RC,


כל מנוע בכל בוקר הטסה וגם לפני כל טיסה, נדרש למעט כוונון; בין אם החלפת דלק או לא.
כך ששאלתך מיותרת, למעשה.

אם לאחר טיסה החלפת דלק, ברור לגמרי שתצטרך לכוון מחדש את המנוע, כדי שיוכל לפעול באופן מיטבי עם הדלק החדש ובהתאם לשינויים בתנאי מזג-האויר, קלים עד כמה שיהיו.

כפי שציין אלון, כל שינוי שיהיה; בהנתן שיעור זהה של ניטרו בין הדלקים, יהיה מינורי ביותר.
אם תעבור בין דלקים עם שני שיעורים שונים של ניטרו, השינוי יהיה ניכר יותר.

אל תשכח לכוון גם את המחט המשנית, שכן כיוונה קובע את עקומת התערובת בכל פתיחה חלקית של המצערת; כולל במצב סרק.
גם את איכות ההחשה ואת אמינותו של המנוע, קובעת המחט הזו ולא המחט הראשית (שתפקידה מצטמצם לפעולה במצערת פתוחה לגמרי בלבד).