שמות משתמשים לתיוג

מציג תוצאות 1 עד 7 מתוך 7

נושא: דלק

  1. #1
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל דלק

    היי!!!
    רציתי לדעת האם זה בסדר להחליף סוג של דלק.
    יש לי מנוע 46AX OS השתמשתי בהתחלה עם אומגה 5%
    אחרי זה עברתי להשתמש עם Rapicon 5% 2C
    ועכשיו אני רוצה לחזור שוב פעם לאומגה
    עם 2 סוגי הדלק לא היתה לי בעיה
    האם זה תקין לשנות את סוג הדלק כמובן מבחינת התערובת 5% נללא שינוי????

  2. #2
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    הודעות
    2,739
    תודה!
    72
    הודה 44 פעמים ב 30 הודעות
    כניסות לבלוג
    3
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק

    אין בעיה לעבור בין דלק לדלק אולם מעבר בין חברות שונות לעיתים מצריך שינוי קל בכיוון כל עוד המעבר לא הביא עימו אחוז ניטרו שונה כלומר מ5% ל 10% וכו' .
    רוצה לספר בדיחה לאלוקים ?ספר לו על תוכניותיך!

    ,אלון שדה.

  3. #3
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק

    RC,


    כל מנוע בכל בוקר הטסה וגם לפני כל טיסה, נדרש למעט כוונון; בין אם החלפת דלק או לא.
    כך ששאלתך מיותרת, למעשה.

    אם לאחר טיסה החלפת דלק, ברור לגמרי שתצטרך לכוון מחדש את המנוע, כדי שיוכל לפעול באופן מיטבי עם הדלק החדש ובהתאם לשינויים בתנאי מזג-האויר, קלים עד כמה שיהיו.

    כפי שציין אלון, כל שינוי שיהיה; בהנתן שיעור זהה של ניטרו בין הדלקים, יהיה מינורי ביותר.
    אם תעבור בין דלקים עם שני שיעורים שונים של ניטרו, השינוי יהיה ניכר יותר.

    אל תשכח לכוון גם את המחט המשנית, שכן כיוונה קובע את עקומת התערובת בכל פתיחה חלקית של המצערת; כולל במצב סרק.
    גם את איכות ההחשה ואת אמינותו של המנוע, קובעת המחט הזו ולא המחט הראשית (שתפקידה מצטמצם לפעולה במצערת פתוחה לגמרי בלבד).

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  4. #4
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    "גיבור"
    הודעות
    236
    תודה!
    19
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה
    RC[B],


    כל מנוע בכל בוקר הטסה וגם לפני כל טיסה, נדרש למעט כוונון; בין אם החלפת דלק או לא.
    כך ששאלתך מיותרת, למעשה.

    .
    יש לי סאיטו 82 וכבר מלמעלה מחודש וחצי שלא כיוונתי אותו אפילו קליק והוא עובד מצוין ככה שאני לא חושב שליפני כל טיסה צריך לכוון את הסיכה
    רון קדוש

    Airtronics/Sanwa SD-10G
    GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
    HobbyKing Yak55m

  5. #5
    תאריך הצטרפות
    Nov 2008
    מיקום
    הרצליה
    הודעות
    196
    מנחת הבית
    הרצליה גליל ים
    תודה!
    10
    הודה 2 פעמים ב 2 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל Re: דלק

    תודה....

  6. #6
    תאריך הצטרפות
    Jul 2008
    מיקום
    ראש-העין
    הודעות
    1,274
    תודה!
    1
    הודה 4 פעמים ב 4 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי Golan צפיה בהודעה
    יש לי סאיטו 82 וכבר מלמעלה מחודש וחצי שלא כיוונתי אותו אפילו קליק והוא עובד מצוין ככה שאני לא חושב שליפני כל טיסה צריך לכוון את הסיכה
    רון,


    כמות הדלק הדרושה למנוע משתנה, בהתאם ללחץ הברומטרי ולטמפרטורה.
    שינוי העומס ו\או הדלק, יגרום לשינוי ניכר.

    שימוש בדלק עם יותר ניטרו, כפי שאני מניח שבו אתה משתמש בסאיטו שלך (15%+?), מביא לכך שטווח היחס הסטויצ'יומטרי בו המנוע יכול לפעול באופן תקין, מתרחב.

    כתוצאה מכך, כוונון מסוים של המחטים יכול לשרת טווח מזג-אויר יותר רחב.

    נסה דלק FAI ותראה שבלי כיוונים תמידיים לפני כל טיסה, זה פשוט לא יילך לך...
    זו הסיבה העיקרית שבארה"ב דלק 15% הוא הכי נמכר, למרות שהשימוש בו יקר בכ-50% משימוש בדלק 5%; וההבדל בכוח המנוע ממש מזערי.
    נערך לאחרונה על ידי DarZeelon; 01-02-2011 בשעה 18:23:38.

    דר צאלון
    DarZeelon
    052-2588489
    ddzeelon@gmail.com

  7. #7
    תאריך הצטרפות
    Dec 2010
    מיקום
    "גיבור"
    הודעות
    236
    תודה!
    19
    הודה 11 פעמים ב 11 הודעות
    הוזכר
    0 הודעה/ות
    תויג
    0 שרשור/ים

    ברירת מחדל תגובה להודעה: דלק

    ציטוט נכתב במקור על ידי DarZeelon צפיה בהודעה


    רון,


    כמות הדלק הדרושה למנוע משתנה, בהתאם ללחץ הברומטרי ולטמפרטורה.
    שינוי העומס ו\או הדלק, יגרום לשינוי ניכר.

    שימוש בדלק עם יותר ניטרו, כפי שאני מניח שבו אתה משתמש בסאיטו שלך (15%+?), מביא לכך שטווח היחס הסטויצ'יומטרי בו המנוע יכול לפעול באופן תקין, מתרחב.

    כתוצאה מכך, כוונון מסוים של המחטים יכול לשרת טווח מזג-אויר יותר רחב.

    נסה דלק FAI ותראה שבלי כיוונים תמידיים לפני כל טיסה, זה פשוט לא יילך לך...
    זו הסיבה העיקרית שבארה"ב דלק 15% הוא הכי נמכר, למרות שהשימוש בו יקר בכ-50% משימוש בדלק 5%; וההבדל בכוח המנוע ממש מזערי.
    תודה על ההסבר
    רון קדוש

    Airtronics/Sanwa SD-10G
    GoldWing RC Yak55Sp w/DLE55
    HobbyKing Yak55m

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם נושאים חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •