ציטוט נכתב במקור על ידי בוואז צפיה בהודעה
לפי מה שזכור לי, הסוללה נותנת למנוע מתח קבוע (11.1) עד שהיא מתרוקנת (כמובן שלא אמורים להגיע למצב הזה בטיסה)
תיקון קטן, המתח בסוללה LIPO מתחיל ב 4.2V לתא עד שהוא יורד לאט ומומלץ לא לסחוט אותו יותר מידי כדי לא לגמור את החיים של הסוללה.
(יש ממליצים על לרדת ב 3.8-3.6 לתא)

די מסכים לגבי חשמלי , ממש לא בא לי להתעסק בדלק ובלכלוך וההוצאות שנלוות אליו , מה גם שב100+ שנה האחרונה לא הייתה יותר מידי התקדמות במבנה מנוע IC (בייחוד מנועי 2 פעימות שנפוצים בטיסינים) אבל כל הזמן יש פיתוחים טכנולוגיים לחשמל (סוללות חזקות יותר וקלות יותר מול מנועים קטנים ויעילים/חזקים יותר)