פלייבר מאוזן משמע אורך שווה משני צידיו של הציר הראשי, לנתון הזה אין משמעות בכיוון הפיצ' אלא לסימטריות מכלול הראש בלבד בזמן שהוא מסתובב ומהווה ג'ירו מכני ולכן פלייבר שברח לך מאיזון לא אמור לגרום לשינוי בפיצ'ים של המסוק בזמן מדידה או שאני לא הבנתי אותך נכון.
בנוסף כשניגשים לכיוון פיצ'ים מוודאים קודם כל שהאיפוס המכני של הלינקים של הראש מכוונים לאורכים הנכונים ומדוייקים ברמת כל זוג תואם.
אם אתה מסכים שלמשטח שהמסוק עומד עליו אין השפעה אז למה אתה משתמש בפלס? הרי שהוא מיותר לחלוטין.
דע לך שקיבוע הפלייבר ב 90 מעלות לציר רק נועד להקל עליך בבדיקת הפיצ' ולשחרר אותך מהצורך להחזיק את הפלייבר כשאתה מנסה להיות מקביל אליו עם מד הפיצ' זה כל תפקידו.
אם לא תצליח להיות מקביל לא תקבל תוצאה מדוייקת לעולם ולא משנה שהפלייבר נעול לציר או לא.