רון,
כמות הדלק הדרושה למנוע משתנה, בהתאם ללחץ הברומטרי ולטמפרטורה.
שינוי העומס ו\או הדלק, יגרום לשינוי ניכר.
שימוש בדלק עם יותר ניטרו, כפי שאני מניח שבו אתה משתמש בסאיטו שלך (15%+?), מביא לכך שטווח היחס הסטויצ'יומטרי בו המנוע יכול לפעול באופן תקין, מתרחב.
כתוצאה מכך, כוונון מסוים של המחטים יכול לשרת טווח מזג-אויר יותר רחב.
נסה דלק FAI ותראה שבלי כיוונים תמידיים לפני כל טיסה, זה פשוט לא יילך לך...
זו הסיבה העיקרית שבארה"ב דלק 15% הוא הכי נמכר, למרות שהשימוש בו יקר בכ-50% משימוש בדלק 5%; וההבדל בכוח המנוע ממש מזערי.
נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 01-02-2011 בשעה 18:23:38.