר( שרון, ואת שם המשפחה אני לא יודע) לבצע את המשיכה
של הסליל של הפלג בזוית של 45 מעלות( משכנו את שני האלמנטים הראשונים של הסליל), ואני חייב
לציין שהתוצאות פשוט מצויינות! המנוע עובד בצורה חלקה יותר במצב סרק! המנוע פחות מתחמם!
ובעבודה אגרסיבית עם הפיצ' המנוע פחות דועך!
אני מאמין שה"פטנט" הזה הוא אלתור זול לפלג של מגנום , לכן השלב הבא יהיה לרוץ ולרכוש
פלג של מגנום ...
צחי